Aight aight!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ook in deze show weer veel nieuwe muziek. Deze track van Todd Terje is tamelijk nieuw; de track hierna is gloednieuw en komt van Nederlandse producers.
Hehehe duidelijk genoeg tijd in gestoken!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
In deze show onder meer: een tamelijk bizarre cover van een 80s-nummer door een musicalzangeres, alweer een liedje dat Perfect World heet..... en nog veel, veel meer.
Normaal bereid ik graag een playlist voor. Nu heb ik dik 2 uur muziek, maar geen volgorde. Die ontstaat spontaanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe duidelijk genoeg tijd in gestoken!
Tofquote:
* knokkels approvethquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Save Me
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
We blijven nog even bij Loveland, dat tekende voor de single-remix van "Shoot Me With Your Love" van D:Ream. Loveland maakte ook een fijne remix van "Dreamer" van Livin' Joy.
Vind ik ook wel ja. Weer eens wat anders dan de Rollo remix. Staat op dezelfde cd-single, trouwens. Die uit 1996.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |