Ja ik duidde dus ook op de Vulcan neck pinch!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij was geloof ik geen Vulcan, dus dat was niet nodig.
Gewoon even met de monnikskapspier klooien
Ah!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik duidde dus ook op de Vulcan neck pinch!
[ afbeelding ]
Je neemt het nog redelijk okee opquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:50 schreef Fogel het volgende:
Blergh. Ik ga even bier drinken en kut roepen ofzo
Watskebeurt?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:50 schreef Fogel het volgende:
Het is niet alsof een andere reactie nut heeft ofzo.quote:
Oeh. En wanneer kwam jij hier ook weer koken, Chef Fogel?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is niet alsof een andere reactie nut heeft ofzo.
Ik ga maar eens een Boeuf Bourguignon in elkaar flatsen. Toch tijd genoeg nu. Kan ik tussendoor R49 luisteren en nog meer saaie papierdingen doen die hopelijk iets minder duur worden
speciaal bier voor Fogelquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:50 schreef Fogel het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
speciaal bier voor Fogel
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
speciaal bier voor Fogel
[ afbeelding ]
Gewoon op gevoel doenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft wel genoeg nummers, maar geen tracklisting (volgorde) voorbereid....
Dat dusquote:
Nostalgie man!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig waarschuwt alvast dat hierna Whigfield komt....
Die gooi je er toch zo in?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ThanksHeb je die van Panic Monday ook al gehoord?
Aight aight!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ook in deze show weer veel nieuwe muziek. Deze track van Todd Terje is tamelijk nieuw; de track hierna is gloednieuw en komt van Nederlandse producers.
Hehehe duidelijk genoeg tijd in gestoken!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
In deze show onder meer: een tamelijk bizarre cover van een 80s-nummer door een musicalzangeres, alweer een liedje dat Perfect World heet..... en nog veel, veel meer.
Normaal bereid ik graag een playlist voor. Nu heb ik dik 2 uur muziek, maar geen volgorde. Die ontstaat spontaanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe duidelijk genoeg tijd in gestoken!
Tofquote:
* knokkels approvethquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Save Me
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
We blijven nog even bij Loveland, dat tekende voor de single-remix van "Shoot Me With Your Love" van D:Ream. Loveland maakte ook een fijne remix van "Dreamer" van Livin' Joy.
Vind ik ook wel ja. Weer eens wat anders dan de Rollo remix. Staat op dezelfde cd-single, trouwens. Die uit 1996.quote:
Deze?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ach, ik ga het gewoon doen ook. Ik vind het zelf supervet....
op safe spelenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
Durven jullie hierna een behoorlijk experimenteel, nieuw nummer aan? Of zal ik op safe spelen?
De track die net geweest is, van Harris Mac.quote:
Heb wel acuut 1 luisteraar minder. So be it.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
op safe spelen*mondspoelmiddel aangeeft
Die vond ik niet vreemd of zo, maar was wel gaaf!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De track die net geweest is, van Harris Mac.
Inmiddels zijn we toe aan Seinabo Sey. Haar nummer "Younger" is spijtig genoeg alleen in de Kygo remix een hit geworden. Het origineel - deze uitvoering dus - is veel beter (vind ik).
Ah die Kygo remix heb je ook een keer gedraaid. Ik ben het met je eensquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De track die net geweest is, van Harris Mac.
Inmiddels zijn we toe aan Seinabo Sey. Haar nummer "Younger" is spijtig genoeg alleen in de Kygo remix een hit geworden. Het origineel - deze uitvoering dus - is veel beter (vind ik).
Die heb ik niet gedraaid hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah die Kygo remix heb je ook een keer gedraaid. Ik ben het met je eens
Da's vroegquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:17 schreef tailfox het volgende:
elf bedankt voor je choons ik ga naar bed...
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:17 schreef tailfox het volgende:
elf bedankt voor je choons ik ga naar bed...
Thanksquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
Lekkere muziek.
Maar WTF is er met het nieuws/politici aan de hand? Dienstplicht terug?
Die is nooit afgeschaft je hoeft enkel niet meer op te komen.
Sorry, zit nu even eea terug te lezen. Maar wat een debieltjes.
SAFIA maakt wel leuke muziek, vind ik. Wat je net hoorde, is hun sterkste track tot nu toe.quote:
Klinkt smakelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:27 schreef Fogel het volgende:
Ben nu aan het overwegen of ik gerecht nummer 3 ook maar ga bereiden (een lambsbout uitbenen is daarvoor nodig), is veel leuker dan papierwerk
En R49 op de achtergrond natuurlijk
Robbie Williams vond ik de eerste jaren echt volkomen kut, maar in de loop der tijd ben ik hem wel meer en meer gaan waarderen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
Robbie Williams - Difficult For Weirdos komt van het album Video Killed The Reality Star. Dat album - en dus ook deze track - is geproduceerd door niemand minder dan Trevor Horn.
Balen man. Het noodlot slaat steeds toequote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:32 schreef ToT het volgende:
Ow en bij Knok ligt het internet half plat; kan niet luisteren en kan niet posten.
Echt he!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Balen man. Het noodlot slaat steeds toe
Ik kon nog wel pingenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:32 schreef ToT het volgende:
Ow en bij Knok ligt het internet half plat; kan niet luisteren en kan niet posten.
Die EC song?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna gaan we ons (toch) even met voetbal bezighouden. Een beetje dan....
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:45 schreef Fogel het volgende:
-1 bout, + veel stukken die liggen te zwemmen in Griekse yoghurt.
Tijd voor meer bier
Ik word steeds benieuwderquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:48 schreef Fogel het volgende:
Als er geurenradio was geweest zouden jullie een uitzending vanaf mijn huis nu waarschijnlijk wel kunnen waarderen
Hehehe, ja als je een show hebt die echt goed in elkaar steekt, vliegt de tijd wel, ja!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Nog maar 40 minuten. De tijd vliegt echt weer om
Een mix tussen deze http://www.matprat.no/oppskrifter/gjester/boeuf-bourguignon/ en deze http://www.aperitif.no/ar(...)ittkjottgryte/168502quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |