SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'squote:Programma van vandaag
20:30 - 22:30 DJ 11 - Saturday Night
[ Bericht 1% gewijzigd door knokkels op 02-07-2016 18:46:41 ]Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Doe mij zo'n vaderquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook lekker net een nieuwe auto gekregen van mijn vader
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook lekker net een nieuwe auto gekregen van mijn vader
Ahhh beter!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
zeker reed eerst in ouwe starlet zonder stuur bekrachtiging dit gaat wat soepeler
Ja hoor!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles goed? Alweer een beetje in het normale ritme?
Prima. Het belooft een rustig weekendje te worden, met vrienden die allemaal andere plannen hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor!En m'n ritme is weer net zo verneukt als normaal!
En hoestie daar?
Snap ik heel goed!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:02 schreef Rafeiro het volgende:
Damn, ik probeer nu al 3 dagen op rij om batman vs. superman uit te kijken. Maar het lukt me gewoon niet.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima. Het belooft een rustig weekendje te worden, met vrienden die allemaal andere plannen hebben.
Ik heb het eerste uur nu denk ik al wel 10 keer gezien, Marvel en DC zijn normaal gewoon tof, Ik had de slechte reviews wel meegekregen maar soit. En ik ga die film nog wel afkijken. Maar zo onsamenhangend had ik niet verwacht. En dan een kleine 3 uur vol makenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik heel goed!
Het is niet per sé een SLECHTE film, maar het is erg rommelig en er zit VEEL te veel informatie in gepropt, terwijl de hoofdverhaallijn zo slap als een natte krant is.
Bepaalde dingen zullen in de vervolgfilms wel logisch blijken, zoals die kerel die ineens terugreist in de tijd en hem een hint geeft van dingen die in de toekomst gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb het eerste uur nu denk ik al wel 10 keer gezien, Marvel en DC zijn normaal gewoon tof, Ik had de slechte reviews wel meegekregen maar soit. En ik ga die film nog wel afkijken. Maar zo onsamenhangend had ik niet verwacht. En dan een kleine 3 uur vol maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |