SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'squote:Programma van vandaag
20:30 - 22:30 DJ 11 - Saturday Night
[ Bericht 1% gewijzigd door knokkels op 02-07-2016 18:46:41 ]Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Doe mij zo'n vaderquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook lekker net een nieuwe auto gekregen van mijn vader
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ahhh beter!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
zeker reed eerst in ouwe starlet zonder stuur bekrachtiging dit gaat wat soepeler
Ja hoor!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles goed? Alweer een beetje in het normale ritme?
Prima. Het belooft een rustig weekendje te worden, met vrienden die allemaal andere plannen hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor!En m'n ritme is weer net zo verneukt als normaal!
En hoestie daar?
Snap ik heel goed!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:02 schreef Rafeiro het volgende:
Damn, ik probeer nu al 3 dagen op rij om batman vs. superman uit te kijken. Maar het lukt me gewoon niet.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima. Het belooft een rustig weekendje te worden, met vrienden die allemaal andere plannen hebben.
Ik heb het eerste uur nu denk ik al wel 10 keer gezien, Marvel en DC zijn normaal gewoon tof, Ik had de slechte reviews wel meegekregen maar soit. En ik ga die film nog wel afkijken. Maar zo onsamenhangend had ik niet verwacht. En dan een kleine 3 uur vol makenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik heel goed!
Het is niet per sé een SLECHTE film, maar het is erg rommelig en er zit VEEL te veel informatie in gepropt, terwijl de hoofdverhaallijn zo slap als een natte krant is.
Bepaalde dingen zullen in de vervolgfilms wel logisch blijken, zoals die kerel die ineens terugreist in de tijd en hem een hint geeft van dingen die in de toekomst gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb het eerste uur nu denk ik al wel 10 keer gezien, Marvel en DC zijn normaal gewoon tof, Ik had de slechte reviews wel meegekregen maar soit. En ik ga die film nog wel afkijken. Maar zo onsamenhangend had ik niet verwacht. En dan een kleine 3 uur vol maken
Ik hoop het. Wellicht luister ik vanavond naar een DJ op Radio 49? Wellicht ben ik zelf die DJ wel. Ik ga vanmiddag in elk geval nog even wat muziek bij elkaar sprokkelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]Aight aight! Dus jij gaat je wel vermaken!
Tja sommige mensen houden wel van dat genre.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:15 schreef MadMaster het volgende:
Goedenmiddag...
Comic films analyseren, hmmm...
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop het. Wellicht luister ik vanavond naar een DJ op Radio 49? Wellicht ben ik zelf die DJ wel. Ik ga vanmiddag in elk geval nog even wat muziek bij elkaar sprokkelen.
ToT!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja sommige mensen houden wel van dat genre.
[..]
quote:
Lekker van je weekend genieten dusquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:20 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb gisteren een paar kuub zand lopen te verscheppen en weg lopen te kruien. Ben nu dus echt naar de tering want dat ben ik niet gewend.
Dat bedoelde ik niet, meer dat je iets dergelijks analyseert...quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja sommige mensen houden wel van dat genre.
Nice.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:19 schreef ToT het volgende:
[..]Ja hoor. Ook al een hele tijd bezig geweest met foto's bij te werken qua kleuren en contrast en dergelijke.
Vanavond maar weer eens aan de whisky, buiten de deur...quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop het. Wellicht luister ik vanavond naar een DJ op Radio 49? Wellicht ben ik zelf die DJ wel. Ik ga vanmiddag in elk geval nog even wat muziek bij elkaar sprokkelen.
Mwah, we halen wat punten van kritiek aan, niet dat we helemaal gaan analyseren wat er allemaal gebeurt. Het is toch normaal dat je praat over dingen die in een film gebeuren? Ik neem aan dat je bedoelt dat je een echte nerd moet zijn als je comicfilms gaat analyseren of zo?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, meer dat je iets dergelijks analyseert...
Goed bezigquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanavond maar weer eens aan de whisky, buiten de deur...
Nee, ik bedoel dat dat soort 'fantasy' films zo surrealistisch zijn dat het m.i. niet te analyseren valt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, we halen wat punten van kritiek aan, niet dat we helemaal gaan analyseren wat er allemaal gebeurt. Het is toch normaal dat je praat over dingen die in een film gebeuren? Ik neem aan dat je bedoelt dat je een echte nerd moet zijn als je comicfilms gaat analyseren of zo?
Ook in surrealistische films moet logica zitten. Of het nou om draken of aliens gaat; er zijn grenzen aan wat geloofwaardig is en wat niet. Maar met deze film gaat het niet eens alleen om geloofwaardigheid van fysica of zo, maar om logica in keuzes die er gemaakt worden, en over dingen die gebeuren die totaal geen verband hebben met de rest van de film, maar die wel erg belangrijk lijken voor toekomstige films. Dat dit nou toevallic een comicfilm is, verandert daar weinig aan.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat dat soort 'fantasy' films zo surrealistisch zijn dat het m.i. niet te analyseren valt.
Maar het kan ook aan mij liggen, 5 minuten na de meeste films ben ik ze al weer vergeten...
Daar heb ik er 2 van gezien. Bij de 3e ben ik binnen 10 - 15 minuten afgehaakt, WAT een ellende zeg!quote:
OK...quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook in surrealistische films moet logica zitten. Of het nou om draken of aliens gaat; er zijn grenzen aan wat geloofwaardig is en wat niet. Maar met deze film gaat het niet eens alleen om geloofwaardigheid van fysica of zo, maar om logica in keuzes die er gemaakt worden, en over dingen die gebeuren die totaal geen verband hebben met de rest van de film, maar die wel erg belangrijk lijken voor toekomstige films. Dat dit nou toevallic een comicfilm is, verandert daar weinig aan.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:42 schreef knokkels het volgende:
[..]Nice.
Miniatuurauto, trapauto of echt zo eentje waar je een rijbewijs voor moet hebben?
Die 3 puntjes... maken het compleet.quote:
het is geen snelheidsduivel maar je moet er wel een rijbewijs voor hebbenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:42 schreef knokkels het volgende:
[..]Nice.
Miniatuurauto, trapauto of echt zo eentje waar je een rijbewijs voor moet hebben?
Moest ik laatst ook doen, had 3 dubbelasser ladingen zand wat heen en weer gebracht moest worden. Vreemd genoeg was ik daarna nog fris en fruitig. En heel stoffig. Dat welquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:20 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb gisteren een paar kuub zand lopen te verscheppen en weg lopen te kruien. Ben nu dus echt naar de tering want dat ben ik niet gewend.
Tofquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
het is geen snelheidsduivel maar je moet er wel een rijbewijs voor hebben
Altijd, zit er inmiddels ingesleten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die 3 puntjes... maken het compleet.
Ik heb dat ook, ik gebruik ze in de chat vaak als komma, een korte ruimte tussen woorden.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd, zit er inmiddels ingesleten.
Moet wel altijd oppassen dat ik het bij het zakelijke schriftelijke communicatie niet ook toepas...
Ik ben deze week gebeld door een sportschool uit Groenlo.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:15 schreef knokkels het volgende:
Handig, wordt je gebeld door een mobiel nederlands nummer, wat me w'él vaag voorkomt. Bel je terug zijn ze in gesprek
Ah, kennis van me, broekzakbellerd
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:29 schreef knokkels het volgende:
Hmmmm op 1 pot koffie kan ik niet lopen blijkbaar.
BRB
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:29 schreef knokkels het volgende:
Hmmmm op 1 pot koffie kan ik niet lopen blijkbaar.
BRB
op zaterdag is het meestal drukquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:36 schreef Elfletterig het volgende:
Is er animo voor een DJ11-show vanavond? Ik zit nog wat te twijfelen of ik vanavond draai of toch maandag
Maar er is ook voetbal vanavond.quote:
Er zitten hier genoeg mensen die niets om voetbal geven!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar er is ook voetbal vanavond.
Ik ga hoe dan ook verder met nummers grabben. Nog zat te doen
Da's ook weer zo. Ik ga snel verder met grabben, anders red ik het sowieso niet op tijdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zitten hier genoeg mensen die niets om voetbal geven!
Voetwat?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zitten hier genoeg mensen die niets om voetbal geven!
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Da's ook weer zo. Ik ga snel verder met grabben, anders red ik het sowieso niet op tijd
quote:
ik ben ook wat muziekjes aan het zoeken, ik kijk wel voetbal met muziekquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar er is ook voetbal vanavond.
Ik ga hoe dan ook verder met nummers grabben. Nog zat te doen
Als je maar niet voetbal kijkt terwijl je als DJ aan het draaien bent!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben ook wat muziekjes aan het zoeken, ik kijk wel voetbal met muziek
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
hij staat nog niet voor de deur even een pitspoes regelen om jullie nog jaloerser te maken
Dat moet je inderdaad niet willenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je maar niet voetbal kijkt terwijl je als DJ aan het draaien bent!
[ afbeelding ]
Wil je vanavond concreet gaan draaien dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben ook wat muziekjes aan het zoeken, ik kijk wel voetbal met muziek
Als er geen andere liefhebbers zijn, wil ik om 20:30 uur wel draaien. Doe maar tot 23:00 uur. Dat kan ik wel vullen, denk ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:59 schreef Fogel het volgende:
Hoe laat wil je draaien? Dan knal ik je wel op het rooster
je bedoelt toch 22:30 uiteraardquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als er geen andere liefhebbers zijn, wil ik om 20:30 uur wel draaien. Doe maar tot 23:00 uur. Dat kan ik wel vullen, denk ik.
Noem het maar DJ 11 - Saturday Night
Ja, mag eigenlijk maar tot 22:30 uurquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
je bedoelt toch 22:30 uiteraard![]()
Beetje smokken![]()
![]()
Owja. Koffie!
* knokkels hinkelt naar de keuken
quote:Programma van vandaag
20:30 - 22:30 DJ 11 - Saturday Night
Hee! Ik zou dat doen ja!quote:
Whehehe ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat je ergens belangrijks mee bezig was.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee! Ik zou dat doen ja!![]()
Ben alleen even druk bezig met het doorlezen van een shitload aan details met betrekking tot een hypotheek
Dus thanks
Ben nu met een andere bank via de chat over heel specifieke details aan het vragen. 24-uurs economie FTWquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Whehehe ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat je ergens belangrijks mee bezig was.
Dus alsjeblieft
Oh, ik dacht dat je je volgende date bedoelde!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:51 schreef knokkels het volgende:
donkerbruin.. hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
koffie
Niet iedereen is van de Filipijnse gwapas he?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je je volgende date bedoelde!
Afrikaanse damesquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet iedereen is van de Filipijnse gwapas he?
Die zijn niet donkerbruin!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet iedereen is van de Filipijnse gwapas he?
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:40 schreef Fogel het volgende:
Oh, terwijl is dat schreef hebben ze eindelijk het antwoord gevonden en het is helaas "nee"... dus dat kost me weer zo'n 14k¤ extra
lol.. mijn ex-vriendin (cabo verde) stapte van de texelse boot af. Ik liep achter haar.. Oude vent glipt tussen ons... steeds dichterbij haar.. *hand op schouder legt en even in spier knijpt*quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zijn niet donkerbruin!
Speaking of gwapa's; een kerel van 66 die in de Filipijnen woont, getrouwd is, een buitenechtelijke vriendin heeft en ook nog eens met talloze andere meiden neukt, noemde mijn vriendin zo!Was voor mij het signaal om d bar te verlaten met haar, en later hoorde ik van haar dat hij nog geile zoenbewegingen naar haar maakte terwijl we weg liepen.
Het moest zo zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
Gaat een race tegen de klok worden om een show in elkaar te draaien, maar ik ga ervoor.
Nog 49 minuten.
gnah, da's dan weer een stuk minder.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:40 schreef Fogel het volgende:
Oh, terwijl ik dat schreef hebben ze eindelijk het antwoord gevonden en het is helaas "nee"... dus dat kost me weer zo'n 14k¤ extra
Ja, en hoe doe je nou de traditionele Vulcan "Live long and prosper"-groet met jouw knokkels, hmm?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
lol.. mijn ex-vriendin (cabo verde) stapte van de texelse boot af. Ik liep achter haar.. Oude vent glipt tussen ons... steeds dichterbij haar.. *hand op schouder legt en even in spier knijpt*![]()
Toen zag ie in wat ie fout deed
Hij was geloof ik geen Vulcan, dus dat was niet nodig.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, en hoe doe je nou de traditionele Vulcan "Live long and prosper"-groet met jouw knokkels, hmm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |