Ik geloof niet dat dat gaat werken bij mijquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:04 schreef BlueEyes het volgende:
Jij gaat toch ook zo'n master terugplooi doen Molo?
Dat dus! Ik vind het raar om te zeggen dat meer dat 12 kilo aankomen niet nodig is. Mijn verloskundige heeft letterlijk gezegd dat ze het liefste hadden dat ik 30 kilo aan zou komen gezien hoe hard ik vorige keer met de borstvoeding ben afgevallen. Dus bij mij was dat blijkbaar wel nodig. Ik ben ze met + 26,5 nog aardig tegemoet gekomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:15 schreef Molo het volgende:
En gewicht qua aankomen ligt helemaal je startgewicht, je bouw, hoeveel vocht je vasthoudt, en uiteraard ook aan wat je naar binnen propt. Ik maak me er niet druk om in ieder geval, ik eet overwegend gezonde dingen en baby doet het prima (ja iets té zelfs, want ze wil er niet uit), dus ik vind het best
Natuurlijk raden ze je die info avond aan, moet je voor betalen zeker?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:23 schreef Nazil het volgende: Kraamzorg net geweest, wat een informatie.. Je zou er bijna bang van worden
Wordt wel aangeraden om een borstvoeding informatieavond bij te wonen. Ga ik net kijken, eerstvolgende is op mijn ud. Zo laat ben ik toch niet met 31 weken? Jammer dan. En een wieg oid voor op onze slaapkamer. We wilden dat eigenlijk niet maar ze zegt is toch voor de eerste weken wel makkelijk ook voor jezelf dat je niet zo'n eind (wel 3 meter) hoeft te lopen. En tegen wiegendood. Volgens mij slaap ik dan niet meer
maar we kijken wel even of we ergens wat kunnen scoren. Verder wel goed gesprek, aardige dame.
"Niet nodig", ik zei het nog zo vriendelijk. Ik vond juist "belachelijk" en "ongezond" bedenkelijke uitspraken.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:04 schreef Twinkle20 het volgende:
12 kg is idd gemiddeld geloof ik. Maar als je veel vocht vasthoudt dan vliegen die kilo's eraan zonder dat je daar zelf veel invloed op hebt. Dus ja .. om nu te zeggen dat het niet nodig is vind ik een wat bedenkelijke uitspraak in deze
Nee die van het ziekenhuis hadden ze het over maar juli slaan ze even over (de commerciële info avonden ook trouwens..) en in augustus is het echt eind augustus, dat is een beetje laatquote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Natuurlijk raden ze je die info avond aan, moet je voor betalen zeker?.
Het ziekenhuis heeft meestal maandelijks info avonden over borstvoeding, nog gratis ook. Dus zeker de moeite waard om even rond te kijken, ze vertellen toch niet veel anders.
Rooming-in (wieg op de kamer) is ook erg goed voor de borstvoeding.
+1quote:
Ik ben van mezelf dus al rond, maar geniet wel van opmerkingen als: wauw je hebt nu wel een flinke babybol he... of je buik groeit nu flink. " ja das mijn babyhuis"quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:52 schreef Suikertante het volgende:
Bij F heb ik de wieg naast ons bed gezet maar ik werd echt gestoord van alle geluidjes die hij maakte. Nu ligt hij vier meter verderop dus dat is ook geen wereldafstand, maar ik denk dat we de baby daar ook meteen leggen (of de eerste twee nachten naast ons ofzo).
En ik blijf juist genieten van de opmerkingen over m'n buik! Iedereen denkt er ook iets anders over, maar het blijft fascinerend en ik vind dat zelf ook als ik andere zwangeren zie. Ik kan ook absoluut niet inschatten hoe lang iemand al zwanger is (en ik waag me er ook niet meer aansinds ik mensen hier vaak zo giftig zie schrijven over de goedbedoelde of gedachteloze opmerkingen).
Houd er wel rekening mee dat je daar maar een beperkte invloed op hebt, he?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:53 schreef PoshSpice het volgende:
Ik hoop dat ik niet te veel aankom. Ben 11 kilo te zwaar, heb PCOS en was in shock dat ik zwanger ben. Verloskundige heeft aangeraden om tussen de 5 en 10 kilo aan te komen.
So far so good en zelfs een kilo afgevallen. Maar ja ik moet nog ruim 28 weken.
En die enkels in het vorige topic..![]()
Krijgt iedereen dat of gevalletje pure pech?
De juni babies blijven denk ik zitten tot de zomer écht begint. Je bent een zomer baby of je bent het niet, natuurlijk.
Er is vast nog wel een ijssalon open toch? En is de Jumbo bij jullie niet tot 22 uur open?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Posh hier bij de vorige twee zwangerschappen geen last can vochtophoping gehad. Wss bij nr 1 eind oktober en nr 2 eind juli uitgerekend.
Nu half september uitgerekend en noet jog altijd oppassen dat ik mijn trouwring niet verlies
afkloppen! Want dat vocht kan zomaar ineens toeslaan natuurlijk.
Waarom krijg ik altijd zin in chocolade ijs als de winkels al dicht zijn?
Gezien je verhaal met t noodweer over t ondergelopen gemeentehuis gok ik dit maar: clevers geen optie?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Waarom krijg ik altijd zin in chocolade ijs als de winkels al dicht zijn?
In die lijn ken ik er wel een hoor: kennis hier rookt door als een ketter, eet amper en was bij de eerste 2 kg aangekomen en rete trots erop. Ze is nu zwanger van de tweede en schreeuwt t liefst van de daken dat ze zich kiplekker voelt en al 3/4 kg kwijt is in de afgelopen 14 weken zwangerschap...quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
Het zou allemaal pas écht zorgwekkend zijn als je veertig weken een kind in je kon dragen zonder een gram aan te komen
Dat klinkt dan inderdaad aardig zorgwekkendquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:20 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Gezien je verhaal met t noodweer over t ondergelopen gemeentehuis gok ik dit maar: clevers geen optie?
[..]
In die lijn ken ik er wel een hoor: kennis hier rookt door als een ketter, eet amper en was bij de eerste 2 kg aangekomen en rete trots erop. Ze is nu zwanger van de tweede en schreeuwt t liefst van de daken dat ze zich kiplekker voelt en al 3/4 kg kwijt is in de afgelopen 14 weken zwangerschap...
Dat haar eerste kindje (nu nog steeds) enorm veel te klein was en daarom eerder is gehaald had daar echt niets mee te maken hoor...![]()
Jij brengt mij op heul slechte ideeenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:20 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Gezien je verhaal met t noodweer over t ondergelopen gemeentehuis gok ik dit maar: clevers geen optie?
[..]
Clevers an sich is een legitieme redenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:41 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Jij brengt mij op heul slechte ideeen![]()
.. of juist heul goeie .. tis maar hoe je het ziet
![]()
Ik zit te wachten op +25 graden zodat ik een legitieme reden heb om met de kinderen te gaan.
Noem je Chanty nou een plofkip?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:02 schreef PoshSpice het volgende:
Thanks Selvaria. Ik ben bang dat ik aan het einde van mijn zwangerschap er uit zie als een plofkip.![]()
Voordeel is wel dat ik in Januari uitgerekend ben, dus ik kan het verstoppen in Uggs en dikke truien.
Hey! 💛quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:52 schreef amaranta het volgende:
Hee Groof! Ik kom dus fort hier ff spieken![]()
![]()
+1quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:07 schreef Burdie het volgende:
Mag alleen als je per dm laat weten wat je andere account is!
De ruimte wordt steeds beperkter, dus die kans wordt steeds kleiner. (Ik was me al aan het inlezen, maar mini hier lijkt op de valreep nog zelf gedraaid)quote:
Op zich kan een baby nog draaien totdat 'ie er uit is, maar meestal horen ze met 37 weken toch echt wel head first te liggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:40 schreef Nazil het volgende:
Gaddle wat balengeen kans meer op draaien? Ik heb er geen verstand van hoor, dus kan dat ik iets heel doms zeg.
He wat balenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:35 schreef Gaddle het volgende:
Ik heb vandaag een draaipoging gehad. Wow wat was dat naar. En helaas ook niet gelukt.
So een ziekenhuisbevalling it is.
Dames
Ik had een poging in het hofpoort. Ik weet niet zo goed of ik het nog een keer zou willen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:23 schreef Chanty het volgende:
Gaddle dat is balenwaar had je de draaipoging? Schijnt dat ze een hoog slagingspercentage in het wkz hebben. Pm wupwup anders eens. Of wil je niet nog een poging wagen?
Had ik bij de eerste draaipoging ook niet, bij de tweede wel. Geen idee of zoiets uitmaakt qua pijn. Vond het zelf niet pijnlijk, meer oncomfortabel maar ik kon goed ontspannen en denk dat het erg persoonlijk is of het wel of geen pijn doet. Maar echt pm WupWup ff die kan je vast beter adviseren.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:32 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Ik had een poging in het hofpoort. Ik weet niet zo goed of ik het nog een keer zou willen.
We hebben het 3 keer achter elkaar geprobeerd. Ik kon niet door de pijn heen ademen. Ik had gelezen dat ze soms iets geven om je baarmoeder te laten ontspannen, maar dat hadden ze bij mij niet gedaan.
En het wordt inderdaad steeds lastiger voor de baby om (zelf) te draaien.
Misschien heb ik inderdaad nog geluk. Ik heb er zelf een hard hoofd in, maar wie weet.
Dag Molo, wij nog wakker?quote:Op woensdag 29 juni 2016 03:55 schreef Molo het volgende:
Ah, goedenacht! Ik ga zo een boterham maken denk ik, jij?
Omnomnom, ik tik er wel even een Rennie in.quote:
Ik lees dit nu pas, ná mijn postquote:
Nou ja, weet je. Niet echt. Want ik begon om 8 uur met een glas wijn. toen een fles. Toen 'nog 1 borrel' in de kroeg en toen ging het heel heel heel hard regenen. Dus ja, toen kon ik niet naar huis je weetz.quote:
Dan maar beter gewoon door trekken die handel. Heb je er wel wat te knagen bij? Alcohol zonder voer is beetje als batsen zonder klaarkomen toch?quote:Op woensdag 29 juni 2016 04:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou ja, weet je. Niet echt. Want ik begon om 8 uur met een glas wijn. toen een fles. Toen 'nog 1 borrel' in de kroeg en toen ging het heel heel heel hard regenen. Dus ja, toen kon ik niet naar huis je weetz.
Did both today.quote:Op woensdag 29 juni 2016 04:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan maar beter gewoon door trekken die handel. Heb je er wel wat te knagen bij? Alcohol zonder voer is beetje als batsen zonder klaarkomen toch?
Wat voor borrels? Ik mis wijnquote:Op woensdag 29 juni 2016 04:04 schreef Lonaa het volgende:
Ok, na die ene borrel heb ik er nog wel 3 gehad.
Seems legitquote:Op woensdag 29 juni 2016 04:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die-hard wodka.Dat was dus na een fles rode wijn.
Geloof dat het na een uur weer uit je bv wasquote:Op woensdag 29 juni 2016 04:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik moet gauw uitzoeken hoe dat ook alweer zit met wijn en bv
Ik las 'die kinderen zijn nu al af', als in, nu al kansloos. Molo wat doe je met me.quote:Op woensdag 29 juni 2016 04:17 schreef Molo het volgende:
Ach, die kinderen zijn nu zo af al... één glaasje moet kunnen toch?
quote:Op woensdag 29 juni 2016 04:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dus direct na een voeding mag je een glaasje wijn? En dan hoef je geen voeding af te kolven en weg te mikken?
quote:Op woensdag 29 juni 2016 04:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik las 'die kinderen zijn nu al af', als in, nu al kansloos. Molo wat doe je met me.
Pink erin. :pquote:Op woensdag 29 juni 2016 04:20 schreef snoenk het volgende:
Mits ze dan natuurlijk niet net besluiten dat ze na een half uur wel weer wat lusten eigenlijk
Fijn dat je er zo tegenaan kijkt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 04:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Snoenk, vanavond mag ik me melden he, ze komt er echt gauw aan. Ik vind het prima zo.
Leven is lijden, kunnen ze niet vroeg genoeg beginnen te lerenquote:Op woensdag 29 juni 2016 04:20 schreef snoenk het volgende:
Mits ze dan natuurlijk niet net besluiten dat ze na een half uur wel weer wat lusten eigenlijk
Ik dacht in je baarmoedermond, als bevallen nog niet uit komtquote:
Sterkte! En bedankt!quote:Op woensdag 29 juni 2016 04:23 schreef snoenk het volgende:
Oh geloof dat dochter ook wakker is. Hoop dat jullie nog wat slapen.
Sterkte en slaap lekker hopelijk!quote:Op woensdag 29 juni 2016 04:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben al vanaf één uur wakker. Ga zo ook maar weer een poging doen. Strakjes weer de ochtendshift draaien. Later!
ja de vogels gaan hier ook weer "af"quote:Op woensdag 29 juni 2016 04:50 schreef Quoi het volgende:
Ah ik ben waarschijnlijk al onderdeel van de ochtendploeg. De vogels doen het nl al![]()
Mijn draaipoging is weer gelukt. Ik ben van rechts naar links gedraaid, hoezee.
Ik moet ook eens bedenken welk biertje mijn eerste mag worden na de bevalling
Zou kunnen. Behalve dat ik natuurlijk weer neig naar iets raars zoals chocolade stouts, en dat in augustusquote:Op woensdag 29 juni 2016 05:02 schreef Molo het volgende:
[..]
ja de vogels gaan hier ook weer "af"
Tegenwoordig kreun ik vrij hard bij omdraaien, jij ook?
En mooie wel, kun je biervrinden mooi over mee laten denken toch?Genoeg lekkere en gekke bieren te vinden
weet je dat ik die serieus in mijn hoofd had zittenquote:Op woensdag 29 juni 2016 05:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zou kunnen. Behalve dat ik natuurlijk weer neig naar iets raars zoals chocolade stouts, en dat in augustus![]()
![]()
Om erna dan om te vallen waarschijnlijk.
Kreunen: geen idee eigenlijk!
Er zijn een aantal goede kanshebbers op mijn lijstjequote:Op woensdag 29 juni 2016 05:13 schreef Molo het volgende:
[..]
weet je dat ik die serieus in mijn hoofd had zitten![]()
![]()
Zit met een paar bierliefhebbers in een SC en die hadden het er laatst over. Klinkt lekker
Ik doe het in mijn slaap blijkbaar al een tijd (zei Koos), maar sinds kort ook als ik wakker ben, want auw
Bier ruikenquote:Op woensdag 29 juni 2016 05:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
Er zijn een aantal goede kanshebbers op mijn lijstjeHeb er wel weer zin in. Ruik nu gewoon aan elk biertje dat hier thuis passeert.
Ja, hier ook de kreuncheck (even op gelet). Grappig. Mijn 'Koos' kan al bellend aan mensen verkondigen 'dat het zo goed met mij gaat', terwijl ik dan als een zeeleeuw naast 'm op de bank zit en me afvraag hoe ik omhoog ga komen
'Nee, het gaat echt perfect!'
Spannend Sull, wie weet heb jij toch een baby die wel zin heeft in een potje naar buiten vechten? Zou mooi zijnquote:Op woensdag 29 juni 2016 05:25 schreef Sull het volgende:
Het is hier bijna nog drukker in de nacht als overdag![]()
Goedemorgen allemaal!
Gisteravond weer wat voorwerk en nu echt wat serieuzere weeën.
Gaddle, balen van je draaipoging! Hoe deed de baby het, geen hartslag dip? Hoe ver ben jij nu?
Met de baby ging het goed. Voor zover mijn man zag geen hartslag dip.quote:Op woensdag 29 juni 2016 05:25 schreef Sull het volgende:
Het is hier bijna nog drukker in de nacht als overdag![]()
Goedemorgen allemaal!
Gisteravond weer wat voorwerk en nu echt wat serieuzere weeën.
Gaddle, balen van je draaipoging! Hoe deed de baby het, geen hartslag dip? Hoe ver ben jij nu?
Take carequote:Op woensdag 29 juni 2016 06:36 schreef Sull het volgende:
Onderweg naar het ziekenhuis. Ik ga geen live bevalling doen, denk ik, dus de volgende updaten kan een poosje duren.
Jeeeyy zet m op!quote:Op woensdag 29 juni 2016 06:36 schreef Sull het volgende:
Onderweg naar het ziekenhuis. Ik ga geen live bevalling doen, denk ik, dus de volgende updaten kan een poosje duren.
Twee? What did I miss?quote:
Ik heb het hele topic terug gelezen maar wie is baby nr2? Of bedoel je Groofs die zich vanavond mag melden?quote:
O hahaha ja ik bedoelde Groof, ik had begrepen dat die zich gisteravond al zou melden maar heb niet naar het tijdstip van posten gekeken geloof ikquote:Op woensdag 29 juni 2016 08:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic terug gelezen maar wie is baby nr2? Of bedoel je Groofs die zich vanavond mag melden?
Erhm..... mijn brein zegt: nu 40w6dquote:Op woensdag 29 juni 2016 09:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik zit me serieus iets heel stoms af te vragen. Ik was op een do uitgerekend. Ben ik dan vandaag al 41 weken, of morgen pas?
Voor mij is het niet duidelijk waarom het niet lukte. De gyn heeft dat ook niet verteld. Het hofpoort wil een stuitbevalling wel doen, maar ziet er wel problemen in.quote:Op woensdag 29 juni 2016 02:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Had ik bij de eerste draaipoging ook niet, bij de tweede wel. Geen idee of zoiets uitmaakt qua pijn. Vond het zelf niet pijnlijk, meer oncomfortabel maar ik kon goed ontspannen en denk dat het erg persoonlijk is of het wel of geen pijn doet. Maar echt pm WupWup ff die kan je vast beter adviseren.
Is duidelijk waarom het niet lukte? Lucas zat destijds al te diep met zijn kont in mijn bekken en ze kregen niet goed grip op hem door voorliggende placenta.
Ik hoop dat draaien alsnog gebeurd en anders dat je gewoon een geslaagde stuitbevalling gaat hebben. Dat kan namelijk gewoon maar zoek een ziekenhuis wat daar niet voor terug deinst
Dat verschilt ook per website waar je op kijkt. Maar in principe zit je nu in je 41e week, vind ik. Over 1 dag ben ik 41 weken en ga je je 42e week in. Maar waarschijnlijk komt het niet zoverquote:Op woensdag 29 juni 2016 09:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn brein zegt ook 40w6d, maar toch, het blijft een raar iets.
Is die uitgerekende dag de eerste dag van de 41ste week, of de laatste dag van de 40ste week, dat is dan de vraag.![]()
Ik heb tijd teveel
als de dag dat je ei is bevrucht dag 1 is, en dat was hypothetisch op een donderdag, dan is vandaag 41.0.quote:Op woensdag 29 juni 2016 09:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn brein zegt ook 40w6d, maar toch, het blijft een raar iets.
Is die uitgerekende dag de eerste dag van de 41ste week, of de laatste dag van de 40ste week, dat is dan de vraag.![]()
Ik heb tijd teveel
het ligt er gewoon aan vanuit welke hoek je het bekijktquote:Op woensdag 29 juni 2016 10:20 schreef Suikertante het volgende:
SQ![]()
Ik ga jouw bericht nu verwijderen uit mijn geheugen want het klinkt hilarisch onlogisch
Ja maar jij gaat halverwege stiekem achter een muurtje staan en nu ben ik de weg kwijt!quote:Op woensdag 29 juni 2016 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ligt er gewoon aan vanuit welke hoek je het bekijkt#omdenken
bij I.ngrid, toevallig?quote:Op woensdag 29 juni 2016 10:29 schreef Little_Acorn het volgende:
Alles wat met eten te maken heeft is goed als tijdverdrijf Molo![]()
Vanavond gaan we voor het eerst naar Samen Bevallen, de versnelde cursus van vier lessen. Ben heel benieuwd.
Oh mootje, tochquote:Op woensdag 29 juni 2016 10:27 schreef Molo het volgende:
En sommige kinderen houden zich überhaupt niet aan uitgerekende data
Dan maar weer wat leuks doen vandaag "O*
Lunchen in de stad straks ofzo
*visioenen van little_acorn en sq op een hekje in het weiland met korte broek en gebreide trui aan*quote:
Nope, wel minder, maar niet weg. Kots nu om de dag paar keer achter elkaar, dus dat is ook progressquote:Op woensdag 29 juni 2016 10:50 schreef Arja het volgende:
[..]
Oh mootje, toch![]()
Nog maximaal een dag of 5 voor je, maar wat lijkt me dit lang duren.
Emmy is vandaag alweer een week.
Ga maar lekker lunchen. Is de misselijkheid wel verdwenen?
Vraag is wie de postbode is en of hij de bezwangeraar isquote:Op woensdag 29 juni 2016 11:04 schreef WupWup het volgende:
[..]
*visioenen van little_acorn en sq op een hekje in het weiland met korte broek en gebreide trui aan*
Postbode Seamenquote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:31 schreef Sull het volgende:
Ze is er! Een sterrenkijker en ze is om 10.07 uur geboren.
Stats volgen later wel.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 11:04 schreef WupWup het volgende:
[..]
*visioenen van little_acorn en sq op een hekje in het weiland met korte broek en gebreide trui aan*
Dan zou ik nog even verder shoppenquote:Op woensdag 29 juni 2016 09:26 schreef Gaddle het volgende:
Zet hem op Sull
[..]
Voor mij is het niet duidelijk waarom het niet lukte. De gyn heeft dat ook niet verteld. Het hofpoort wil een stuitbevalling wel doen, maar ziet er wel problemen in.
Jeetje Sull, je wilde mijn record verbrekenquote:Op woensdag 29 juni 2016 11:31 schreef Sull het volgende:
Stats volgen later wel.
Bizar he! Over een half uur vertrekt de kraamzorg! Deze keer ga ik dr wel missen. Wat heb ik genotenquote:Op woensdag 29 juni 2016 10:50 schreef Arja het volgende:
[..]
Oh mootje, toch![]()
Nog maximaal een dag of 5 voor je, maar wat lijkt me dit lang duren.
Emmy is vandaag alweer een week.
Ga maar lekker lunchen. Is de misselijkheid wel verdwenen?
Gefeliciteerd Sullquote:Op woensdag 29 juni 2016 11:31 schreef Sull het volgende:
Stats volgen later wel.
Bij de eerste is dat idd zo spannend!quote:Op woensdag 29 juni 2016 12:31 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb net m'n dochter voor het eerst alleen in bad gedaan. OverwinningDat ik nog niet gegeten heb en een korte nacht heb gehad vergeten we maar even
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 juni 2016 11:31 schreef Sull het volgende:
Stats volgen later wel.
Lief dat je eraan denkt! Gewoon vergetenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:23 schreef ikke_84 het volgende:
Waar is amsel eigenlijk? Die heeft toch ook al meldt plicht?
Poe, serieuze shit bij jou, in de ziektewet sinds 14 wknquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:15 schreef Mies_poes het volgende:
Mensen met bekkenaids: wat doen jullie de hele dag om jezelf te vermaken?
Ik zit al vanaf week 14 in de ziektewet vanwege mijn bekken en kon nog wel administratieve dingen doen, nu echter ook niet meer.
De hele dag Bed & Breakfast in bed kijken is ook lang niet zo leuk als je zou verwachten ()
Dus als jullie ideeën hebben, graag!
Die heb ik serieus na mijn operatie met een grote omweg via de Amerikaanse Netflix gekeken, dit had mij veel werk bespaardquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:44 schreef kwakz0r het volgende:
Alle afleveringen Gilmore Girls staan/komen binnenkort op.Netflix
Maar goed, verplichte bedrust is sowieso ruk
(Sluipt weg want hoort hier niet en wanneer komt die baby van Molo nou eens)
Ah, zo ziet mijn dag er ongeveer ook uitquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Poe, serieuze shit bij jou, in de ziektewet sinds 14 wkn![]()
Wat ik afwisselend deed/doe, maar ieders belastbaarheid is natuurlijk anders: netflixen, boek lezen, babyuitzet online bestellen, tukje doen, wasje doen, was opvouwen. Oja, en natuurlijk de oefeningen van de fysio. Succes!
De supermarkt is hier op 200m wandelen. Ik haal elke dag iets, kleine beetjes dus en dan met zo'n oudewijvenkar. Gaat niet altijd, maar toch altijd even een afwisseling.
Afijn, of je gaat stofzuigen nadat de stukadoor weg is en dingen terug slepen naar hun plek#crash #teruginmijnhok!
Is dit jouw eerste kindje?
Moest ff een tukje doenquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:50 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Ah, zo ziet mijn dag er ongeveer ook uit
Ik ben verpleegkundige en werk met mensen met een dwarslaesie dus moest ook veel tillen, dat werkt niet met een zwak bekken.
Gelukkig wel mijn eerste kindje!
Ben jij ook gestopt met werken?
Het moet ook allemaal wel een beetje leuk blijven natuurlijk. Ik heb hele brave dagen waarop het redelijk gaat, maar die zijn over het algemeen een stuk minder bevredigend dan dagen waarop ik wel iets doe (zoals stofzuigen, naar de supermarkt gaan etc.). Dan soms maar meer pijn als daar voldoening tegenover staat.quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:39 schreef Quoi het volgende:
Dat zijn mijn brave dagen trouwensZoals jullie inmiddels weten spijbel ik nog weleens en kan mijn uurtje Mom in Balance niet opgeven
Eind is in zicht!
Telt algehele poliolepraschurftdiarree ook?quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:15 schreef Mies_poes het volgende:
Mensen met bekkenaids: wat doen jullie de hele dag om jezelf te vermaken?
Ik zit al vanaf week 14 in de ziektewet vanwege mijn bekken en kon nog wel administratieve dingen doen, nu echter ook niet meer.
De hele dag Bed & Breakfast in bed kijken is ook lang niet zo leuk als je zou verwachten ()
Dus als jullie ideeën hebben, graag!
Ik ben ook dol op onze kraamverzorgster en ga haar ook missen. Bij ons is kraamzorg verlengd vanwege mijn ijzertekort en baarmoedervliesontsteking en antibiotica.quote:Op woensdag 29 juni 2016 12:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Bizar he! Over een half uur vertrekt de kraamzorg! Deze keer ga ik dr wel missen. Wat heb ik genoten![]()
quote:
Hoe doe je datquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:46 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Die heb ik serieus na mijn operatie met een grote omweg via de Amerikaanse Netflix gekeken, dit had mij veel werk bespaard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ja het is zo gek met die metingen, ik ben benieuwd wat de stats zullen zijn straks!quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:47 schreef Molo het volgende:
Mijn ultra chubby spekbaby schijnt volgens de laatste metingen weer enorm mee te vallen, dus ik maak me er niet druk om.
Fijn dat je het zo kunt beschouwen Fien, en beweging voel je kan ik zeggen tot anderhalve week na uitgerekende datum prima dus daar hoef je je niet druk om te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Niet bepaald zwangerschapsgerelateerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Neeee dat meen je niet!quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:12 schreef Molo het volgende:
Iets sufs zwangerschapgerelateerds dan maar van mijn kant.
Net in de supermarkt (ik had zin in chipolatapudding als toetje dus die heb ik even gehaald) mijn eerste real life ranzige zwangeren fapper meegemaakt
![]()
Of ik met hem op de foto wilde, want hij vond zwangeren zo mooi.... en dan met een Ed Gein achtige smile op zijn gezicht....![]()
![]()
How about nooooooooooooooo
Dat begin ik nu ook te krijgen met werk. Lang verhaal maar ik had best wat halve dagen kunnen doen op mijn eigen bureau 20 min verderop. Maar omdat hogerhand vind dat daar geen werk is voor mij (ik had genoeg te doen voor ik moest stoppen buiten mijn normale functie om die ik nu niet kan uitvoeren) moesten alle zwangeren naar een bureau voor mij 45/60 min (afhankelijk van verkeer) verderop.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:44 schreef Quoi het volgende:
Goh, toch veel met van die lapzwansdagen. Ik vind het wel minder erg worden nu ik 30+ wkn ben, omdat het meer geoorloofd lijkt. Nu wordt het meer 'normaal' dat je minder doet
Jawel jij krijgt ook een juni-kindje. Jij bent ook de juni-clubquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:44 schreef Molo het volgende:
Zo, eens lekker slapen, en dan eens kijken of het een juni of een juli kind gaat worden hier
Ik kijk morgen (straksquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:27 schreef Sam1993 het volgende:
Hoi. Ik breek even in. Hopelijk kan ik hier ook snel posten zit nu in een ICSI traject. Maar wilde even vragen of iemand toevallig een 50%kortingsbon van centerparcs heeft liggen vanuit prenatal ofzo?
Groofs, ze is er, ze is er!quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ze is er!
Onze lieve, mooie, kleine C.ato van bijna vier kilo.
Heftige dag, uiteindelijk een spannende maar prachtige bevalling met ruggeprik (helemaal pijnloos, ongelooflijk). En waar ik bang voor was, geknipt en gescheurd :p.
Kinderen zijn al komen kijken. Ik voel me rijk en dolgelukkig.
Ooohhh Groofs gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ze is er!
Onze lieve, mooie, kleine C.ato van bijna vier kilo.
Heftige dag, uiteindelijk een spannende maar prachtige bevalling met ruggeprik (helemaal pijnloos, ongelooflijk). En waar ik bang voor was, geknipt en gescheurd :p.
Kinderen zijn al komen kijken. Ik voel me rijk en dolgelukkig.
volgens mij een soort running gag (noem je dat zo?) op Fok.quote:Op donderdag 30 juni 2016 06:10 schreef Chanty het volgende:
Stomme vraag misschien maar waarom heeft iedereen het over (bekken/ Slaap/ rug) aids?
Geen idee of je dat zo noemt, maar dat jaquote:Op donderdag 30 juni 2016 07:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
volgens mij een soort running gag (noem je dat zo?) op Fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |