abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2016 @ 11:20:41 #241
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163364075
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 11:17 schreef Suikertante het volgende:
Ik vond Hjørdis de serie niet leuk.. maar als je toch op de bank ligt :Y)
Ik moet papierzooi uitzoeken van Koos ;(

(is half uurtje werk hoor, maar zeiken O+ :P )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163364120
Ik ga even dutten, na halve nacht wakker. Tot straks.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 11:29:12 #243
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163364242
Even een reality check gehad. Vriendin langsgeweest met 1,5 jarige dreumes. Nu weet ik wat er over 1,5 jaar anders moet in huis :+ Pispoes was over de zeik en deed twee stresskotsjes. Samen met het even wat schoonmaken voordat ze kwam, ben ik kapót! Harde buiken, buiten adem. Moet ik echt nog twee maanden? :o :D

Groofs, tukze!

Marjolijntje, fijn 'officieel' met verlof! Voelt toch anders.
pi_163364556
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 11:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Als jullie 3 nou een dezer dagen (synchroom) gaan bevallen sta ik gewoon al 16e :o

Groof het kan zomaar omslaan in het echte werk he :Y) .. Zou dat strippen dan toch helpen deze keer?
3? We zijn met vier toch?
pi_163364617
Bedoel ik :+
Groof staat niet in het lijstje dus die vergat ik idd.
pi_163364736
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 11:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ga even dutten, na halve nacht wakker. Tot straks.
Uitgerust wakker worden met goeie weeën O+
pi_163364894
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 09:27 schreef ikke_84 het volgende:
UD voor sull *O*

Balen van die cursus quoi
Dan maar aan de biertjes...uuh boeken :P

Miezziej dat is niet fijn dat je krachtverlies hebt. Hou je veel vocht vast? Goed dat je het vandeweek even overlegt

Suiker lekker een dagje aan rommelen.
Ik ben benieuwd wie van jullie als eerst gaat bevallen

Groof hoe is t met jou?
Ik vind het wel meevallen qua vocht, merk wel dat mijn handen en voeten/enkels wat dikker zijn, maar nog niet schokkend ofzo. In vergelijking met de foto van Chanty stelt het al helemaal niets voor :+ Kan er ook nog geen putjes induwen :9 (al kon ik dat zondag na werk wel een beetje)

Fijn dat je officieel verlof hebt Marjolijntje!

Spannend Groofs, en slaap lekker. Straks word je gewoon wakker met een verse baby O+ (kon het maar he :+ :P)

Als er straks een geboortegolf komt, schiet ik teveel plaatsen omhoog :o Eng, doe eens niet! :+
pi_163365320
Spannend groof! Hopelijk zet het door vandaag.
Maar super fijn dat je je morgen avond iig mag melden. Je baby komt er nu snel aan *O* O+
En nu lekker slapen gewoon omdat het nu nog kan ;)

Suiker waarom uiterlijk zondag?

Miezziej fijn dat je niet veel vocht vast hou. Heb je dat dove gevoel en de uitval alleen smorgens?
En als jij niet wil stijgen in de OP dan wil ik wel voor gaan hoor :P

Ik heb net ook een cadeautje voor de hond gekocht voor als baby er is :+ vond t zielig om hem achter te stellen en hij heeft een nieuw mandje gekregen O+

Marjolijntje lekker officieel verlof!
Voelt toch anders dan in de ziektewet zitten vind ik. Nu voelt t niet meer als spijbelen.
Succes morgen ^O^
pi_163365451
Zondag ben ik uitgerekend! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163365606
Dat lijkt me best gek suiker, als je eerste al met 37 weken komt en je zou bij de 2e overtijd gaan.
2 weken geleden was mijn laatste werkdag en ik ben al 3x wezen buurten op m'n werk :').
Straks even een rondje Ikea en een hotdog eten :9~
pi_163366404
Ik vond het tot 38 weken heel gek en nu denk ik dat het nooit meer gaat gebeuren :+

Ik ben zo benieuwd hoe Groofs wakker wordt :D
pi_163366572
Zaterdag is een mooie dag om te bevallen suiker.
Snap dat je geen zin hebt om te bellen naar je nieuwe baan.
pi_163366654
Wakker en vooralsnog niks gevoeld meer. Ik noem het bij deze voorwerk.

Maar het boeit me niet, want ik weet nu dat het voor het weekend nog gaat gebeuren en dat ik dan nog een week hulp heb 💛
pi_163366710
Suiker, check. Nou, dat gaat vast lukken. Ze gaat je toch geen weken en weken langer laten doorlopen, dat doet ze heus niet.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 13:38:51 #255
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163366713
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 13:22 schreef Suikertante het volgende:
Ik vond het tot 38 weken heel gek en nu denk ik dat het nooit meer gaat gebeuren :+

Ik ben zo benieuwd hoe Groofs wakker wordt :D
Ja, zo voelde ik me ook toen ik een paar dagen langer zwanger was dan vorige keer! Het werd steeds onwerkelijker en op een gegeven moment wilde ik gewoon weer dingen gaan doen zoals naar de tandarts en zo.. :') Maar opeens gebeurde het toch nog wel echt! :o O+
  dinsdag 28 juni 2016 @ 13:40:03 #256
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163366744
Groofs, ik dacht eerst heel soms ook ergens heel in de verte iets te voelen, maar toen de werkelijke weeen begonnen, toen vielen al die voorgaande steekjes (?) echt in het niet gewoon.... Poeh, je vergeet echt werkelijk hóe die echte weeen zijn! Terwijl ik altijd zo dacht dat ik dat wel goed had onthouden.. :D
  dinsdag 28 juni 2016 @ 13:40:27 #257
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163366754
En nu baren jullie :*
  dinsdag 28 juni 2016 @ 13:41:37 #258
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163366781
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 13:40 schreef elamanilo het volgende:
Groofs, ik dacht eerst heel soms ook ergens heel in de verte iets te voelen, maar toen de werkelijke weeen begonnen, toen vielen al die voorgaande steekjes (?) echt in het niet gewoon.... Poeh, je vergeet echt werkelijk hóe die echte weeen zijn! Terwijl ik altijd zo dacht dat ik dat wel goed had onthouden.. :D
;( meh, wilniemeer :').
KuikenGuppy
pi_163366846
Oh nee hoor Ela, zo is het niet. Ik weet het nog heel goed, juist als ik dit voel. Ik herken het gevoel en voel ook dat dit de scherpte van de pijn nog niet heeft. De gyn zei juist dat ze mensen meemaakte (vaak bij eerste bevalling) die dachten dat dit het al was en dan kermend binnenkwamen. ze vond de manier waarop ik het beschreef typisch voor bij een derde juíst.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 13:47:02 #260
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163366896
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 13:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh nee hoor Ela, zo is het niet. Ik weet het nog heel goed, juist als ik dit voel. Ik herken het gevoel en voel ook dat dit de scherpte van de pijn nog niet heeft. De gyn zei juist dat ze mensen meemaakte (vaak bij eerste bevalling) die dachten dat dit het al was en dan kermend binnenkwamen. ze vond de manier waarop ik het beschreef typisch voor bij een derde juíst.
Ja, precies dit dacht ik ook! En ik herkende de weeen ook wel weer echt van de vorige keer toen die echt begonnen, maar die steekjes waren echt fantoom die ik eerder had gevoeld! :)
  dinsdag 28 juni 2016 @ 13:48:31 #261
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163366920
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 13:41 schreef Burdie het volgende:

[..]

;( meh, wilniemeer :').
Ahh ja wel, ik heb geen enkele keer gedacht 'waarom wilde ik dit ook alweer?', ik was me juist heel bewust van wat er ging komen (een echte baby!) en ik kon alles nu veel bewuster meemaken en voelen. Een soort van elke wee omarmen en heeeeeel hard concentreren en vooral denken aan het eind resultaat dat dan echt heel dichtbij is! O+

(Ik had wel 1 moment waarop ik alles even niet zag zitten, een kwartier voor de werkelijke geboorte, toen moest ik persen en kotsen tegelijk en miste ik een moment de controle over mijn lichaam of eigenlijk het loslaten van de controle lukte even niet daar, toen was het even iets te veel aan 'alle kanten tegelijk', maar dat was maar kort en dus ook zo voorbij gelukkig!)

[ Bericht 7% gewijzigd door elamanilo op 28-06-2016 13:54:37 ]
pi_163366925
Bij mijn tweede wist ook wat het echte werk was. Toen ik belde had ik 6 cm, terwijl ik geen regelmatige weeën had, om de 15 a 20 minuten.

Iedereen lachte toen ik wilde bellen al, maar ik herkende het juist wel als het echte werk.
pi_163366988
Ja, maar dat is hier dus juist niet fantoom. Het waren hele duidelijke contracties op de ctg. De gyn wist alleen niet zeker of ze sterk genoeg waren voor ontsluiting, daar hingen ze tegenaan. Maar ik zou ze ook nooit beschrijven als sterk genoeg. Ik noem ze hele milde samentrekkingen heel in de verte voelbaar en alleen voelbaar als ik er op focus.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 13:51:44 #264
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163366996
Groofs, het is wel relaxed ja als je al zoveel ontsluiting hebt en het nog goed volhoudt! Doe dat nu maar weer :D

Mijn weeen zijn erg intens, ik voel ze heel hard in mijn lichaam en moet ook echt heel hard concentreren om ontspannen te blijven en mantra's voor mezelf opzeggen in m'n hoofd.

Ik heb nooit voorweeen/oefenweeen gehad en ook mijn harde buiken zijn op 1 hand te tellen.
pi_163367016
Maar goed, nu voel ik ze niet meer, dus denk niet dat het vandaag snel doorzet. Maar wie weet vannacht.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 13:54:11 #266
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163367049
Spannend, het echte werk barst elk moment los nu natuurlijk. Ik ben benieuwd!
pi_163367063
Oh, dat kotsen zie ik ook tegenop. Bluh. Ik denk ook steeds na bij wat ik eet.
pi_163367118
Mijn weeën (de echte) ook, daarom wist ik ook dat hij eraan kwam toen.

Ik denk dat ieders weeën erg intens zijn ;-)
pi_163367145
En ook twee keer weeenstorm gehad, daar kijk ik ook niet naar uit.

Maar goed, als de aanloop zo mag zijn als bij de tweede, ben ik daarmee alvast heel blij :')
  dinsdag 28 juni 2016 @ 14:00:09 #270
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163367182
Natuurlijk, dat kotsen :X
pi_163367193
Ik verheug me gewoon zo op de baby!!!! Ik ben zo benieuwd naar haar.
pi_163367217
Nu ben ik een beetje bang, ik weet niet waar ik meer naar uitkijk, kermend naar de verloskundige terwijl er nog niets is, kotsen, of poepen :') :+
pi_163367241
Misschien waren jouw steekjes ook wel niet fantoom, ela. Had je met ctg ook gewoon duidelijke contracties. :-D
pi_163367284
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 14:01 schreef Miezziej het volgende:
Nu ben ik een beetje bang, ik weet niet waar ik meer naar uitkijk, kermend naar de verloskundige terwijl er nog niets is, kotsen, of poepen :') :+
Hopelijk heb je gewoon geen voorwerk, kun je ook niet in de war raken ;-)

Bij eerste twee had ik ook geen voelbaar voorwerk.

Poepen merkte ik niet echt. En kotsen was wel ruk.
pi_163367361
En nu ga ik gedachten verzetten en kinderen ophalen en vermaken enzo 😊. Tot later!
pi_163367402
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 12:39 schreef Fien10 het volgende:
Dat lijkt me best gek suiker, als je eerste al met 37 weken komt en je zou bij de 2e overtijd gaan.
2 weken geleden was mijn laatste werkdag en ik ben al 3x wezen buurten op m'n werk :').
Straks even een rondje Ikea en een hotdog eten :9~
Andersom is minstens zo'n gekke gedachte. Ik liep bij peuter door tot ruim 42 weken, ik kan me nu echt niet voorstellen dat ik over twee weken al zou bevallen. (ik heb de babykleertjes nog niet eens uitgezocht en de wieg staat ook nog op zolder :X )
pi_163367572
Owja... Nu heb ik ook trek in ikea hotdogs o|O :+ Of McDonalds :@

@Ikke:
Doof gevoel echt alleen 's ochtends, voornamelijk rechts. Dat is ook de kant waar ik meestal op lig, dus zal daar wel mee te maken hebben. Minder kracht vooral 's ochtends, maar blijft de hele dag wel hangen. Alleen bij sommige bewegingen, knijpen ofzo. Gister had ik wat moeite met een drinkflesje :') Maar ik heb het wel zelf opengekregen *)
pi_163368156
Mag ik mee naar de Mac? :9~ (ik ga echt de 80kg aantikken deze week met alles wat ik naar binnen werk o|O )
Balen van je hand miezziej, zwanger zijn doet gekke dingen met je lichaam.

Groof en molo gaan gewoon deze week nog hun kindjes ontmoeten O+
En sull en suiker doen gewoon mee zodat er plek komt in de top 10 *)

Ophelia :D dat wordt uitzoeken en wasjes draaien dus.
pi_163368633
Of je doet t zonder kots en poep... ;)

Ik had s'ochtend wel dat ik telkens naar de wc moest naar eenmaal "in labor" nergens last van gehad... kan dus ook meevallen.
S. 2014
J. 2016
pi_163368727
Zo ik heb vanochtend weer rondje ziekenhuis gehad...
Sinds zondag flink harde buiken en weinig beweging... na een uur op bed liggen dacht ik nu ga ik toch maar bellen werd ik natuurlijk volledig in elkaar gebutst door baby... ook gisteren erg rustig en weer harde buiken.
Toen ik ook vanochtend weer een rustig begin had heb ik toch ziekenhuis maar gebeld. Kon direct komen voor ctg.
Ctg was gelukkig goed ook echo gehad en dat was ook perfect...waar t vandaan komt geen idee precies maar zeer waarschijnlijk stress
Stress van het geregel thuis met schade en stress omdat we nu richting de 35 weken gaan.

Daarna heb ik nog een fijn gesprek met de verpleegkundige gehad die me echt op t hart drukte te bellen zodra ik t niet vertrouw
Waarschijnlijk gaan ze de controles ook opschroeven naar 2x per week
Keer voor echo en ctg....
Vindt het wel erg fijn dat er zo mee gedacht wordt maar voel me nog altijd een zeur....woensdag groeiecho en afspraak gynaecoloog...
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_163368803
Ik had na de bevalling van Boaz ook een periode van 24 uur dat ik echt bij iedere beweging een scheet liet. En niet een 'normale' voor mijn doen ... nee echt zo'n vieze ranzige mannenscheet incluis geluid. Ik heb wat af gesorried daarna want vond het zo genant! Maar ik kon er echt 0,0 niks tegen doen.

Kotsen gelukkig niet gehad bij de bevallingen. Poepen wel :Y)
maar tegen mij werd gezegd dat dat het teken was dat ik op de goede manier aan het persen was en dat eerst die troep eruit moest voordat mijn kind eruit zou komen :') :Y)

En nu wil ik chocolade ijs :Y)
  dinsdag 28 juni 2016 @ 15:43:22 #282
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163369322
Ik moest ff langs de Hema en moest nog een mt 62 jasje en nu heb ik er eentje met panda's en oortjes op het mutsje O+
  dinsdag 28 juni 2016 @ 15:44:01 #283
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163369340
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 11:58 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen qua vocht, merk wel dat mijn handen en voeten/enkels wat dikker zijn, maar nog niet schokkend ofzo. In vergelijking met de foto van Chanty stelt het al helemaal niets voor :+ Kan er ook nog geen putjes induwen :9 (al kon ik dat zondag na werk wel een beetje)

Fijn dat je officieel verlof hebt Marjolijntje!

Spannend Groofs, en slaap lekker. Straks word je gewoon wakker met een verse baby O+ (kon het maar he :+ :P)

Als er straks een geboortegolf komt, schiet ik teveel plaatsen omhoog :o Eng, doe eens niet! :+
Gisteren toevallig een foto gemaakt voor het verschil :D En zo dun waren ze 24 uur na de bevalling alweer.

En het was dus dit he
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groofs fijn dat er een einde in zicht is, hopelijk zet het snel door. Wil baby's zien *O*

Hier moest ik deze keer wel kotsen en al heel vroeg toen de weeen nog helemaal niet heftig waren, verder niet gekotst en vorige keer ook niet. En wel gepoept blijkbaar, niks van gemerkt en kan me ook werkelijk niks schelen :')

En ik kan weer zitten *O* wat een verademing die hechtingen eruit! Mensen bij deze: je hechtingen kunnen worden losgemaakt na vijf dagen!!! Ook de oplosbare ja! Dat scheelt je weken gezeur!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 28 juni 2016 @ 15:49:24 #284
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_163369474
Molo al bezig?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_163369572
Wauw wat een verschil! Veel moeten plassen? :Y)

Van mij mag je mee naar de Mac Ikke! :9
Hier op het forum is iedereen gewoon lekker normaal ( :+). Heb nu al een paar keer gehad dat vrouwen vol trots zeiden dat ze minder dan 10kg aangekomen waren tijdens hun zwangerschap en dat meer echt 'belachelijk' en 'gevaarlijk' is. Nou bedankt he! }:|
pi_163369639
Chanty je voeten :D
Fijn dat je hechtingen eruit zijn en t zn opluchting is.

Eresh wat fijn dat alles goed is. Wel schrikken zo veel harde buiken en minder leven.
Ik ben nu 34,1 en voel de kleine sinds vrijdag ook een stuk minder. Ik dacht dat dat een beetje bij het termijn hoorde (kan t me van de 1e keer niet meer herinneren :@ )
Goed dat ze je op het hart hebben gedrukt om te bellen als je je zorgen maakt, echt doen!
  dinsdag 28 juni 2016 @ 15:58:20 #287
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163369658
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 15:54 schreef Miezziej het volgende:
Wauw wat een verschil! Veel moeten plassen? :Y)

Van mij mag je mee naar de Mac Ikke! :9
Hier op het forum is iedereen gewoon lekker normaal ( :+). Heb nu al een paar keer gehad dat vrouwen vol trots zeiden dat ze minder dan 10kg aangekomen waren tijdens hun zwangerschap en dat meer echt 'belachelijk' en 'gevaarlijk' is. Nou bedankt he! }:|
Ik vind het meevallen eigenlijk, ook niet veel gezweet. Maar van de kraam moest ik sowieso elke drie uur naar de wc. En mijn voeten waren voor de bevalling alweer iets dunner door de lagere temperaturen, dat scheelt ook.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163369686
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 14:01 schreef Miezziej het volgende:
Nou was mijn bevalling best rauw en zeker niet romantisch en sprookjesachtig, maar ik heb gepoept noch gekotst.
Al heb ik in de aanloop naar de bevalling, sinds de vliezen braken, wel diaree gehad van de spanning denk ik.

En ik heb een klacht. Aan alle juni-babies: schiet eens op! Er wordt zo naar jullie uitgekeken! En het is al bijna juli

Ik heb ook weer enkels en kuiten en vind mijn voeten zelfs mager. Ik had niet door dat dat allemaal vocht was. Ook mijn bovenbenen zijn weer slank en ik dacht nog wel dat het kwam door alle chocola.

[ Bericht 7% gewijzigd door Arja op 28-06-2016 16:06:46 ]
pi_163369902
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 15:54 schreef Miezziej het volgende:
Heb nu al een paar keer gehad dat vrouwen vol trots zeiden dat ze minder dan 10kg aangekomen waren tijdens hun zwangerschap en dat meer echt 'belachelijk' en 'gevaarlijk' is. Nou bedankt he! }:|
Volgens mij is plusminus 12 normaal. Veel meer is niet nodig, maar om het nou belachelijk of gevaarlijk te noemen gaat me te ver.

Ik kwam 2 keer weinig aan, maar daar hadden de baby's niks van te lijden. Bij Thijs 8 kg, Thijs was 3900 gr. Bij Koen speelde ik "vals", ik had intussen een gastric bypass ondergaan. Ik kwam iets van 5/6 kg aan en Koen woog 3915 gr.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_163369924
Ben weer terug van het zh. Controle echo was goed. Inwendig onderzoek gevraagd en al 2 cm ontsluiting en bm 3/4 verstreken. Die heb ik vast in theorie pocket! En ze heeft ook gestript *O*

Zat me nu alleen af te vragen, waar is mijn slijmprop gebleven dan?

Vorige keer niet gekost en niets gehoord over poep is die dagelijkse diarree toch nog ergens goed voor. O-)
  dinsdag 28 juni 2016 @ 16:13:54 #291
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163369985
Bij de eerste bevalling heb ik ook niet overgegeven en moest ik aan het begin van de bevalling naar het toilet en dus heb ik later ook niet meer hoeven poepen. De tweede bevalling heb ik dus bij de eerste perswee overgegeven en volgens mij bij het persen ook een beetje gepoept (in het bad :Y) ), maar dat laatste zelf weinig van meegekregen. ;)

Oeh een leuk beginnen al Sull!

Verder eens met Arja, het is al bijna juli! Dus kom maar door met die laatste juni-baby's O+
pi_163370007
Sull :o jeah nog een baby deze week *O*

Ik was bij Mats 30 kilo zwaarder O-) en Mats woog 3240. Maar was ook heel veel vocht
pi_163370092
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 15:57 schreef ikke_84 het volgende:

Ik ben nu 34,1 en voel de kleine sinds vrijdag ook een stuk minder. Ik dacht dat dat een beetje bij het termijn hoorde (kan t me van de 1e keer niet meer herinneren :@ )

Ik had het vorige keer en nu weer. Kan duidelijk merken dat mini gedraaid is en voetjes rommelen nu (geloof ik) met name tegen de placenta aan. Het is ineens een stuk rustiger.
pi_163370127
Sull, dat klinkt goeoed!

Chanty, die voeten van jou, ik kan het nog steeds niet geloven dat jij dat was :-D

Ik zit nu op plus 12 kg, maar begon naar mijn zin te zwaar. Dus wil wel echt actief er iets aan doen straks.
pi_163370151
Haha, Sull, die slijmprop, ja waar is die dan!
pi_163370157
Kraamzorg net geweest, wat een informatie.. Je zou er bijna bang van worden :+
Wordt wel aangeraden om een borstvoeding informatieavond bij te wonen. Ga ik net kijken, eerstvolgende is op mijn ud. Zo laat ben ik toch niet met 31 weken? Jammer dan.

En een wieg oid voor op onze slaapkamer. We wilden dat eigenlijk niet maar ze zegt is toch voor de eerste weken wel makkelijk ook voor jezelf dat je niet zo'n eind (wel 3 meter) hoeft te lopen. En tegen wiegendood. Volgens mij slaap ik dan niet meer :+ maar we kijken wel even of we ergens wat kunnen scoren.

Verder wel goed gesprek, aardige dame.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 16:45:00 #297
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163370620
Zo, laatste stuk vloer ook in de wax hiero *)
En daarna heerlijk getukt O+
Baby mag nu wel komen (oh dat had ik al een miljoen keer gezegd he :P )

Eresh, als je je zorgen maakt of er is wat, gewoon bellen, die mensen doen gewoon hun werk en je bent geen zeur :)

Verder aanmoedigingboks voor groofs, Sull, Suiker en consorten. Ik ga gewoon voor de juli-baby hoor (als het al geen augustus wordt _O- )
pi_163370630
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 15:57 schreef ikke_84 het volgende:
Chanty je voeten :D
Fijn dat je hechtingen eruit zijn en t zn opluchting is.

Eresh wat fijn dat alles goed is. Wel schrikken zo veel harde buiken en minder leven.
Goed dat ze je op het hart hebben gedrukt om te bellen als je je zorgen maakt, echt doen!
Ja schijnt er inderdaad bij te horen. Dat werd mij ook gezegd toen ik zwanger was van flint. Echter op de dag van de bevalling bleek hij dus echt amper te reageren en te bewegen en viel geregeld zijn hartslag weg ( was avond daarvoor opgenomen vanwege zijn groeiachterstand) die zelfde avond werd hij met spoed gehaald en bleek hij een knoop in zn navelstreng te hebben we zijn met hem letterlijk door t oog van de naald gekropen...

Dus vandaar dat ik t benauwd krijg als t eens rustig is in me buik...dacht dat het na 3 jaar wel "verwerkt" was maar nu we richting die 35 weken gaan komt het dubbel terug... komt wel goed moeten er toch doorheen daarom ben ik ergblij dat ze die extra controles willen doen !!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_163370723
Eresh, wat eng! Kan me je bezorgdheid heel goed voorstellen.
pi_163370750
Molo, kom op nou! Zet de boel eens in werking daar! 😙
  dinsdag 28 juni 2016 @ 16:52:55 #301
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163370817
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 16:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Molo, kom op nou! Zet de boel eens in werking daar! 😙
Luie moeder, lui kind, jeweetz :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo