Ik heb de hele serie Rita gekeken op netflix. Heerlijk! En inderdaad iets waar ik normaal de tijd niet voor heb (neem)quote:Op dinsdag 28 juni 2016 08:24 schreef Burdie het volgende:
Oh en dames die overtijd lopen: nog maximaal 2 weken, echt! Ga nog lekker wat rommelen, TV kijken, je buikfoto's uitzoeken, de enveloppen voor de kaartjes vast schrijven, koekjes bakken en een rondje lopen (zonnetje schijnt). 't Is heus heel snel zo ver
.
(En ik mag dat zeggen want heb tot 42 weken doorgelopen bij kuiken)
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik heb de hele serie Rita gekeken op netflix. Heerlijk! En inderdaad iets waar ik normaal de tijd niet voor heb (neem)
Ik moet papierzooi uitzoeken van Koosquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:17 schreef Suikertante het volgende:
Ik vond Hjørdis de serie niet leuk.. maar als je toch op de bank ligt![]()
3? We zijn met vier toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Als jullie 3 nou een dezer dagen (synchroom) gaan bevallen sta ik gewoon al 16e![]()
Groof het kan zomaar omslaan in het echte werk he.. Zou dat strippen dan toch helpen deze keer?
Uitgerust wakker worden met goeie weeënquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ga even dutten, na halve nacht wakker. Tot straks.
Ik vind het wel meevallen qua vocht, merk wel dat mijn handen en voeten/enkels wat dikker zijn, maar nog niet schokkend ofzo. In vergelijking met de foto van Chanty stelt het al helemaal niets voorquote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:27 schreef ikke_84 het volgende:
UD voor sull![]()
Balen van die cursus quoi
Dan maar aan de biertjes...uuh boeken![]()
Miezziej dat is niet fijn dat je krachtverlies hebt. Hou je veel vocht vast? Goed dat je het vandeweek even overlegt
Suiker lekker een dagje aan rommelen.
Ik ben benieuwd wie van jullie als eerst gaat bevallen
Groof hoe is t met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |