Ja, zo voelde ik me ook toen ik een paar dagen langer zwanger was dan vorige keer! Het werd steeds onwerkelijker en op een gegeven moment wilde ik gewoon weer dingen gaan doen zoals naar de tandarts en zo..quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:22 schreef Suikertante het volgende:
Ik vond het tot 38 weken heel gek en nu denk ik dat het nooit meer gaat gebeuren
Ik ben zo benieuwd hoe Groofs wakker wordt
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:40 schreef elamanilo het volgende:
Groofs, ik dacht eerst heel soms ook ergens heel in de verte iets te voelen, maar toen de werkelijke weeen begonnen, toen vielen al die voorgaande steekjes (?) echt in het niet gewoon.... Poeh, je vergeet echt werkelijk hķe die echte weeen zijn! Terwijl ik altijd zo dacht dat ik dat wel goed had onthouden..
Ja, precies dit dacht ik ook! En ik herkende de weeen ook wel weer echt van de vorige keer toen die echt begonnen, maar die steekjes waren echt fantoom die ik eerder had gevoeld!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh nee hoor Ela, zo is het niet. Ik weet het nog heel goed, juist als ik dit voel. Ik herken het gevoel en voel ook dat dit de scherpte van de pijn nog niet heeft. De gyn zei juist dat ze mensen meemaakte (vaak bij eerste bevalling) die dachten dat dit het al was en dan kermend binnenkwamen. ze vond de manier waarop ik het beschreef typisch voor bij een derde juíst.
Ahh ja wel, ik heb geen enkele keer gedacht 'waarom wilde ik dit ook alweer?', ik was me juist heel bewust van wat er ging komen (een echte baby!) en ik kon alles nu veel bewuster meemaken en voelen. Een soort van elke wee omarmen en heeeeeel hard concentreren en vooral denken aan het eind resultaat dat dan echt heel dichtbij is!quote:
Hopelijk heb je gewoon geen voorwerk, kun je ook niet in de war raken ;-)quote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:01 schreef Miezziej het volgende:
Nu ben ik een beetje bang, ik weet niet waar ik meer naar uitkijk, kermend naar de verloskundige terwijl er nog niets is, kotsen, of poepen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |