Ik las 'die kinderen zijn nu al af', als in, nu al kansloos. Molo wat doe je met me.quote:Op woensdag 29 juni 2016 04:17 schreef Molo het volgende:
Ach, die kinderen zijn nu zo af al... één glaasje moet kunnen toch?
quote:Op woensdag 29 juni 2016 04:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dus direct na een voeding mag je een glaasje wijn? En dan hoef je geen voeding af te kolven en weg te mikken?
quote:Op woensdag 29 juni 2016 04:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik las 'die kinderen zijn nu al af', als in, nu al kansloos. Molo wat doe je met me.
Pink erin. :pquote:Op woensdag 29 juni 2016 04:20 schreef snoenk het volgende:
Mits ze dan natuurlijk niet net besluiten dat ze na een half uur wel weer wat lusten eigenlijk
Fijn dat je er zo tegenaan kijkt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 04:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Snoenk, vanavond mag ik me melden he, ze komt er echt gauw aan. Ik vind het prima zo.
Leven is lijden, kunnen ze niet vroeg genoeg beginnen te lerenquote:Op woensdag 29 juni 2016 04:20 schreef snoenk het volgende:
Mits ze dan natuurlijk niet net besluiten dat ze na een half uur wel weer wat lusten eigenlijk
Ik dacht in je baarmoedermond, als bevallen nog niet uit komtquote:
Sterkte! En bedankt!quote:Op woensdag 29 juni 2016 04:23 schreef snoenk het volgende:
Oh geloof dat dochter ook wakker is. Hoop dat jullie nog wat slapen.
Sterkte en slaap lekker hopelijk!quote:Op woensdag 29 juni 2016 04:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben al vanaf één uur wakker. Ga zo ook maar weer een poging doen. Strakjes weer de ochtendshift draaien. Later!
ja de vogels gaan hier ook weer "af"quote:Op woensdag 29 juni 2016 04:50 schreef Quoi het volgende:
Ah ik ben waarschijnlijk al onderdeel van de ochtendploeg. De vogels doen het nl al![]()
Mijn draaipoging is weer gelukt. Ik ben van rechts naar links gedraaid, hoezee.
Ik moet ook eens bedenken welk biertje mijn eerste mag worden na de bevalling
Zou kunnen. Behalve dat ik natuurlijk weer neig naar iets raars zoals chocolade stouts, en dat in augustusquote:Op woensdag 29 juni 2016 05:02 schreef Molo het volgende:
[..]
ja de vogels gaan hier ook weer "af"
Tegenwoordig kreun ik vrij hard bij omdraaien, jij ook?
En mooie wel, kun je biervrinden mooi over mee laten denken toch?Genoeg lekkere en gekke bieren te vinden
weet je dat ik die serieus in mijn hoofd had zittenquote:Op woensdag 29 juni 2016 05:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zou kunnen. Behalve dat ik natuurlijk weer neig naar iets raars zoals chocolade stouts, en dat in augustus![]()
![]()
Om erna dan om te vallen waarschijnlijk.
Kreunen: geen idee eigenlijk!
Er zijn een aantal goede kanshebbers op mijn lijstjequote:Op woensdag 29 juni 2016 05:13 schreef Molo het volgende:
[..]
weet je dat ik die serieus in mijn hoofd had zitten![]()
![]()
Zit met een paar bierliefhebbers in een SC en die hadden het er laatst over. Klinkt lekker
Ik doe het in mijn slaap blijkbaar al een tijd (zei Koos), maar sinds kort ook als ik wakker ben, want auw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |