abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2016 @ 16:53:10 #1
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163370827
Welkom in Zwangerschap en Geboorte!

19 juni: Molo (meisje)
28 juni: Sull (Meisje)

3 juli: Suikertante (meisje)
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle (meisje)
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_ (meisje)

7 augustus: Fieder (jongen)
7 augustus: Miezziej (meisje)
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil (jongen)

10 september: Ereshkigal
13 september: NisaSayshi (jongen)
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20 (meisje)
24 september: Unihipili
28 september: Klaprooss (meisje)

1 oktober: Little_Acorn (jongen)
8 oktober: Saarah (jongen)
10 oktober: jUsTmE13o2 (meisje)
23 oktober: *** Burdie & webspider ***
23 oktober: ViviRAWRS & Kyran (meisje)
27 oktober: Veruca_Assault

3 november: snoenk (meisje)
5 november: gewoonmezelf87 (jongen)
9 november: sproetjes (jongen)
10 november: Roomsnoes (jongen)
27 november: Queens (jongen)

1 december: Radyhyn (jongen)
12 december: Goudreinette
16 december: Ooi86
23 december: Mienepien
28 december: BlueEyes

2017

2 februari: SmallishBear

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.

Met luie baby's

Of toch wat anders aan de hand bij die juni baby's? :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163370899
1700 is het niet geworden.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 16:56:13 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163370914
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 16:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
1700 is het niet geworden.
1800 dan? :D
pi_163370963
Eresh dat is wel schrikken inderdaad, vooral als je een keer zoiets hebt meegemaakt. Snel bellen als je het niet vertrouwt, stress is slechter. (Zegt degene die bijna gedwongen moest worden om te gaan zitten en te bellen)

En wat duurt dat toch lang al die nieuwe baby's hier :+
pi_163371003
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 16:56 schreef Molo het volgende:

[..]

1800 dan? :D
:D
pi_163371015
Nieuw topic nieuwe kansen.
Hoppa baren maar :% :%

Eresh daar zou ik ook om stressen hoor!

Voor de to do list van deze week maar even de kraamzorg bellen opgezet.
Voor ik het vergeet :@
  dinsdag 28 juni 2016 @ 17:02:13 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163371078
Ik heb wel mijn eerste post-bevallingsjurk al uitgezocht voor naar een bruiloft over 3,5 week *O*
Zal wel lekker corrigerend ondergoed en shizzle onder moeten, maar ik heb er zin in *O*
pi_163371125
12 kg is idd gemiddeld geloof ik. Maar als je veel vocht vasthoudt dan vliegen die kilo's eraan zonder dat je daar zelf veel invloed op hebt. Dus ja .. om nu te zeggen dat het niet nodig is vind ik een wat bedenkelijke uitspraak in deze :D

Daarbij, ik heb nu bij wijze van op 100 verschillende weegschalen gestaan en ze zullem vast niet allemaal geijkt zijn. Dus echt veel waarde probeer ik er niet aan te hechten. Ik zie wel wat er werkelijk aan is blijven zitten bij de bevalling. Na die andere twee keren is het ook goed gekomen, dus ik ga er vanuit dat dat nu ook wel lukt. En ik eet/schrans niet meer of minder dan niet preggie zijnde :+
pi_163371141
Jij gaat toch ook zo'n master terugplooi doen Molo?
pi_163371193
Ik ben met mijn 31 weken nog maar een kleine 6 kilo aangekomen.. Vind ik juist weer aardig weinig, had wel wat meer gemogen. Veel spekkies voor baby. Buik is ook echt klein, maar volgens vk prima. Valt dus toch niks over te zeggen, hoe veel of weinig het ook is. Om nou te zeggen dat het gevaarlijk is om wat meer aan te komen toe nou :')
  dinsdag 28 juni 2016 @ 17:13:47 #11
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163371332
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 17:04 schreef BlueEyes het volgende:
Jij gaat toch ook zo'n master terugplooi doen Molo?
Ik geloof niet dat dat gaat werken bij mij _O-

Ik ben van ooit op mijn zwaarst 125 kg naar 98 gegaan voor zwangerschap, en dat is natuurlijk ook al veel teveel, en slappe buik had ik toen al. Dat is er echt niet mooier op geworden en wordt het straks ook niet :D
Boeit me niet verder hoor, ik duw het wel plat met wat ondergoed en als ik helemaal uitgeworpen ben wil ik wellicht wel een operatie overwegen om de boel strakker te maken (vetschortjes zijn niet heel charmant jeweetz :7 ). Maar eerst de baby er maar eens uit werpen :P
  dinsdag 28 juni 2016 @ 17:15:04 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163371368
En gewicht qua aankomen ligt helemaal je startgewicht, je bouw, hoeveel vocht je vasthoudt, en uiteraard ook aan wat je naar binnen propt. Ik maak me er niet druk om in ieder geval, ik eet overwegend gezonde dingen en baby doet het prima (ja iets té zelfs, want ze wil er niet uit :P ), dus ik vind het best :Y
pi_163371703
Eresh ik zou me dan ook heel veel zorgen maken! Zoiets kan je misschien een plekje geven maar dat maakt t nu wel extra spannend lijkt me. Gewoon bellen bij twijfel.
Ik voelde me juist een ontaarde moeder toen ik las dat jij wel had gebeld en ik dacht "ach zal er wel bij horen" :@

Molo goed bezig ^O^
En nu baren jij!! :%
  dinsdag 28 juni 2016 @ 17:37:31 #14
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163371811
Net besloten dat ik vanavond nog even met vriendinnen wat ga doen (vrijgezellenfeestje waar ik helaas niet bij kan zijn, maar wel voorpret van kan hebben voorbereiden O+ )

Laters!
  dinsdag 28 juni 2016 @ 18:09:00 #15
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163372416
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 17:15 schreef Molo het volgende:
En gewicht qua aankomen ligt helemaal je startgewicht, je bouw, hoeveel vocht je vasthoudt, en uiteraard ook aan wat je naar binnen propt. Ik maak me er niet druk om in ieder geval, ik eet overwegend gezonde dingen en baby doet het prima (ja iets té zelfs, want ze wil er niet uit :P ), dus ik vind het best :Y
Dat dus! Ik vind het raar om te zeggen dat meer dat 12 kilo aankomen niet nodig is. Mijn verloskundige heeft letterlijk gezegd dat ze het liefste hadden dat ik 30 kilo aan zou komen gezien hoe hard ik vorige keer met de borstvoeding ben afgevallen. Dus bij mij was dat blijkbaar wel nodig. Ik ben ze met + 26,5 nog aardig tegemoet gekomen.

Sull gestript! Spannend *O*

Ik heb net mijn bevalverhaal geschreven, zo nog even nalezen en dan in het betreffende topic dumpen O+ :'( O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 28 juni 2016 @ 18:09:31 #16
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163372430
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 16:23 schreef Nazil het volgende: Kraamzorg net geweest, wat een informatie.. Je zou er bijna bang van worden :+ Wordt wel aangeraden om een borstvoeding informatieavond bij te wonen. Ga ik net kijken, eerstvolgende is op mijn ud. Zo laat ben ik toch niet met 31 weken? Jammer dan. En een wieg oid voor op onze slaapkamer. We wilden dat eigenlijk niet maar ze zegt is toch voor de eerste weken wel makkelijk ook voor jezelf dat je niet zo'n eind (wel 3 meter) hoeft te lopen. En tegen wiegendood. Volgens mij slaap ik dan niet meer :+ maar we kijken wel even of we ergens wat kunnen scoren. Verder wel goed gesprek, aardige dame.
Natuurlijk raden ze je die info avond aan, moet je voor betalen zeker? ;).
Het ziekenhuis heeft meestal maandelijks info avonden over borstvoeding, nog gratis ook. Dus zeker de moeite waard om even rond te kijken, ze vertellen toch niet veel anders :).
Rooming-in (wieg op de kamer) is ook erg goed voor de borstvoeding :Y.
KuikenGuppy
pi_163372440
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 17:04 schreef Twinkle20 het volgende:
12 kg is idd gemiddeld geloof ik. Maar als je veel vocht vasthoudt dan vliegen die kilo's eraan zonder dat je daar zelf veel invloed op hebt. Dus ja .. om nu te zeggen dat het niet nodig is vind ik een wat bedenkelijke uitspraak in deze :D

"Niet nodig", ik zei het nog zo vriendelijk. Ik vond juist "belachelijk" en "ongezond" bedenkelijke uitspraken.

Maar goed, gewicht zal altijd een onderwerp blijven waarin je nooit iedereen tevreden kunt stellen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_163372634
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 18:09 schreef Burdie het volgende:

[..]

Natuurlijk raden ze je die info avond aan, moet je voor betalen zeker? ;).
Het ziekenhuis heeft meestal maandelijks info avonden over borstvoeding, nog gratis ook. Dus zeker de moeite waard om even rond te kijken, ze vertellen toch niet veel anders :).
Rooming-in (wieg op de kamer) is ook erg goed voor de borstvoeding :Y.
Nee die van het ziekenhuis hadden ze het over maar juli slaan ze even over (de commerciële info avonden ook trouwens..) en in augustus is het echt eind augustus, dat is een beetje laat :')
  dinsdag 28 juni 2016 @ 18:40:29 #19
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163373157
Nazil, niks moet hè? ;)
Is de babykamer op 3 meter, las ik dat goed? Ook ok toch, als jullie je daar fijn bij voelen.

En die gewichtstoenames moeten we maar niet meer vergelijken hoor! Denk aan die buikenfoto die ik postte. Zoveel verschillen. Voor mij persoonlijk wel een mijlpaaltje vandaag trouwens: +10 kg
w/

En meneertje is vandaag weer wat lager gaan liggen. Verklaart de bekkenschijt. Daardoor weer minder ribbengedoe. Verder houdt 'ie zich rustig, maar dat kan door het indalen komen natuurlijk.

Molo groot gelijk. Lekker je gedachten verzetten!
pi_163373243
Nou ja 'niet nodig' .. ik vibd dat nogal lastig uit te leggen naar iemand die ontzettend last heeft van vochtophoping. Net of diegene daar iets aan kan doen :?

Zo interpreteerde ik de 'niet nodig' iig. Was niet mijn bedoeling om een discussie over gewicht aan te wakkeren verder want dat zal idd voor velen altijd een issue blijven. En voor sommigem ook niet :) .
pi_163373364
Oh zo. Ik bedoelde met mijn "niet nodig" de zwaardere termen te relativeren. Het is niet achterlijk of overdreven of wat dan ook om meer dan 12 kilo aan te komen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_163374812
Kamp 20 kg aankomen *O* En het ging allemaal weer vanzelf af en m'n zoon is een slankie.

Molo wat een prestatie joh :o Ik ben ooit 13 kilo afgevallen en dat vond ik echt wel pittig. Wel een goed vooruitzicht dat je weet dat je de discipline hebt!
  dinsdag 28 juni 2016 @ 19:47:28 #23
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163374980
Ik zit al op +10 geloof ik, lekker belangrijk verder.

Kreeg vandaag van twee mensen onafhankelijk van elkaar een opmerking dat mijn buik nu flink begint te worden :'). Naja. Kan er niet veel aan doen verder, als de baby het maar goed heeft.

Guppy krijgt een wieg naast ons bed, ookal is de babykamer 5m lopen. 's Nachts vind ik elke stap te ver :').
KuikenGuppy
pi_163375114
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 19:47 schreef Burdie het volgende:
's Nachts vind ik elke stap te ver :').
+1

Ik zit op plus zes, vorige zwangerschap rond deze tijd volgens mij plus vijftien. Toch krijg ik nu veel meer opmerkingen dat mijn buik zo enorm is. Grote winnaar bij de bakker "goh wat ben jij dik geworden zeg!". Weinig subtiel, maar goed, ze bedoelde het goed.
pi_163375151
Bij F heb ik de wieg naast ons bed gezet maar ik werd echt gestoord van alle geluidjes die hij maakte. Nu ligt hij vier meter verderop dus dat is ook geen wereldafstand, maar ik denk dat we de baby daar ook meteen leggen (of de eerste twee nachten naast ons ofzo).

En ik blijf juist genieten van de opmerkingen over m'n buik! Iedereen denkt er ook iets anders over, maar het blijft fascinerend en ik vind dat zelf ook als ik andere zwangeren zie. Ik kan ook absoluut niet inschatten hoe lang iemand al zwanger is (en ik waag me er ook niet meer aansinds ik mensen hier vaak zo giftig zie schrijven over de goedbedoelde of gedachteloze opmerkingen :D ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')