Ik geloof niet dat dat gaat werken bij mijquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:04 schreef BlueEyes het volgende:
Jij gaat toch ook zo'n master terugplooi doen Molo?
Dat dus! Ik vind het raar om te zeggen dat meer dat 12 kilo aankomen niet nodig is. Mijn verloskundige heeft letterlijk gezegd dat ze het liefste hadden dat ik 30 kilo aan zou komen gezien hoe hard ik vorige keer met de borstvoeding ben afgevallen. Dus bij mij was dat blijkbaar wel nodig. Ik ben ze met + 26,5 nog aardig tegemoet gekomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:15 schreef Molo het volgende:
En gewicht qua aankomen ligt helemaal je startgewicht, je bouw, hoeveel vocht je vasthoudt, en uiteraard ook aan wat je naar binnen propt. Ik maak me er niet druk om in ieder geval, ik eet overwegend gezonde dingen en baby doet het prima (ja iets té zelfs, want ze wil er niet uit), dus ik vind het best
Natuurlijk raden ze je die info avond aan, moet je voor betalen zeker?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:23 schreef Nazil het volgende: Kraamzorg net geweest, wat een informatie.. Je zou er bijna bang van worden
Wordt wel aangeraden om een borstvoeding informatieavond bij te wonen. Ga ik net kijken, eerstvolgende is op mijn ud. Zo laat ben ik toch niet met 31 weken? Jammer dan. En een wieg oid voor op onze slaapkamer. We wilden dat eigenlijk niet maar ze zegt is toch voor de eerste weken wel makkelijk ook voor jezelf dat je niet zo'n eind (wel 3 meter) hoeft te lopen. En tegen wiegendood. Volgens mij slaap ik dan niet meer
maar we kijken wel even of we ergens wat kunnen scoren. Verder wel goed gesprek, aardige dame.
"Niet nodig", ik zei het nog zo vriendelijk. Ik vond juist "belachelijk" en "ongezond" bedenkelijke uitspraken.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:04 schreef Twinkle20 het volgende:
12 kg is idd gemiddeld geloof ik. Maar als je veel vocht vasthoudt dan vliegen die kilo's eraan zonder dat je daar zelf veel invloed op hebt. Dus ja .. om nu te zeggen dat het niet nodig is vind ik een wat bedenkelijke uitspraak in deze
Nee die van het ziekenhuis hadden ze het over maar juli slaan ze even over (de commerciële info avonden ook trouwens..) en in augustus is het echt eind augustus, dat is een beetje laatquote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Natuurlijk raden ze je die info avond aan, moet je voor betalen zeker?.
Het ziekenhuis heeft meestal maandelijks info avonden over borstvoeding, nog gratis ook. Dus zeker de moeite waard om even rond te kijken, ze vertellen toch niet veel anders.
Rooming-in (wieg op de kamer) is ook erg goed voor de borstvoeding.
+1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |