Bizar he! Over een half uur vertrekt de kraamzorg! Deze keer ga ik dr wel missen. Wat heb ik genotenquote:Op woensdag 29 juni 2016 10:50 schreef Arja het volgende:
[..]
Oh mootje, toch![]()
Nog maximaal een dag of 5 voor je, maar wat lijkt me dit lang duren.
Emmy is vandaag alweer een week.
Ga maar lekker lunchen. Is de misselijkheid wel verdwenen?
Gefeliciteerd Sullquote:Op woensdag 29 juni 2016 11:31 schreef Sull het volgende:
Ze is er! Een sterrenkijker en ze is om 10.07 uur geboren.
Stats volgen later wel.
Bij de eerste is dat idd zo spannend!quote:Op woensdag 29 juni 2016 12:31 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb net m'n dochter voor het eerst alleen in bad gedaan. OverwinningDat ik nog niet gegeten heb en een korte nacht heb gehad vergeten we maar even
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 juni 2016 11:31 schreef Sull het volgende:
Ze is er! Een sterrenkijker en ze is om 10.07 uur geboren.
Stats volgen later wel.
Lief dat je eraan denkt! Gewoon vergetenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:23 schreef ikke_84 het volgende:
Waar is amsel eigenlijk? Die heeft toch ook al meldt plicht?
Poe, serieuze shit bij jou, in de ziektewet sinds 14 wknquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:15 schreef Mies_poes het volgende:
Mensen met bekkenaids: wat doen jullie de hele dag om jezelf te vermaken?
Ik zit al vanaf week 14 in de ziektewet vanwege mijn bekken en kon nog wel administratieve dingen doen, nu echter ook niet meer.
De hele dag Bed & Breakfast in bed kijken is ook lang niet zo leuk als je zou verwachten ()
Dus als jullie ideeën hebben, graag!
Die heb ik serieus na mijn operatie met een grote omweg via de Amerikaanse Netflix gekeken, dit had mij veel werk bespaardquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:44 schreef kwakz0r het volgende:
Alle afleveringen Gilmore Girls staan/komen binnenkort op.Netflix
Maar goed, verplichte bedrust is sowieso ruk
(Sluipt weg want hoort hier niet en wanneer komt die baby van Molo nou eens)
Ah, zo ziet mijn dag er ongeveer ook uitquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Poe, serieuze shit bij jou, in de ziektewet sinds 14 wkn![]()
Wat ik afwisselend deed/doe, maar ieders belastbaarheid is natuurlijk anders: netflixen, boek lezen, babyuitzet online bestellen, tukje doen, wasje doen, was opvouwen. Oja, en natuurlijk de oefeningen van de fysio. Succes!
De supermarkt is hier op 200m wandelen. Ik haal elke dag iets, kleine beetjes dus en dan met zo'n oudewijvenkar. Gaat niet altijd, maar toch altijd even een afwisseling.
Afijn, of je gaat stofzuigen nadat de stukadoor weg is en dingen terug slepen naar hun plek#crash #teruginmijnhok!
Is dit jouw eerste kindje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |