abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2016 @ 15:27:53 #226
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163391598
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:50 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Ah, zo ziet mijn dag er ongeveer ook uit :')
Ik ben verpleegkundige en werk met mensen met een dwarslaesie dus moest ook veel tillen, dat werkt niet met een zwak bekken.
Gelukkig wel mijn eerste kindje!
Ben jij ook gestopt met werken?
Moest ff een tukje doen :P
Ben zelfstandig en werk is niet fysiek zwaar, dus kan/kon zelf doseren. Werk sinds 23e week niet meer, maar dat komt niet 100% door bekken.

Snap dat het als vpk niet kan nee. Bleh!
  woensdag 29 juni 2016 @ 15:32:27 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_163391681
Sull, yeah! Lekker snel! Gefeliciteerd!
disclaimer
pi_163391743
Quoi dat klinkt een beetje als mijn dagen :+ .. behalve die oefeningen dan gelukkig want die heb ik tot op heden nig niet nodig gehad.

Vanaf maandag mijn bengels weer om me heen O+
  woensdag 29 juni 2016 @ 15:39:49 #229
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163391849
Dat zijn mijn brave dagen trouwens :P Zoals jullie inmiddels weten spijbel ik nog weleens en kan mijn uurtje Mom in Balance niet opgeven :)

Eind is in zicht!
pi_163391880
Sull van harte!! *O*
pi_163392297
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 15:39 schreef Quoi het volgende:
Dat zijn mijn brave dagen trouwens :P Zoals jullie inmiddels weten spijbel ik nog weleens en kan mijn uurtje Mom in Balance niet opgeven :)

Eind is in zicht!
Het moet ook allemaal wel een beetje leuk blijven natuurlijk. Ik heb hele brave dagen waarop het redelijk gaat, maar die zijn over het algemeen een stuk minder bevredigend dan dagen waarop ik wel iets doe (zoals stofzuigen, naar de supermarkt gaan etc.). Dan soms maar meer pijn als daar voldoening tegenover staat.
Idioot eigenlijk dat stofzuigen me tegenwoordig een goed gevoel kan geven :P

Trouwens. Veel mensen denken dag ik de zwangerschap wel flink zat zal zijn, omdat ik zo weinig kan en met krukken loop. Gek genoeg zie ik de zwangerschap en de bekkeninstabiliteit als totaal los van elkaar (heeft natuurlijk alles met elkaar te maken) en geniet ik enorm van het zwanger zijn, spulletjes kopen voor de baby, mijn mooie dikke buik etc. O+
Bijzonder hoe de natuur dat regelt.
pi_163392351
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:15 schreef Mies_poes het volgende:
Mensen met bekkenaids: wat doen jullie de hele dag om jezelf te vermaken?
Ik zit al vanaf week 14 in de ziektewet vanwege mijn bekken en kon nog wel administratieve dingen doen, nu echter ook niet meer.

De hele dag Bed & Breakfast in bed kijken is ook lang niet zo leuk als je zou verwachten ( :') )

Dus als jullie ideeën hebben, graag!
Telt algehele poliolepraschurftdiarree ook?
Niks eigenlijk, beetje browsen op telefoon, eindeloos inlezen in zwangerschap/babygerelateerde dingen voor zover de concentratie dat toelaat. Lekker vragen op fb beantwoorden zonder ook maar enige ervaring maar het wel weten door te veel meelezen :').
pi_163392380
Gefeliciteerd met je meisje Sull! *O*

Nu sta ik in de top 5 :X

Net controle gehad in t ziekenhuis en de groei werd weer opgemeten maar z'n buikomvang wijkt af van de groeicurve. Ik heb met 30 weken een groeiecho gehad en toen was het buikje al wat kleiner dan de rest, toen met 34 weken en eigenlijk idemdito en nu met 36 weken maar hij buigt nu dus echt af. Over 2 weken weer een extra groeiecho en als het dan nog steeds zo is gaan ze hem misschien eerder halen. Ik schrok er wel van. Ook extra goed de kindsbewegingen in de gaten houden en bij twijfel meteen bellen en langs komen. Poeh dat viel wel even tegen...
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:09:47 #234
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163392507
Mies Poes, dat is heel fijn! Vasthouden die roze wolk :)

Fien! :{ Hopelijk 'trekt' het weer bij. Even een tegenvaller zeg... Maar alles wordt goed in de gaten gehouden.
pi_163392888
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 12:24 schreef Chanty het volgende:

[..]

Bizar he! Over een half uur vertrekt de kraamzorg! Deze keer ga ik dr wel missen. Wat heb ik genoten O+
Ik ben ook dol op onze kraamverzorgster en ga haar ook missen. Bij ons is kraamzorg verlengd vanwege mijn ijzertekort en baarmoedervliesontsteking en antibiotica.
Vandaag moest ik van haar de hele dag slapen en als ik dan wakker word krijg ik smoothies en broodjes en pillen en ruikt mijn hele huis lekker O+
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:37:41 #236
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163393090
Wat een fijne kraamverzorgsters! O+
  woensdag 29 juni 2016 @ 16:41:10 #237
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_163393141
Radiostilte bij Groof?
pi_163393286
Sull van harte *O*

Fien dat valt tegen -O-

Ik moet nog 1 dagje werken en dan begint mn verlof. Ook kwam de proefdruk voor t geboortekaartje net binnen. Wat is deze zwangerschap snel gegaan :o (achteraf gezien, het begin duurde eeuwig voor mn gevoel...)
pi_163393293
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 16:41 schreef amaranta het volgende:
Radiostilte bij Groof?
:o O+
Het is wel woensdagmiddag, misschien gewoon een gezellige boel thuis..!

Fieder jij bent er zo snel doorheen gevlogen dat ik telkens vergeet dat we allebei zwanger zijn!
pi_163393927
Mijn buik fluit mij ook weer terug :') was druk op het werk (ja die hele 3,5 uur die ik werk :')). Op het werk voelde ik na een tijdje al dat ik weer te snel ging maar meer dan achter de kassa gestaan heb ik niet. Verder gaat het nog wel voor Max die 3,5 uur, maar op een tempo van heb ik jou daar.

En de rest van de dag ziet er uit zoals die bij quoi. Netflix en bank vooral. Af en toe supermarkt (in bejaardentempo, met de auto bij voorkeur van fietsen op dit tempo is ook te schandalig voor woorden, ik word ingehaald door bejaarden zonder elektrische fiets zelfs. Geen grap) en niet te veel in huishouden want dat gaat al snel ook niet meer. Af en toe een was, als man de wasmand al naar beneden getild heeft. Stofzuigen begin ik niet aan, afstoffen ging ook niet goed gisteren. Jezus wat heb ik geen saai leven als ik dit zo opschrijf :')

Ik hou collega's en dergelijke ook niet meer voor de gek als ze vragen hoe het gaat. Mijn meest optimistische antwoord is 'redelijk'. Ja sorry ik kan wel blijven roepen dat het goed gaat om een beetje positief over te komen maar als ze mij vervolgens al strompelend door de winkel zien waggelen is het tegendeel ook al wel bewezen.

Heel leuk dat zwanger zijn en ik ben er oprecht heel erg blij mee dat het ons gegund is maar hierom kijk ik wel ontzettend uit naar ons kindje O+

[/klaagzang]
pi_163394002
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 14:46 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Die heb ik serieus na mijn operatie met een grote omweg via de Amerikaanse Netflix gekeken, dit had mij veel werk bespaard }:| .
Hoe doe je dat :D ? Wil je dat in pm eens uitleggen??

Bekkenaids: rolstoel regelen bij de thuiszorgwinkel en mensen regelen die je ergens naartoe rijden (stad, Efteling, bos etc). Online shoppen. The Sims spelen. Slapen (nu het nog kan).
Ik heb met bekkenaids trouwens nog een keuken gesloopt, muur gebouwd en laminaat gelegd. Geen aanrader. Heb er nu nog last van. Kind is 15 maanden oud.
  woensdag 29 juni 2016 @ 17:40:08 #242
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163394256
Die klachten zijn ook gewoon niet tof en zeer beperkend... ;(

Gelukkig zijn de meeste kindjes wel leuk O+

Nu nog eens kijken of die van mij het spugen enzo ook waard is,aar denk dat ze het avontuur nog niet aandurft :+
Misschien toch eens die eBay advertentie verwijderen/verstoppen die ik al gemaakt had voor de zekerheid :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 29 juni 2016 @ 17:44:06 #243
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163394338
Fien dat is niet fijn om te horen. Hopelijk valt het mee.

Arja sterkte, wel fijn dat ze nog even blijft maar de reden is minder fijn natuurlijk.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163394361
Wat vervelend dat jullie (ook)allemaal last hebben van bekkenpijn... Ik was vanmorgen nog bij de fysio maar veel meer dan de oefeningen die ik al doe, kan ik niet doen... ik mis de massages vd fysio vorige keer. :P

Vandaag en gisteren met hulp iets in de babykamer gedaan, energietechnisch en bekkentechnisch is t 1 ding tegelijk maar dan komen we er ook wel...
Ik ben iig weer blij

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 29 juni 2016 @ 17:49:23 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163394420
Mooi kamertje en ledikant vooral GM!

En Fien, lees het net... wat een rot bericht zeg, je zal er vast van geschrokken zijn. Fijn dat je extra controleecho krijgt, hoop dat het allemaal mee valt.
Snap dat je er helemaal niets aan hebt op dit moment, maar meestal valt het reuze mee uiteindelijk en zijn dit soort metingen voor de ultra zekerheid enzo.
Maar goed, dood relativeren zit niemand op te wachten denk ik dus sorry alvast daarvoor. Hoop gewoon dat het mee valt :*
pi_163395149
Sull gefeliciteerd! *O* *O*

Fien ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Twee weken is best lang wachten als je twijfelt of alles wel goed gaat. :*
pi_163395342
Fien, wat molo zegt. En je kindje is in aanleg al aardig af en moet vooral nog groeien en reserves kweken. Komt vast goed! Bij groofs kwam het ook goed, kindje maakte ook een inhaalslag.
pi_163395542
Zo denk ik er zelf ook over hoor! Ik maak me geen hele grote zorgen en ik heb ook zoveel verhalen gehoord waarbij het kindje heel erg achter zou lopen op groei of heel erg groot geschat werd wat uiteindelijk reuze mee viel. Het is ook alleen het buikje. Het enige waar ik bang voor ben is dat het te maken kan hebben met de placenta en dat ik denk dat ik nu misschien wat meer gestrest zal raken als ik hem even niet voel.
M'n vriend en ik waren zelf allebei 6 ponders en als de curve niet verder afbuigt dan wordt hij geschat op 3200 gram bij 40 weken dus prima.
  woensdag 29 juni 2016 @ 18:47:55 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163395601
Mijn ultra chubby spekbaby schijnt volgens de laatste metingen weer enorm mee te vallen, dus ik maak me er niet druk om.
Fijn dat je het zo kunt beschouwen Fien, en beweging voel je kan ik zeggen tot anderhalve week na uitgerekende datum prima dus daar hoef je je niet druk om te maken :)
pi_163395791
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 18:47 schreef Molo het volgende:
Mijn ultra chubby spekbaby schijnt volgens de laatste metingen weer enorm mee te vallen, dus ik maak me er niet druk om.
Fijn dat je het zo kunt beschouwen Fien, en beweging voel je kan ik zeggen tot anderhalve week na uitgerekende datum prima dus daar hoef je je niet druk om te maken :)
Ja het is zo gek met die metingen, ik ben benieuwd wat de stats zullen zijn straks!

Ik heb eigenlijk al de hele zwangerschap er dagen tussen zitten vaak 2/3 achter elkaar dat ik hem amper voel. En dat is dan niet omdat ik zelf heel druk ben waardoor ik het niet opmerk. Nu ben ik best aan dat ritme van hem gewend maar misschien dat het me nu iets meer stress zal geven. Maar eigenlijk denk ik zelf dat het allemaal wel meevalt en dat er straks een gezonde baby van 7 pond uit komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')