Moest ff een tukje doenquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:50 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Ah, zo ziet mijn dag er ongeveer ook uit
Ik ben verpleegkundige en werk met mensen met een dwarslaesie dus moest ook veel tillen, dat werkt niet met een zwak bekken.
Gelukkig wel mijn eerste kindje!
Ben jij ook gestopt met werken?
Het moet ook allemaal wel een beetje leuk blijven natuurlijk. Ik heb hele brave dagen waarop het redelijk gaat, maar die zijn over het algemeen een stuk minder bevredigend dan dagen waarop ik wel iets doe (zoals stofzuigen, naar de supermarkt gaan etc.). Dan soms maar meer pijn als daar voldoening tegenover staat.quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:39 schreef Quoi het volgende:
Dat zijn mijn brave dagen trouwensZoals jullie inmiddels weten spijbel ik nog weleens en kan mijn uurtje Mom in Balance niet opgeven
Eind is in zicht!
Telt algehele poliolepraschurftdiarree ook?quote:Op woensdag 29 juni 2016 14:15 schreef Mies_poes het volgende:
Mensen met bekkenaids: wat doen jullie de hele dag om jezelf te vermaken?
Ik zit al vanaf week 14 in de ziektewet vanwege mijn bekken en kon nog wel administratieve dingen doen, nu echter ook niet meer.
De hele dag Bed & Breakfast in bed kijken is ook lang niet zo leuk als je zou verwachten ()
Dus als jullie ideeën hebben, graag!
Ik ben ook dol op onze kraamverzorgster en ga haar ook missen. Bij ons is kraamzorg verlengd vanwege mijn ijzertekort en baarmoedervliesontsteking en antibiotica.quote:Op woensdag 29 juni 2016 12:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Bizar he! Over een half uur vertrekt de kraamzorg! Deze keer ga ik dr wel missen. Wat heb ik genoten![]()
quote:
Hoe doe je datquote:Op woensdag 29 juni 2016 14:46 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Die heb ik serieus na mijn operatie met een grote omweg via de Amerikaanse Netflix gekeken, dit had mij veel werk bespaard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ja het is zo gek met die metingen, ik ben benieuwd wat de stats zullen zijn straks!quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:47 schreef Molo het volgende:
Mijn ultra chubby spekbaby schijnt volgens de laatste metingen weer enorm mee te vallen, dus ik maak me er niet druk om.
Fijn dat je het zo kunt beschouwen Fien, en beweging voel je kan ik zeggen tot anderhalve week na uitgerekende datum prima dus daar hoef je je niet druk om te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |