SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Niet bepaald zwangerschapsgerelateerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Neeee dat meen je niet!quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:12 schreef Molo het volgende:
Iets sufs zwangerschapgerelateerds dan maar van mijn kant.
Net in de supermarkt (ik had zin in chipolatapudding als toetje dus die heb ik even gehaald) mijn eerste real life ranzige zwangeren fapper meegemaakt
![]()
Of ik met hem op de foto wilde, want hij vond zwangeren zo mooi.... en dan met een Ed Gein achtige smile op zijn gezicht....![]()
![]()
How about nooooooooooooooo
Dat begin ik nu ook te krijgen met werk. Lang verhaal maar ik had best wat halve dagen kunnen doen op mijn eigen bureau 20 min verderop. Maar omdat hogerhand vind dat daar geen werk is voor mij (ik had genoeg te doen voor ik moest stoppen buiten mijn normale functie om die ik nu niet kan uitvoeren) moesten alle zwangeren naar een bureau voor mij 45/60 min (afhankelijk van verkeer) verderop.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:44 schreef Quoi het volgende:
Goh, toch veel met van die lapzwansdagen. Ik vind het wel minder erg worden nu ik 30+ wkn ben, omdat het meer geoorloofd lijkt. Nu wordt het meer 'normaal' dat je minder doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |