Jawel jij krijgt ook een juni-kindje. Jij bent ook de juni-clubquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:44 schreef Molo het volgende:
Zo, eens lekker slapen, en dan eens kijken of het een juni of een juli kind gaat worden hier
Ik kijk morgen (straksquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:27 schreef Sam1993 het volgende:
Hoi. Ik breek even in. Hopelijk kan ik hier ook snel posten zit nu in een ICSI traject. Maar wilde even vragen of iemand toevallig een 50%kortingsbon van centerparcs heeft liggen vanuit prenatal ofzo?
Groofs, ze is er, ze is er!quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ze is er!
Onze lieve, mooie, kleine C.ato van bijna vier kilo.
Heftige dag, uiteindelijk een spannende maar prachtige bevalling met ruggeprik (helemaal pijnloos, ongelooflijk). En waar ik bang voor was, geknipt en gescheurd :p.
Kinderen zijn al komen kijken. Ik voel me rijk en dolgelukkig.
Ooohhh Groofs gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 29 juni 2016 23:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ze is er!
Onze lieve, mooie, kleine C.ato van bijna vier kilo.
Heftige dag, uiteindelijk een spannende maar prachtige bevalling met ruggeprik (helemaal pijnloos, ongelooflijk). En waar ik bang voor was, geknipt en gescheurd :p.
Kinderen zijn al komen kijken. Ik voel me rijk en dolgelukkig.
volgens mij een soort running gag (noem je dat zo?) op Fok.quote:Op donderdag 30 juni 2016 06:10 schreef Chanty het volgende:
Stomme vraag misschien maar waarom heeft iedereen het over (bekken/ Slaap/ rug) aids?
Geen idee of je dat zo noemt, maar dat jaquote:Op donderdag 30 juni 2016 07:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
volgens mij een soort running gag (noem je dat zo?) op Fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |