Nee.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Had je ze ook een stomp tussen de ogen kunnen geven. Waren ze ook wel even van de kaart.
Noem een Heitinga.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op die oude spelers die terugkeren naar de eredivisie. Meeste zijn toch een flop geworden, ben bang dat dit KJH ook gaat overkomen.
Zie een Mathijssen
Ze verkopen sowieso troep, dus beter bij anderen.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jezus man dan kun je toch ook nooit genieten.
Betere optie hebben we niet, we wachten nog op het moment dat Luisgod Suarez zijn belofte waarmaakt en terugkeert naar Amsterdamquote:Op maandag 27 juni 2016 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op die oude spelers die terugkeren naar de eredivisie. Meeste zijn toch een flop geworden, ben bang dat dit KJH ook gaat overkomen.
Zie een Mathijssen
Die ook ja.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Noem een Heitinga.
[..]
Ze verkopen sowieso troep, dus beter bij anderen.
Paracetamol?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:27 schreef Germano het volgende:
Heb zojuist ook maar even een pilletje in m'n mik gegooid.
Misschien wil Derijck wel terugkomenquote:Op maandag 27 juni 2016 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wie PSV gaat halen voor de vertrokken Bruma.
Jij zit soppend op de bank bij het zien van Daniel de Ridder zeker?quote:
quote:
DIe heeft al getekend bij Zulte Waregem.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien wil Derijck wel terugkomen
ik wou net zeggen, hoe dan het heeft non stop geregend zo ongeveerquote:Op maandag 27 juni 2016 11:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had er vanochtend ook even last van, snap er geen hol van met dit kutweer
Ja straatdealers zijn relaxed. Hoe hogerop je komt hoe serieuzer die shit wordt en dat zijn geen relaxte mensen, draait alleen maar om geld. Zijn overigens allemaal criminelen natuurlijk maar dat terzijde. Is niet dramatisch doen, je bent op je pik getrapt nu omdat jij in dat wereldje zit ofzo.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
pareltjes van de maatschappij
meeste dealers zijn gwn enorm relaxte mensen die toevallig drugs verkopen, doe niet zo dramatisch
[..]
Dat is brugklasleeftijd, zo raar is het niet om dan aan drugs te kunnen komen
Misschien gewoon een ongunstige wind, het is gelukkig nu weer overquote:Op maandag 27 juni 2016 11:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, hoe dan het heeft non stop geregend zo ongeveer
Oh nee dan is het goed.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze verkopen sowieso troep, dus beter bij anderen.
Ik liet vanmorgen ook een ongunstige wind. Vergaste mezelf ermee.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien gewoon een ongunstige wind, het is gelukkig nu weer over
Ik snap het ook niet.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had er vanochtend ook even last van, snap er geen hol van met dit kutweer
Dan maar een obscure Braziliaan halen als Marcelo of Isimat Mirin in basisquote:Op maandag 27 juni 2016 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DIe heeft al getekend bij Zulte Waregem.
Ja dat is wel aardig van ze.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Hebben ze mij vroeger toch maar even mee geholpen hè.
Doen ze toch wel goed hoor. 15 mln vangen voor hem.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan maar een obscure Braziliaan halen als Marcelo of Isimat Mirin in basis
Ik moet het ook niet proberen. Heb al twee dagen chili con carne gegeten.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik liet vanmorgen ook een ongunstige wind. Vergaste mezelf ermee.
Ai, niet aan te raden om dan te schreeuwen uit je ster nee.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet het ook niet proberen. Heb al twee dagen chili con carne gegeten.
Maar je leeft nogquote:Op maandag 27 juni 2016 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik liet vanmorgen ook een ongunstige wind. Vergaste mezelf ermee.
quote:Op maandag 27 juni 2016 11:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet het ook niet proberen. Heb al twee dagen chili con carne gegeten.
15 miljoen ja? Echt niet, maximaal 3quote:Op maandag 27 juni 2016 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doen ze toch wel goed hoor. 15 mln vangen voor hem.
Heb nog een portie staan. Wellicht dat ik het als lunch weer pak.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ai, niet aan te raden om dan te schreeuwen uit je ster nee.
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
15 miljoen ja? Echt niet, maximaal 3
Rip Germanoquote:Op maandag 27 juni 2016 11:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb nog een portie staan. Wellicht dat ik het als lunch weer pak.
Straatdealers zijn niet relaxt. Straatdealers zijn teringmongolen die het juist enkel voor wat snel geld doen. Beter koop je je drugs in de krakersscene, dan zit je over het algemeen dicht bij de bron en dat zijn meestal geen mensen die het voor de dikke winst doen. En dan hoef je ook niet bang te zijn dat ze ook aan kinderen verkopen.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja straatdealers zijn relaxed. Hoe hogerop je komt hoe serieuzer die shit wordt en dat zijn geen relaxte mensen, draait alleen maar om geld. Zijn overigens allemaal criminelen natuurlijk maar dat terzijde. Is niet dramatisch doen, je bent op je pik getrapt nu omdat jij in dat wereldje zit ofzo.![]()
Het is nooit moeilijk om aan drugs te komen ongeacht welke leeftijd, dat is wel duidelijk ondertussen toch.
Nee, ho, wacht! Bedoelde de transfer van Bruma.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/sport/vo(...)annover-96-1.3952630
Best netjes inderdaad, heeft Brands goed gedaan. Ook Depay voor mooi bedragje verkocht, als je ziet hoeveel hij nu nog waard isquote:Op maandag 27 juni 2016 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ho, wacht! Bedoelde de transfer van Bruma.
wat ga je doen ;s ;squote:Op maandag 27 juni 2016 11:34 schreef BozeHaas het volgende:
ga binnenkort denk ik weer eens drugs gebruiken, is zo lang geleden nu ;s ;s
Inderdaadquote:Op maandag 27 juni 2016 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Best netjes inderdaad, heeft Brands goed gedaan. Ook Depay voor mooi bedragje verkocht, als je ziet hoeveel hij nu nog waard is
We moeten ze ook niet allemaal over één kam scheren natuurlijk.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Straatdealers zijn niet relaxt. Straatdealers zijn teringmongolen die het juist enkel voor wat snel geld doen. Beter koop je je drugs in de krakersscene, dan zit je over het algemeen dicht bij de bron en dat zijn meestal geen mensen die het voor de dikke winst doen. En dan hoef je ook niet bang te zijn dat ze ook aan kinderen verkopen.
Vind het gwn beetje jammer dat er altijd gedaan wordt alsof dealers gewetenloze geldwolven zijn.
En ja, maar vanaf de middelbare school wordt het wel stuk makkelijker.
Weet ook nooit zo goed wat ik kan verwachten hier. Zullen we kleding en luchtjes introduceren in deze SC.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:35 schreef Chai het volgende:
Drugsbranche is wel echt iets anders dan de voetbalwereld, verfrissend hoeveel onderwerpen hier toch altijd aan bod komen.
Dima vindt dit leukquote:Op maandag 27 juni 2016 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ook nooit zo goed wat ik kan verwachten hier. Zullen we kleding en luchtjes introduceren in deze SC.
Haha misschien was dat alleen in mijn regio zo dan, jij woont in zo'n apart deel van Nederland toch?quote:
Dan mag het.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:36 schreef Germano het volgende:
[..]![]()
Heb geluk dat ik vandaag en morgen thuis zit.
Oké oké dan zijn we het wel eens.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
We moeten ze ook niet allemaal over één kam scheren natuurlijk.Ik beweer overigens niet dat ze allemaal, of grotendeels, gewetenloze geldwolven zijn. Ik zei alleen dat het geen pareltjes van de maatschappij zijn.
Crimineel is crimineel, daar kun je niet omheen.
Ik heb er geen problemen mee overigens, maar aan (te) jonge kinderen verkopen is gewoon not done, dan ben je ziek in je kop. Van mij mogen ze bakken geld verdienen en er slapend rijk van worden, ze doen over het algemeen niemand kwaad.
Waar praat jij liever over mee?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:35 schreef Chai het volgende:
Drugsbranche is wel echt iets anders dan de voetbalwereld, verfrissend hoeveel onderwerpen hier toch altijd aan bod komen.
moet er niet aan denken, drugs hoort geen werk te zijnquote:Op maandag 27 juni 2016 11:37 schreef Chai het volgende:
Denk dat de beste carrièreperspectieven voor dp ook die van drugsdealer zullen zijn en dat komt goed uit, want is duidelijk echt zijn passie.
thxquote:Op maandag 27 juni 2016 11:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet er niet aan denken, drugs hoort geen werk te zijn
maar er zitten onder mijn matties wel best een aantal dealers, dus vandaar dat ik het graag even voor ze opneem
Ja bij mij ook hoor, maar dat classificeer ik onder straatdealers.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet er niet aan denken, drugs hoort geen werk te zijn
maar er zitten onder mijn matties wel best een aantal dealers, dus vandaar dat ik het graag even voor ze opneem
Ja, vooral ik. Omdat geen ijzer uit vlees toch.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit ijzer in, dat heb je zo nu en dan nodig ja.
Ah ja. kloptquote:Op maandag 27 juni 2016 11:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja, vooral ik. Omdat geen ijzer uit vlees toch.
Paar vw golfjes maar meer nietquote:
bedoel je 'hjb' ?quote:
Ik wilde eigenlijk taco's maken vanavond, maar de plannen zijn gewijzigd.quote:
Heb wel een gezien met wimpers EN grote uitlaat.quote:
Awwwwquote:
ja tijdje terug gedaan maar was beetje te heftig. We wisten de dosering van de pillen niet en dachten dat het rond de 10mg zou zijn. Dat is qua effect nog een beetje te vergelijken met mdma, maar iets psychedelischer.quote:
Klinkt goed, ik moet nog boodschappen doen.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk taco's maken vanavond, maar de plannen zijn gewijzigd.
Nu ga ik voor gebakken aardappelen, sperziebonen met spekjes en schnitzel.
Oke Nielsquote:Op maandag 27 juni 2016 11:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk taco's maken vanavond, maar de plannen zijn gewijzigd.
Nu ga ik voor gebakken aardappelen, sperziebonen met spekjes en schnitzel.
gaat gaat. het leven gaat door he. met of zonder mij. dus ik probeer gwn te ademen en m'n zaakjes te regelenquote:Op maandag 27 juni 2016 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb wel een gezien met wimpers EN grote uitlaat.
[..]
Awwww
hoe gaat het nu dan sgtj?
Ik zou echt gek worden denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja tijdje terug gedaan maar was beetje te heftig. We wisten de dosering van de pillen niet en dachten dat het rond de 10mg zou zijn. Dat is qua effect nog een beetje te vergelijken met mdma, maar iets psychedelischer.
bleek ongeveer 30mg te zijn, waar we dus totaal niet op voorbereid waren. Mijn fucking god dat was wazig. Tijd en ruimte bestonden gewoon niet meer, we konden die hele begrippen gewoon niet meer bevatten. Kon me ook echt op geen enkele manier meer voorstellen hoe de wereld normaal gesproken is. Het was echt zo'n ongelooflijke mindfuck, steeds als ik ook even het idee had dat ik de wereld weer een beetje begreep en ik dat dan zei tegen m'n vriendin, spatte het ook precies op dat moment weer in stukjes uit elkaar.
En dat ging uren zo door, we dachten steeds dat de piek wel geweest was en dan werd het wéér heftiger. En. Het. Hield. Maar. Niet. Op.
Uiteindelijk thuis maar south park gaan kijken met nog fucking hevige visuals, na 8 uur ofzo, dat was wel chill
Inderdaadquote:Op maandag 27 juni 2016 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Frozen, na vanavond alleen nog maar 21.00 wedstrijden op het EK.
Facking vet! Doe mij ook zoiets.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja tijdje terug gedaan maar was beetje te heftig. We wisten de dosering van de pillen niet en dachten dat het rond de 10mg zou zijn. Dat is qua effect nog een beetje te vergelijken met mdma, maar iets psychedelischer.
bleek ongeveer 30mg te zijn, waar we dus totaal niet op voorbereid waren. Mijn fucking god dat was wazig. Tijd en ruimte bestonden gewoon niet meer, we konden die hele begrippen gewoon niet meer bevatten. Kon me ook echt op geen enkele manier meer voorstellen hoe de wereld normaal gesproken is. Het was echt zo'n ongelooflijke mindfuck, steeds als ik ook even het idee had dat ik de wereld weer een beetje begreep en ik dat dan zei tegen m'n vriendin, spatte het ook precies op dat moment weer in stukjes uit elkaar.
En dat ging uren zo door, we dachten steeds dat de piek wel geweest was en dan werd het wéér heftiger. En. Het. Hield. Maar. Niet. Op.
Uiteindelijk thuis maar south park gaan kijken met nog fucking hevige visuals, na 8 uur ofzo, dat was wel chill
Eindelijk.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Frozen, na vanavond alleen nog maar 21.00 wedstrijden op het EK.
Wow wat diep en koud weerquote:Op maandag 27 juni 2016 11:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
gaat gaat. het leven gaat door he. met of zonder mij. dus ik probeer gwn te ademen en m'n zaakjes te regelen
Afgelopen week nog gehad. Wat neem jij?quote:
Zo dan, klinkt als iets wat ik ook wel een keertje wil proberen.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vooral die 18.00 potjes vind ik ellendig. Zit je net lekker te eten ofzo, komt zwaar onhandig uit. Helemaal met een klein kind. 15.00 potjes waren meestal toch aids.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
InderdaadHeb onderhand wel genoeg van 3u en 6u potjes
Laat competitie maar weer beginnen
Ik voor die taco's ook, vandaar dat de plannen zijn gewijzigd.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik moet nog boodschappen doen.
Haha, luie hont.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik voor die taco's ook, vandaar dat de plannen zijn gewijzigd.
manmanmanquote:Op maandag 27 juni 2016 11:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, srs. M'n vriendin vond het heel leuk, maar ik moest echt de hele tijd keihard focussen op enigszins helder blijven denken en iets van rationaliteit behouden, anders was ik echt compleet uitgeflipt. Ik heb echt non stop op m'n telefoon zitten kijken omdat als ik daar de tijd zag, ik het ergens nog een heel klein beetje in de normale wereld kon plaatsen. Vond het ook echt para om door open velden te lopen, omdat ik daar dacht het laatste beetje rationaliteit kwijt te raken. En in woonwijken voelde dat juist weer veel beter.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou echt gek worden denk ik.Klinkt bijna eng.
Klopt, miste sowieso helft van 18.00 potjes. en EK tot nu toe was volledig aids behalve Duitsland en Belgie gisteren was wel aardigquote:Op maandag 27 juni 2016 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vooral die 18.00 potjes vind ik ellendig. Zit je net lekker te eten ofzo, komt zwaar onhandig uit. Helemaal met een klein kind. 15.00 potjes waren meestal toch aids.
Tering.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, srs. M'n vriendin vond het heel leuk, maar ik moest echt de hele tijd keihard focussen op enigszins helder blijven denken en iets van rationaliteit behouden, anders was ik echt compleet uitgeflipt. Ik heb echt non stop op m'n telefoon zitten kijken omdat als ik daar de tijd zag, ik het ergens nog een heel klein beetje in de normale wereld kon plaatsen. Vond het ook echt para om door open velden te lopen, omdat ik daar dacht het laatste beetje rationaliteit kwijt te raken. En in woonwijken voelde dat juist weer veel beter.
Begrijpelijk, ik ga zo ook maar eens iets doen.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een beetje werk verzetten ondertussen. Komt niet allemaal vanzelf.
Gister was een verademingquote:Op maandag 27 juni 2016 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, miste sowieso helft van 18.00 potjes. en EK tot nu toe was volledig aids behalve Duitsland en Belgie gisteren was wel aardig
Heb jij een aantal wedstrijden gemist.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, miste sowieso helft van 18.00 potjes. en EK tot nu toe was volledig aids behalve Duitsland en Belgie gisteren was wel aardig
Jezus man.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:46 schreef deadprez het volgende:
oh moet er misschien wel bij zeggen dat ik voordat we het deden 3 uur ofzo geslapen had en daarvoor 3 nachten wakker was
dus zou me ook niet meteen te erge zorgen maken haas ;s
Klopt. Maar zij houdt sowieso heel erg van trippen en hoe waziger hoe beter. Ik ben op dat gebied een controlfreakquote:Op maandag 27 juni 2016 11:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tering.Maar je vriendin deed dus mee als ik het goed begrijp? En zij had dezelfde hoeveelheid genomen maar nergens "last" van?
ja gast ik dacht dat dat gwn beetje mellow space zou worden wist ik veelquote:Op maandag 27 juni 2016 11:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jezus man.Wat doe je jezelf allemaal aan jonge.
Grenzen opzoeken.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jezus man.Wat doe je jezelf allemaal aan jonge.
Haha oké.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klopt. Maar zij houdt sowieso heel erg van trippen en hoe waziger hoe beter. Ik ben op dat gebied een controlfreak
Ik ook. Vrees dat ik Italie - Spanje vanavond ook voor groot deel moet missen. Kakzooiquote:Op maandag 27 juni 2016 11:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb jij een aantal wedstrijden gemist.
Tering.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja gast ik dacht dat dat gwn beetje mellow space zou worden wist ik veel
Ja ik ook, zelfs al te veel eigenlijk. Maar wilde het toch een keertje ervaren.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha oké.Ik ook dat laatste, daarom zou ik het niet trekken denk ik.
4 uur paddo trip vond ik al goed genoeg.
stel je aan zegquote:Op maandag 27 juni 2016 11:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ik ook, zelfs al te veel eigenlijk. Maar wilde het toch een keertje ervaren.
ga ik niet nog een keer doen denk ik ;s
Als Italië lang de 0 weet te houden, dan dicht ik ze wel kans toe om door te gaan.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook. Vrees dat ik Italie - Spanje vanavond ook voor groot deel moet missen. Kakzooi
Ik niet, Hongarije was teringslecht. Dat wil wat zeggen over Portugalquote:Op maandag 27 juni 2016 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gister was een verademing
Ben toch wel onder de indruk van Belgie.
Heb van alle wedstrijden minstens helft gezienquote:Op maandag 27 juni 2016 11:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb jij een aantal wedstrijden gemist.
quote:
Ik ook.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Als Italië lang de 0 weet te houden, dan dicht ik ze wel kans toe om door te gaan.
Kun je misschien beter naar een kringloopwinkel brengenquote:Op maandag 27 juni 2016 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil wat schoolboeken gaan lozen op bol.com, maar maak telkens maar 20 ct winst vanwege verzendkosten en shit. Kuttroep
Was wel 1 grote gatenkaas ja. Daar heb je gelijk in. Echter de counter en de snelheid van Belgie waren welquote:Op maandag 27 juni 2016 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik niet, Hongarije was teringslecht. Dat wil wat zeggen over Portugal
[..]
Heb van alle wedstrijden minstens helft gezien
o ja nee ik denk dat ook als ze vroeg tegen drie goals aan lopen manquote:Op maandag 27 juni 2016 11:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Als Italië lang de 0 weet te houden, dan dicht ik ze wel kans toe om door te gaan.
ghehe, herkenbaarquote:Op maandag 27 juni 2016 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil wat schoolboeken gaan lozen op bol.com, maar maak telkens maar 20 ct winst vanwege verzendkosten en shit. Kuttroep
quote:Op maandag 27 juni 2016 11:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahahaquote:Op maandag 27 juni 2016 11:46 schreef deadprez het volgende:
oh moet er misschien wel bij zeggen dat ik voordat we het deden 3 uur ofzo geslapen had en daarvoor 3 nachten wakker was
dus zou me ook niet meteen te erge zorgen maken haas ;s
Dan snap ik niet dat je de wedstrijden van gisteren beter vindt dan de rest.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb van alle wedstrijden minstens helft gezien
vroeger kom je ze gwm verpatsen bij die studentenwinkel, die hebben nog wel website miss daar?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar informeer wel goed naar de dosering, want ik heb echt moeten strugglen om m'n shit bij elkaar te houden. Achteraf niet per se negatief, maar had liever iets andere trip gehadquote:
Boo fucking hoo.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja nee ik denk dat ook als ze vroeg tegen drie goals aan lopen man
Ja denk hetquote:Op maandag 27 juni 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je misschien beter naar een kringloopwinkel brengen
Een topploeg geeft niet zoveel ruimte, wellicht dat ze met geluk finale halen maar daarin worden ze volledig van mat af gespeeldquote:Op maandag 27 juni 2016 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was wel 1 grote gatenkaas ja. Daar heb je gelijk in. Echter de counter en de snelheid van Belgie waren wel
Welke wedstrijden waren beter...quote:Op maandag 27 juni 2016 11:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat je de wedstrijden van gisteren beter vindt dan de rest.
ja 10 tot 15mg is de dosis die aangeraden wordt voor beginners geloof ik, zou dat aan proberen te houden. Of max 20quote:Op maandag 27 juni 2016 11:51 schreef BozeHaas het volgende:
ga sws beginnen met weinig omdat ik nu pussy tolerantie heb
Vriend van me heeft het al uitgetest die weet wel hoeveel ik ongeveer moet nemen voor een chille ervaringquote:Op maandag 27 juni 2016 11:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar informeer wel goed naar de dosering, want ik heb echt moeten strugglen om m'n shit bij elkaar te houden. Achteraf niet per se negatief, maar had liever iets andere trip gehad
Aightt dan komt het allemaal vast wel goedquote:Op maandag 27 juni 2016 11:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vriend van me heeft het al uitgetest die weet wel hoeveel ik ongeveer moet nemen voor een chille ervaring
Weet niet. Tot nu toe zijn ze niet echt getest nee. Tegen Italie was wel een dikke faal natuurlijk. Maar ze groeien nu wel lekker in het toernooi. Als ze halve finale Portugal uit komen dan zie ik ze er wel uitvliegen trouwens. Die gaan gewoon dik naaien.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een topploeg geeft niet zoveel ruimte, wellicht dat ze met geluk finale halen maar daarin worden ze volledig van mat af gespeeld
geen ek is teringsaai manquote:Op maandag 27 juni 2016 11:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was serieus. En zeg nou eerlijk: welke wedstrijd had ik nou echt moeten kijken?
Ben grote boi dus doe 40mgquote:Op maandag 27 juni 2016 11:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja 10 tot 15mg is de dosis die aangeraden wordt voor beginners geloof ik, zou dat aan proberen te houden. Of max 20
Geen. Al heb ik wel genoten van Spanje - Kroatië.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was serieus. En zeg nou eerlijk: welke wedstrijd had ik nou echt moeten kijken?
Niet daarover. Vind het vooral leuk als er iets voorbij komt waar ik weinig vanaf weet, maar wel irritant wijsneuzerig over kan doen.quote:
quote:
Dat heb jij volgens mij bij heel veel dingen.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet daarover. Vind het vooral leuk als er iets voorbij komt waar ik weinig vanaf weet, maar wel irritant wijsneuzerig over kan doen.
Ik vond Spanje - Kroatië en Duitsland - Polen heerlijk om te kijken.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke wedstrijden waren beter...
Ken je het boek 'Kool aid acid test'?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/topic/959641:2CB-Overdose-tripverslag
Dit tripreport is wel "vermakelijk" trouwens. Die kerel had per ongeluk 333mg afgewogen ipv 33 en kwam erachter nadat hij het al gepakt had.
Vrijwel alles dusquote:Op maandag 27 juni 2016 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet daarover. Vind het vooral leuk als er iets voorbij komt waar ik weinig vanaf weet, maar wel irritant wijsneuzerig over kan doen.
nee zegt me niksquote:Op maandag 27 juni 2016 11:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ken je het boek 'Kool aid acid test'?
Hey nelisquote:Op maandag 27 juni 2016 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
hehehequote:Op maandag 27 juni 2016 11:54 schreef Chai het volgende:
maar wel irritant wijsneuzerig over kan doen.
haha wat, ff lezenquote:Op maandag 27 juni 2016 11:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit tripreport is wel "vermakelijk" trouwens. Die kerel had per ongeluk 333mg afgewogen ipv 33 en kwam erachter nadat hij het al gepakt had.
Uh ja, Dui - Pol ook inderdaad. Al was ik die al weer een beetje vergetenquote:Op maandag 27 juni 2016 11:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vond Spanje - Kroatië en Duitsland - Polen heerlijk om te kijken.
Spa - Kro veredelde B-teams, Spanje gokte op gelijkspel. Werd er niet zo warm van. Dui - Pol was ook niet heel bijzonder. Defensief voetbal is manco tegenwoordig. Walgelijkquote:Op maandag 27 juni 2016 11:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vond Spanje - Kroatië en Duitsland - Polen heerlijk om te kijken.
Vrij bekend boek wel. Trippende hippies.quote:
Dacht dat wij het tot nu toe in grote lijnen wel eens waren over het EK. Zit er toch naast.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spa - Kro veredelde B-teams, Spanje gokte op gelijkspel. Werd er niet zo warm van. Dui - Pol was ook niet heel bijzonder. Defensief voetbal is manco tegenwoordig. Walgelijk
Oh ja, dat ken ik wel. Dat is uit die hele movement qua journalistiek waar ook Hunter S Thompson bij hoorde.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vrij bekend boek wel. Trippende hippies.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Electric_Kool-Aid_Acid_Test
Holy shitquote:Op maandag 27 juni 2016 11:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat je de moeite überhaupt neemtquote:Op maandag 27 juni 2016 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
In NWS telkens op inhoud proberen te sturen wordt niet gewaardeerd.
Geef mij maar toch Bayern - Juve, Barcelonaquote:Op maandag 27 juni 2016 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dacht dat wij het tot nu toe in grote lijnen wel eens waren over het EK. Zit er toch naast.
Wat kun je dan nog doen? Zou serieus in paniek raken waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik niet, hooguit je maag leeg laten pompen denk ik. Snap ook eigenlijk niet waarom hij dat niet heeft laten doen.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat kun je dan nog doen? Zou serieus in paniek raken waarschijnlijk.
Ga wel even goed zitten voor dat verslag. Tot zo.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik niet, hooguit je maag leeg laten pompen denk ik. Snap ook eigenlijk niet waarom hij dat niet heeft laten doen.
Have fun.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Ga wel even goed zitten voor dat verslag. Tot zo.
hij is wel een echtequote:Op maandag 27 juni 2016 12:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik niet, hooguit je maag leeg laten pompen denk ik. Snap ook eigenlijk niet waarom hij dat niet heeft laten doen.
een echte partyflocker jaquote:
ik snap het wel, als ik iets te eten maak verneuk ik de hoeveelheden ook zo vaakquote:Op maandag 27 juni 2016 12:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
een echte partyflocker ja
godtering, hoe krijg je het voor elkaar
ja preciesquote:Op maandag 27 juni 2016 12:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik snap het wel, als ik iets te eten maak verneuk ik de hoeveelheden ook zo vaak
Ja, LSD is 1000 keer sterker dan mescaline bijvoorbeeld. Da's niet echt een detail zegmaar.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja precies
check je ook niet even nog een keer voor de zekerheid als het om drugs gaat waarbij het nogal precies komt
miss had die kerel ook wel niet drie nachten geslapenquote:Op maandag 27 juni 2016 12:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja precies
check je ook niet even nog een keer voor de zekerheid als het om drugs gaat waarbij het nogal precies komt
hij was al stoned tochquote:Op maandag 27 juni 2016 12:08 schreef deadprez het volgende:
snap eerlijk gezegd ook niet hoe je het verschil niet ziet tussen 333 en 33mg
volgens mij klopt dit niet maar ik bedoelde meer met afwegenquote:Op maandag 27 juni 2016 12:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, LSD is 1000 keer sterker dan mescaline bijvoorbeeld. Da's niet echt een detail zegmaar.
wrm zit je de hele tijd zo moeilijk tegen me te doen ;squote:Op maandag 27 juni 2016 12:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
miss had die kerel ook wel niet drie nachten geslapen
dan nogquote:
Oh zo.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij klopt dit niet maar ik bedoelde meer met afwegen
quote:Scopolamine heeft nog een tijdje gespeeld met een houten buis met van die korrels in, dat maakt zo een apart geluid. Ook heeft hij even staan verven. Die geluiden brachten mij in de war, het klonk net alsof hij nog een spuit aan het maken was. Dat zorgde even voor een mindfuck en wat chaos in mijn hoofd. Maar dat kreeg ik redelijk snel recht gezet, gewoon gevraagd wat hij aan het doen was.
Dit tripreport hadden wij het over: http://partyflock.nl/topic/959641:2CB-Overdose-tripverslagquote:
lolquote:Op maandag 27 juni 2016 12:12 schreef Germano het volgende:
Dit is van zo'n tripverslag van een gast die in een k-hole terecht is gekomen.
[..]
Godver.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit tripreport hadden wij het over: http://partyflock.nl/topic/959641:2CB-Overdose-tripverslag
Die kerel had dus per ongeluk ipv 33mg, 333mg afgewogen.
ewaaquote:
jaquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 11:13 schreef Zosk het volgende:
nou rond een uur of 22:00 kwam de laatste maat van me (we waren met zijn drieën) en hij had de paddo's meegenomen. dus 10 minuten nadat hij er was die dingen gepakt. ik vond ze niet echt zo vies als ik had verwacht na het van meerdere mensen gehoord en gelezen te hebben. dus een halfuur of drie kwartier na opgegeten te hebben begon ik toch wel wat verandering te voelen in mijn hoofd. Op zich voelde ik me wel goed maar had toch een soort gevoel van een beetje misselijkheid. Maar daar probeerde ik niet aan te denken en we zaten gewoon een beetje te praten over van alles. Een beetje hier en daar op FOK! nog lezen tot ik dingen slechter begon te zien, alles werd een beetje waziger voor mijn ogen. Toen poste ik hier (weet ik veel rond welke tijd want ik had geen enkel benul van de tijd) Toen zei 1 van jullie dat ik de links in de OP moest bekijken, we hielden het bij link 1 en hebben dat filmpje denk wel 5 keer gekeken, ook een paar keer op full screen versie.
Nou toen begon het volgensmij. Ik heb toen gewoon constant zitten lachen en ik snapte er helemaal niks meer van, nergens meer van. met zijn drieën dik zitten trippen en alles zag er gewoon anders uit, net een soort waas voor je netvlies ofzo. we zagen ook allemaal dezelfde dingen (volgensmij) en op een gegeven moment moest één van ons zijn ouders bellen dat hij hier bleef slapen. Ik vond dat niet zo'n strak plan aangezien ik helemaal niet meer serieus kon nadenken, ik kon sowieso niet meer nadenken. dus hij zijn broer eerst gebeld maar die was niet thuis dus moest hij naar huis bellen. Een minuutje later met zijn moeder aan het praten en ik was alweer vergeten waarom (het leek wel of ik gewoon alles vergat wat ik een seconde ervoor had gedaan) en ik probeerde het gesprek te volgen maar hij was alweer klaar, vond het knap dat hij zo serieus kon doen aan de telefoon.
Heb later op de avond nog een vriend van me gebeld of hij ff langs wilde komen, want hij wist er al van. Dus hij komt een halfuur later aan de deur, ik had van te voren gezegd dat hij me ff moest bellen en dat ik open zou komen doen. De 2 trappen af naar beneden was een hele ervaring en ik wilde snel weer terug mijn wereldje in. Ik doe de voordeur open en lig meteen helemaal dubbel als ik hem zie. Ik loop weer de trap op en dacht op dat moment dat ik een kleine dwerg was die een hele hoge berg of iets dergelijks moest gaan beklimmen om terug in het werelde te komen. Eenmaal boven begonnen ik een joint te draaien, dit wilde niet erg goed lukken aangezien ik het heel de tijd vergat en het gewoon totaal niet wilde lukken. Eén van ons heeft het toen overgenomen en terug aan mij gegeven toen hij hem dicht had. Toen heb ik de joint opgestoken en er verder niet meer aangedacht, gewoon door zitten hijsen totdat 1 van ons ineens opschrok en zag dat ik de joint kort had gerookt. Dus ze werden een beetje boos maar moesten tegelijkertijd lachen. Er was nog wel iets over dus 1 van hun kon er nog van roken. Ik vond het allemaal wel grappig.
Op een gegeven moment (we zaten met zijn drieën op een bank) wilde ik naar voren komen om iets te zeggen en had ik het gevoel dat ik tussen 2 rotsen/muren door moest kruipen zodat ze mij konden horen. (bank is niet erg groot maar ergens anders kon ik niet zitten). Dus besloot ik toch maar op me bed te gaan zitten zodat we allemaal wat meer ruimte hadden. Een uur later ging ik dus maar op me bed zitten aangezien ik het de hele tijd weer vergat. Toen ben ik eerst ff gaan zitten, maar daarna ben ik gaan liggen op me rug met me hoofd op een kussen. En daar heb ik zo'n 30 minuten gelegen, aangezien er een meter of 2 tussen ons zat had ik hele tijd gewoon me eigen binnenpretjes en hun zaten zich te concentreren op hun vingers die ze voor zich hielden (het leken er volgens hun veel meer als 20) maar dat kon ik verder niet zien.
Op een gegeven moment ben ik er toch maar weer bij komen zitten (wel op me bed). toen had ik een zak chips gepakt en begon ik chips te eten, maar elke keer als ik de chips in mijn mond deed (lays naturel) en begon te kauwen dacht ik dat mijn lippen in de chips groeiden en dat ze meebewogen met het kraken van de chips. Een heel vaag iets en dit ging bij elke hap weer zo, toen de zak leeg was vond ik dit toch wel jammer en wilde ik nog meer eten. Die ene maat was alweer weg (die nuchter was). Maar al een halfuur/drie kwartier (zoiets) voordat ik aan de chips begon hadden de 2 mede trippers besloten op "koekenjacht" te gaan beneden in de kast, maar dit wilde maar niet lukken omdat ze geen zin hadden om op te staan of telkens weer ergens anders aan dachten. Een uurtje later wilden ze beiden een asbak pakken om hun sigaret af te tikken en toen zei 1 van hun hardop "ja nu we toch naar voren zitten kunnen we net zo goed ff op koekenjacht gaan" de 2e stemde in en ze stonden op, ik ging natuurlijk mee. Het was een uur of 1 / half 2. En wij gingen met zijn drieën naar beneden (kraken als een dolle die trap). Eenmaal beneden heb ik koeken uitgezocht, van die super droge kutzooi waar we serieus 10 minuten per koek over deden.
Toen hebben we nog met een blauw lampje van een aansteker in het donker zitten schijnen en was de piek voorbij, dit merkte ik doordat ik langzamerhand weer dingen begon te snappen. Aangezien we dit allemaal zo ervaarden besloten we nog een joint te draaien en ff tv te gaan kijken. toen ik er zeker van was dat ik weer nuchter van was ben ik in mijn bed gaan liggen en heb ik nog een halfuur meegekeken naar Borat, hun hebben hem verder gekeken tot hij vast liep (zoals gewoonlijk op 1:04:38) kut dvd. En verder heb ik nergens iets van gemerkt tot ik de volgende ochtend wakker werd, heb als een blok geslapen!
Het was een goeie ervaring en ga het zeker nog eens doen, maar ik vind het iig niet iets voor iedere maand![]()
Die gast had een spuit gezet.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:13 schreef deadprez het volgende:
overigens is zoiets geen k-hole, werd ik laatst op gewezen door Dimmak
echte k-hole kun je zo ongeveer enkel intraveneus bereiken
rustigg komt wel goed allemaalquote:
oh cool zo even lezenquote:
dan heb ik niks gezegdquote:
hoe denk je dat het in de medische wereld gebruikt wordtquote:Op maandag 27 juni 2016 12:17 schreef Amarantha het volgende:
Keta spuiten? Dat heb ik nog nooit gehoord?
zat zaterdagnacht heel erg te twijfelen, werd me echt 10 keer aangeboden maar ben op zich wel blij dat ik t niet gepakt hebquote:
ben je naar drugsfeest gegaan?quote:Op maandag 27 juni 2016 12:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
zat zaterdagnacht heel erg te twijfelen, werd me echt 10 keer aangeboden maar ben op zich wel blij dat ik t niet gepakt heb
wil t misschien binnenkort keertje doen in chille thuissetting ergens
Goed punt.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe denk je dat het in de medische wereld gebruikt wordt
Lijkt me gewoon helemaal niets die drugs.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
zat zaterdagnacht heel erg te twijfelen, werd me echt 10 keer aangeboden maar ben op zich wel blij dat ik t niet gepakt heb
wil t misschien binnenkort keertje doen in chille thuissetting ergens
nja drugsfeest, was gewoon illegaal techno(quote:Op maandag 27 juni 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ben je naar drugsfeest gegaan?
in kleine hoeveelheden schijnt het een beetje te voelen als dronken zijn maar dan wel nog helder in je kop zijnquote:Op maandag 27 juni 2016 12:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon helemaal niets die drugs.![]()
Haha oké, dronken zijn vind ik over het algemeen al niet zo fijn.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
in kleine hoeveelheden schijnt het een beetje te voelen als dronken zijn maar dan wel nog helder in je kop zijn
weenie, ben wel benieuwd op zich
is ook alleen maar beter natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2016 12:21 schreef Kurovski het volgende:
Ben trouwens sowieso wel een beetje uitgekeken op dope. Kan het ook niet meer maken ivm medische keuringen.
Yeh. Moet maar een beetje normaal gaan doen inmiddels.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:21 schreef deadprez het volgende:
je bent ook al een dagje ouder hè niels ;s
ik moet zeggen dat ik het ook best extreem vond hoe snel je die sos die je tijdje terug gekregen had erdoorheen had gejaagdquote:Op maandag 27 juni 2016 12:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Yeh. Moet maar een beetje normaal gaan doen inmiddels.
Je had gisteren een vraag voor me, maar ik weet niet meer wat het antwoord daar op wasquote:
awwwwquote:
Hebbie drugs gebruikt?quote:Op maandag 27 juni 2016 12:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je had gisteren een vraag voor me, maar ik weet niet meer wat het antwoord daar op was
Ja was ook erg, maar het is gelukkig zo dat als het op is ik geen nieuwe ga halen. Het zijn een soort van uitspattingen.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik het ook best extreem vond hoe snel je die sos die je tijdje terug gekregen had erdoorheen had gejaagd![]()
niet dat ik de juiste persoon ben om daar kritiek op te hebben, maar toch
heb je wel eens datura gebruikt?quote:Op maandag 27 juni 2016 12:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm zit je de hele tijd zo moeilijk tegen me te doen ;s
[..]
dan nog
dat wil ik je kat en jou niet aandoenquote:Op maandag 27 juni 2016 12:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
mijn kat wil ook pics van jou in ruil
dat overleven mijn kat en ik welquote:Op maandag 27 juni 2016 12:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat wil ik je kat en jou niet aandoen
smoothquote:Op maandag 27 juni 2016 12:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
mijn kat wil ook pics van jou in ruil
ohquote:
nee gekquote:Op maandag 27 juni 2016 12:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je wel eens datura gebruikt?
;$quote:
ja begrijp ikquote:Op maandag 27 juni 2016 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb 15:15 proefvlucht. Niks te verliezen dus. Maar bang dat ik ook maar iets vergeet
ja, Doornappel toch?quote:Op maandag 27 juni 2016 12:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je wel eens datura gebruikt?
klopt ga je ookquote:Op maandag 27 juni 2016 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb 15:15 proefvlucht. Niks te verliezen dus. Maar bang dat ik ook maar iets vergeet
Laatste keer dat ik vliegles had was in een Diamond DA40. In Oostende lessen ze daar mee.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
dat zal het vast zijn jaquote:Op maandag 27 juni 2016 12:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
deadprez is knappe jongen hij wil jou niet hopeloos verliefd maken
nee ben normaal al lelijk maar nu ook nog een ingevallen kop met beetje te grote ogen en een ietwat vreemde huidskleurquote:
Hij schijnt een gouden piemel te hebben die snoepgoed spuit.quote:
niet zo bescheiden doen jijquote:Op maandag 27 juni 2016 12:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ben normaal al lelijk maar nu ook nog een ingevallen kop met beetje te grote ogen en een ietwat vreemde huidskleur
Hahaha.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ben normaal al lelijk maar nu ook nog een ingevallen kop met beetje te grote ogen en een ietwat vreemde huidskleur
die shit is echt ziek, 99% gaat door een absolute hel op die shit en het wordt eigenlijk alleen gebruikt door Amerikanen die niet weten wat ze doen en psychonauten die alles verder op aarde al geprobeerd hebbenquote:
Ik heb deze datura wel 'ns op. Is ook vrij makkelijk aan te komen.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
die shit is echt ziek, 99% gaat door een absolute hel op die shit en het wordt eigenlijk alleen gebruikt door Amerikanen die niet weten wat ze doen en psychonauten die alles verder op aarde al geprobeerd hebben
Heb sws nooit gehoord van iemand in NL die dat gebruikt heeft
Serieus? Hoe was dat?quote:Op maandag 27 juni 2016 12:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb deze datura wel 'ns op. Is ook vrij makkelijk aan te komen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Doornappel
Ik neem nu geen enkele informatie meer tot mij behalve tourentallen, snelheden en hoogtesquote:Op maandag 27 juni 2016 12:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik vliegles had was in een Diamond DA40. In Oostende lessen ze daar mee.
wat een homoquote:Op maandag 27 juni 2016 12:36 schreef deadprez het volgende:
NWS / Paus vindt dat homo's excuses verdienen
hou je bek hansquote:
stel nie van die domme vragen dan ;squote:
je kuny er toch week tot jaren in blijven hangen?quote:Op maandag 27 juni 2016 12:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
die shit is echt ziek, 99% gaat door een absolute hel op die shit en het wordt eigenlijk alleen gebruikt door Amerikanen die niet weten wat ze doen en psychonauten die alles verder op aarde al geprobeerd hebben
Heb sws nooit gehoord van iemand in NL die dat gebruikt heeft
Poeh, lang geleden. Ik denk toch wel een jaar of 20 terug. Weet het eigenlijk niet meer. M'n maat had zo'n plant in z'n tuin.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Serieus? Hoe was dat?
Ik heb op Erowid eigenlijk alleen maar horrorverhalen erover gelezen.
geen idee, zou kunnen, maar dat zeggen ze wel over meer tripmiddelen en dat is meestal nogal overdreven of gewoon onwaarquote:Op maandag 27 juni 2016 12:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je kuny er toch week tot jaren in blijven hangen?
wat voor domme vragen? Hij zegt dat hij gebruikt heeft dan is vragen hoe het waa toch norma?..quote:Op maandag 27 juni 2016 12:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
stel nie van die domme vragen dan ;s
gwn combineren met salvia kan wel toch?quote:Op maandag 27 juni 2016 12:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee, zou kunnen, maar dat zeggen ze wel over meer tripmiddelen en dat is meestal nogal overdreven of gewoon onwaar
Oh dan denk ik dat het idd een andere vorm was, anders had je het je wel herinnerdquote:Op maandag 27 juni 2016 12:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Poeh, lang geleden. Ik denk toch wel een jaar of 20 terug. Weet het eigenlijk niet meer. M'n maat had zo'n plant in z'n tuin.
Ok cadet, of hoe heet dat.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik neem nu geen enkele informatie meer tot mij behalve tourentallen, snelheden en hoogtes
jaman swsquote:Op maandag 27 juni 2016 12:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gwn combineren met salvia kan wel toch?
maar dat vroeg je nietquote:Op maandag 27 juni 2016 12:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat voor domme vragen? Hij zegt dat hij gebruikt heeft dan is vragen hoe het waa toch norma?..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |