Nee.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Had je ze ook een stomp tussen de ogen kunnen geven. Waren ze ook wel even van de kaart.
Noem een Heitinga.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op die oude spelers die terugkeren naar de eredivisie. Meeste zijn toch een flop geworden, ben bang dat dit KJH ook gaat overkomen.
Zie een Mathijssen
Ze verkopen sowieso troep, dus beter bij anderen.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jezus man dan kun je toch ook nooit genieten.
Betere optie hebben we niet, we wachten nog op het moment dat Luisgod Suarez zijn belofte waarmaakt en terugkeert naar Amsterdamquote:Op maandag 27 juni 2016 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op die oude spelers die terugkeren naar de eredivisie. Meeste zijn toch een flop geworden, ben bang dat dit KJH ook gaat overkomen.
Zie een Mathijssen
Die ook ja.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Noem een Heitinga.
[..]
Ze verkopen sowieso troep, dus beter bij anderen.
Paracetamol?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:27 schreef Germano het volgende:
Heb zojuist ook maar even een pilletje in m'n mik gegooid.
Misschien wil Derijck wel terugkomenquote:Op maandag 27 juni 2016 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wie PSV gaat halen voor de vertrokken Bruma.
Jij zit soppend op de bank bij het zien van Daniel de Ridder zeker?quote:
quote:
DIe heeft al getekend bij Zulte Waregem.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien wil Derijck wel terugkomen
ik wou net zeggen, hoe dan het heeft non stop geregend zo ongeveerquote:Op maandag 27 juni 2016 11:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had er vanochtend ook even last van, snap er geen hol van met dit kutweer
Ja straatdealers zijn relaxed. Hoe hogerop je komt hoe serieuzer die shit wordt en dat zijn geen relaxte mensen, draait alleen maar om geld. Zijn overigens allemaal criminelen natuurlijk maar dat terzijde. Is niet dramatisch doen, je bent op je pik getrapt nu omdat jij in dat wereldje zit ofzo.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
pareltjes van de maatschappij
meeste dealers zijn gwn enorm relaxte mensen die toevallig drugs verkopen, doe niet zo dramatisch
[..]
Dat is brugklasleeftijd, zo raar is het niet om dan aan drugs te kunnen komen
Misschien gewoon een ongunstige wind, het is gelukkig nu weer overquote:Op maandag 27 juni 2016 11:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, hoe dan het heeft non stop geregend zo ongeveer
Oh nee dan is het goed.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze verkopen sowieso troep, dus beter bij anderen.
Ik liet vanmorgen ook een ongunstige wind. Vergaste mezelf ermee.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien gewoon een ongunstige wind, het is gelukkig nu weer over
Ik snap het ook niet.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had er vanochtend ook even last van, snap er geen hol van met dit kutweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |