Nee ik merk het gvd man.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik ben niet voor niets gutmensch hè
jawelquote:
beetje nuance is nooit verkeerdquote:
ja no shitquote:Op maandag 27 juni 2016 11:16 schreef Zosk het volgende:
Maar geloof me het is raar om kinderen van 10/11 zo van de kaart te zien.
Nou wat mij betreft is hij dat gewoon, ik kan het echt niet goedpraten, op geen enkele manier.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje nuance is nooit verkeerd
tis ook wel heel makkelijk om ervan uit te gaan dat die dealer een harteloze teringmongool is die graag kinderen aan de drugs ziet
Milik tochquote:Op maandag 27 juni 2016 11:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen wel wat spelers later komen vanwege het EK.
Ow wacht....
oké dan maarquote:Op maandag 27 juni 2016 11:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou wat mij betreft is hij dat gewoon, ik kan het echt niet goedpraten, op geen enkele manier.
Dat klopt, Arek is er nietquote:Op maandag 27 juni 2016 11:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen wel wat spelers later komen vanwege het EK.
Ow wacht....
quote:Op maandag 27 juni 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje nuance is nooit verkeerd
tis ook wel heel makkelijk om ervan uit te gaan dat die dealer een harteloze teringmongool is die graag kinderen aan de drugs ziet
quote:
We waren er niet bij, maar dat is wel wat zei hebben gezegd.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:17 schreef deadprez het volgende:
maar ik denk niet dat dat via een dealer gegaan is
Nooit luisteren naar mensen die van de kaart zijn.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
We waren er niet bij, maar dat is wel wat zei hebben gezegd.
Kunnen ze wel voor veel geld kwijt wellicht.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, dom eigenlijk. Want is prima spits
is gwn niet logischquote:Op maandag 27 juni 2016 11:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
We waren er niet bij, maar dat is wel wat zei hebben gezegd.
Jij luistert dus nooit naar dp.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Nooit luisteren naar mensen die van de kaart zijn.
Zorgen dat ze veel suiker binnenkrijgen, dan is het direct een stuk minder erg.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:19 schreef Zosk het volgende:
Waarom zouden die kinderen daarover liegen. Als je op die leeftijd al zulke drugs gebruikt dan zou je het ook wel toegeven als je het van iemand had gestolen.
Bwa, heeft niet echt bepaald aan zijn transferwaarde gewerkt op EK. Als hij weg gaat dan hoop ik dat het snel gebeurt zodat KJH binnen kan worden gehaaldquote:
Wil je echt dat KJH weer bij ajax speelt? Vraag me echt af of dat een meerwaarde wordt.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bwa, heeft niet echt bepaald aan zijn transferwaarde gewerkt op EK. Als hij weg gaat dan hoop ik dat het snel gebeurt zodat KJH binnen kan worden gehaald
desalniettemin zou ik het sowieso niet aanraden naar mij te luisteren verder ;squote:Op maandag 27 juni 2016 11:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Onder invloed en van de kaart vind ik een wereld van verschil.
Tegenwoordig leeft dat soort shit blijkbaar al heel vroeg bij dergelijk jonge kinderen.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
is gwn niet logisch
hoe komen kinderen van die leeftijd terecht bij een dealer? hoe weten ze überhaupt wat het is? en dan ook nog eens die ene xtc dealer die aan 10-jarigen verkoopt
wss zoals iemand al zei gwn via via in de handen geduwd gekregen, van iemand die hooguit 2 jaar ouder is ofzo
quote:Op maandag 27 juni 2016 11:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Zorgen dat ze veel suiker binnenkrijgen, dan is het direct een stuk minder erg.
Hahaha.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Onder invloed en van de kaart vind ik een wereld van verschil.
Om van de kaart te willen zijn, hun eigen woorden.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:23 schreef Chai het volgende:
Maar met wat voor een idee hebben ze het naar binnen gewerkt dan Zosk? Lijkt me dat er wel een aanleiding voor is geweest, want ze zijn blijkbaar actief op zoek gegaan.
Ja, een ervaren spits zou goed zijn voor team. Ik hoop dat Milik blijft, anders is KJH de beste optie. Cassiera is er niet klaar voor, dan heb je geen spits meerquote:Op maandag 27 juni 2016 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil je echt dat KJH weer bij ajax speelt? Vraag me echt af of dat een meerwaarde wordt.
Nou, joepiequote:Op maandag 27 juni 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kunnen ze wel voor veel geld kwijt wellicht.
Ik ben er altijd goed tegen beschermd geworden. Hier in de buurt had je ook enkele dealers, maar aangezien m'n pa en z'n broers vroeger ook niet bepaald lieverdjes waren hebben ze hun aangesproken. Als mijn neefjes of ik ooit zoiets binnen zouden krijgen dan moesten ze zorgen voor ogen in hun rug de rest van hun leven.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tegenwoordig leeft dat soort shit blijkbaar al heel vroeg bij dergelijk jonge kinderen.Ik kijk niet raar op dat er zulke zieke geesten rondlopen die alles doen voor een paar euro's. Dealers staan sowieso al niet bekend als de pareltjes van de maatschappij natuurlijk.
![]()
Al zou het via via gegaan zijn met iemand van 2 jaar ouder dan is er alsnog een randdebiel die het aan iemand van 12/13 heeft verkocht.
Dan heb ik liever Milikquote:Op maandag 27 juni 2016 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bwa, heeft niet echt bepaald aan zijn transferwaarde gewerkt op EK. Als hij weg gaat dan hoop ik dat het snel gebeurt zodat KJH binnen kan worden gehaald
pareltjes van de maatschappijquote:Op maandag 27 juni 2016 11:21 schreef Zosk het volgende:
Tegenwoordig leeft dat soort shit blijkbaar al heel vroeg bij dergelijk jonge kinderen.Ik kijk niet raar op dat er zulke zieke geesten rondlopen die alles doen voor een paar euro's. Dealers staan sowieso al niet bekend als de pareltjes van de maatschappij natuurlijk.
Dat is brugklasleeftijd, zo raar is het niet om dan aan drugs te kunnen komenquote:Al zou het via via gegaan zijn met iemand van 2 jaar ouder dan is er alsnog een randdebiel die het aan iemand van 12/13 heeft verkocht.
heb wel een to do list ja.... maar heb punt 1 van 3 punten al afgewerkt.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of was je van plan deze ochtend iets te doen?
Had je ze ook een stomp tussen de ogen kunnen geven. Waren ze ook wel even van de kaart.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Om van de kaart te willen zijn, hun eigen woorden.
Ik heb het niet zo op die oude spelers die terugkeren naar de eredivisie. Meeste zijn toch een flop geworden, ben bang dat dit KJH ook gaat overkomen.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, een ervaren spits zou goed zijn voor team. Ik hoop dat Milik blijft, anders is KJH de beste optie. Cassiera is er niet klaar voor, dan heb je geen spits meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |