Ja dus. Partyflock stuit je qua google resultaten gewoon heel snel op. En zou als platform daar gewoon geen rol in willen hebben ook al doen ze het dan ergens anders.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
joh dan doen ze dat wel ergens anders
nee dat hoeft helemaal nietquote:Op maandag 27 juni 2016 11:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan nog, uiteindelijk is er iemand die zo ziek is in zijn hoofd om het aan zulke jonge kinderen te verkopen.
Oh damn gaat snel. Post was ook zo. Wist ik wel, even vergeten.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
das al driekwart jaar geleden ofzo
heb nog steeds wel werk, maar das post dus kkweinig uur
maar dat is wss wel de redenatie van het beheerquote:Op maandag 27 juni 2016 11:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dus. Partyflock stuit je qua google resultaten gewoon heel snel op. En zou als platform daar gewoon geen rol in willen hebben ook al doen ze het dan ergens anders.
Ieder zijn dingquote:Op maandag 27 juni 2016 11:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou echt schijt hebben als ik zijn salaris had.
Zou door de stress en spanning serieus mijn eigen poep in mijn gezicht uitsmeren tijdens een wedstrijd.
Dat sowieso, maar is ook ziek dat ze dat spul al kennen.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan nog, uiteindelijk is er iemand die zo ziek is in zijn hoofd om het aan zulke jonge kinderen te verkopen.
Voor zover ik heb meegekregen destijds was het gewoon aan ze verkocht door iemand. Er waren mensen zoals Hitler in het verleden dus zo raar is het niet dat er mensen zijn die dit doen toch?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf, idd gek
maar miss gewoon gejat van oudere broer ofzo, kan me niet voorstellen dat er dealers zijn die dat doen
dan verdien je wel echt paar flinke klappen, dealer zijndequote:Op maandag 27 juni 2016 11:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voor zover ik heb meegekregen destijds was het gewoon aan ze verkocht door iemand. Er waren mensen zoals Hitler in het verleden dus zo raar is het niet dat er mensen zijn die dit doen toch?
Ik speelde ook gewoon buiten toen ik die leeftijd had.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar is ook ziek dat ze dat spul al kennen.
Toen ik die leeftijd had speelde ik met Lego en met goed weer was ik buiten.
Dan heb je alsnog een kronkel.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:14 schreef deadprez het volgende:
van de andere kant kan die gast ook denken dat hij iig zorgt dat die kindjes goeie shit hebben en dat ze er anders vast ook wel aan kunnen komen maar zonder garantie
maar goed, blijft niet normaal uiteraard
Dat zeker, wij waren er ook niet echt blij mee.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan verdien je wel echt paar flinke klappen, dealer zijnde
ja maar maakt het nog een heel klein beetje minder ergquote:
Hahaha gvd man.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:14 schreef deadprez het volgende:
van de andere kant kan die gast ook denken dat hij iig zorgt dat die kindjes goeie shit hebben en dat ze er anders vast ook wel aan kunnen komen maar zonder garantie
maar goed, blijft niet normaal uiteraard
Inderdaad, daar ging jullie toekomstige klandizie.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zeker, wij waren er ook niet echt blij mee.
Nee.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar maakt het nog een heel klein beetje minder erg
ja ik ben niet voor niets gutmensch hèquote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 11:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Inderdaad, daar ging jullie toekomstige klandizie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |