Beetje als een man die onderhouden wordt door een vrouw.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
yeh sws, maar contrast is beetje raar
Dan juist niet. Tussen de 4 en 6 uur is veel erger.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alles onder de 4 uur is killing, voor mij althans.
Hopelijk duurt je vrijpartij dan niet korter dan 4 uur....quote:Op maandag 27 juni 2016 10:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alles onder de 4 uur is killing, voor mij althans.
ja ik zag hetquote:Op maandag 27 juni 2016 10:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Veel meer hardcore gericht, ook hogere aanbod van hardere stijlen.
Hoewel als ik nu kijk lijkt het bij Defqon verbeterd. Zou nog steeds Dominator kiezen.
beetje irrelevant maar ik snap dat je jelly bentquote:Op maandag 27 juni 2016 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje als een man die onderhouden wordt door een vrouw.
Jawel, véél korter.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk duurt je vrijpartij dan niet korter dan 4 uur....
Lekker hoor, zou bijna gaanquote:Op maandag 27 juni 2016 10:59 schreef deadprez het volgende:
ja ik zag het
peacock, sickest squad, miss k8, randy, le bask, speedfreak, hyrule war, drokz, akira
jezus fucking christus man
Hahaquote:Op maandag 27 juni 2016 11:00 schreef HPLC het volgende:
Volgens mij heette ze Anime, zat net op Google afbeeldingen te zoeken, was niet zo'n goed idee op het werk
Ja ik ook, maar heb nog niet naar de prijzen gekeken en dan zal de pret wel snel over zijnquote:
wel als je daarachter hardcore dj zetquote:Op maandag 27 juni 2016 11:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaals je Google filters aanstaan is anime toch niet zo'n rare zoekterm?
Oh was dat echt waar?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje irrelevant maar ik snap dat je jelly bent
Ach, voor mij is het allemaal kut eigenlijk. Ben nooit uitgerust.quote:Op maandag 27 juni 2016 10:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan juist niet. Tussen de 4 en 6 uur is veel erger.
jaquote:
ahaha vieze weeabooquote:Op maandag 27 juni 2016 11:00 schreef HPLC het volgende:
Volgens mij heette ze Anime, zat net op Google afbeeldingen te zoeken, was niet zo'n goed idee op het werk
is niet strafbaar?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zit die Low (met puntjes boven de o) hele tijd aan zichzelf te ruiken?
Krijgt hij een stijfje vanquote:Op maandag 27 juni 2016 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zit die Low (met puntjes boven de o) hele tijd aan zichzelf te ruiken?
Nee, man laatst had je nog werk toch? iets met telefoonwerk.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja
wist je ook gwn volgens mij maar oké
das al driekwart jaar geleden ofzoquote:Op maandag 27 juni 2016 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, man laatst had je nog werk toch? iets met telefoonwerk.
Nee, maar gewoon zijn reet, zijn zak en nu weer zijn okselquote:
Ik zou echt schijt hebben als ik zijn salaris had.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon zijn reet, zijn zak en nu weer zijn okselde hel man, sowieso vies mannetje
Hij wil gewoon weten of hij fris ruikt voor het loopgraf.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon zijn reet, zijn zak en nu weer zijn okselde hel man, sowieso vies mannetje
Nou, voel me er nogal ongemakkelijk bijquote:Op maandag 27 juni 2016 11:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
moet ik een keer om je lachen is het weer niet goed
Ja joh, al die oude foto's staan ook nog gewoon online. Van 10 jaar (of langer) geleden.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bestaat partyflock nog steeds?
ja en ze geven er nog steeds kkslecht drugsadviesquote:Op maandag 27 juni 2016 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bestaat partyflock nog steeds?
Jezusquote:Op maandag 27 juni 2016 11:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja joh, al die oude foto's staan ook nog gewoon online. Van 10 jaar (of langer) geleden.
Ja dat is dan weer jou ding.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en ze geven er nog steeds kkslecht drugsadvies
quote:Op maandag 27 juni 2016 11:07 schreef Zosk het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=6110
niet geklikt maar ik zou haar doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |