ahaha vieze weeabooquote:Op maandag 27 juni 2016 11:00 schreef HPLC het volgende:
Volgens mij heette ze Anime, zat net op Google afbeeldingen te zoeken, was niet zo'n goed idee op het werk
is niet strafbaar?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zit die Low (met puntjes boven de o) hele tijd aan zichzelf te ruiken?
Krijgt hij een stijfje vanquote:Op maandag 27 juni 2016 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zit die Low (met puntjes boven de o) hele tijd aan zichzelf te ruiken?
Nee, man laatst had je nog werk toch? iets met telefoonwerk.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja
wist je ook gwn volgens mij maar oké
das al driekwart jaar geleden ofzoquote:Op maandag 27 juni 2016 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, man laatst had je nog werk toch? iets met telefoonwerk.
Nee, maar gewoon zijn reet, zijn zak en nu weer zijn okselquote:
Ik zou echt schijt hebben als ik zijn salaris had.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon zijn reet, zijn zak en nu weer zijn okselde hel man, sowieso vies mannetje
Hij wil gewoon weten of hij fris ruikt voor het loopgraf.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon zijn reet, zijn zak en nu weer zijn okselde hel man, sowieso vies mannetje
Nou, voel me er nogal ongemakkelijk bijquote:Op maandag 27 juni 2016 11:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
moet ik een keer om je lachen is het weer niet goed
Ja joh, al die oude foto's staan ook nog gewoon online. Van 10 jaar (of langer) geleden.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bestaat partyflock nog steeds?
ja en ze geven er nog steeds kkslecht drugsadviesquote:Op maandag 27 juni 2016 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bestaat partyflock nog steeds?
Jezusquote:Op maandag 27 juni 2016 11:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja joh, al die oude foto's staan ook nog gewoon online. Van 10 jaar (of langer) geleden.
Ja dat is dan weer jou ding.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en ze geven er nog steeds kkslecht drugsadvies
quote:Op maandag 27 juni 2016 11:07 schreef Zosk het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=6110
niet geklikt maar ik zou haar doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |