Nee ik merk het gvd man.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik ben niet voor niets gutmensch hè
jawelquote:
beetje nuance is nooit verkeerdquote:
ja no shitquote:Op maandag 27 juni 2016 11:16 schreef Zosk het volgende:
Maar geloof me het is raar om kinderen van 10/11 zo van de kaart te zien.
Nou wat mij betreft is hij dat gewoon, ik kan het echt niet goedpraten, op geen enkele manier.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje nuance is nooit verkeerd
tis ook wel heel makkelijk om ervan uit te gaan dat die dealer een harteloze teringmongool is die graag kinderen aan de drugs ziet
Milik tochquote:Op maandag 27 juni 2016 11:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen wel wat spelers later komen vanwege het EK.
Ow wacht....
oké dan maarquote:Op maandag 27 juni 2016 11:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou wat mij betreft is hij dat gewoon, ik kan het echt niet goedpraten, op geen enkele manier.
Dat klopt, Arek is er nietquote:Op maandag 27 juni 2016 11:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen wel wat spelers later komen vanwege het EK.
Ow wacht....
quote:Op maandag 27 juni 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje nuance is nooit verkeerd
tis ook wel heel makkelijk om ervan uit te gaan dat die dealer een harteloze teringmongool is die graag kinderen aan de drugs ziet
quote:
We waren er niet bij, maar dat is wel wat zei hebben gezegd.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:17 schreef deadprez het volgende:
maar ik denk niet dat dat via een dealer gegaan is
Nooit luisteren naar mensen die van de kaart zijn.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
We waren er niet bij, maar dat is wel wat zei hebben gezegd.
Kunnen ze wel voor veel geld kwijt wellicht.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, dom eigenlijk. Want is prima spits
is gwn niet logischquote:Op maandag 27 juni 2016 11:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
We waren er niet bij, maar dat is wel wat zei hebben gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |