Een topploeg geeft niet zoveel ruimte, wellicht dat ze met geluk finale halen maar daarin worden ze volledig van mat af gespeeldquote:Op maandag 27 juni 2016 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was wel 1 grote gatenkaas ja. Daar heb je gelijk in. Echter de counter en de snelheid van Belgie waren wel
Welke wedstrijden waren beter...quote:Op maandag 27 juni 2016 11:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat je de wedstrijden van gisteren beter vindt dan de rest.
ja 10 tot 15mg is de dosis die aangeraden wordt voor beginners geloof ik, zou dat aan proberen te houden. Of max 20quote:Op maandag 27 juni 2016 11:51 schreef BozeHaas het volgende:
ga sws beginnen met weinig omdat ik nu pussy tolerantie heb
Vriend van me heeft het al uitgetest die weet wel hoeveel ik ongeveer moet nemen voor een chille ervaringquote:Op maandag 27 juni 2016 11:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar informeer wel goed naar de dosering, want ik heb echt moeten strugglen om m'n shit bij elkaar te houden. Achteraf niet per se negatief, maar had liever iets andere trip gehad
Aightt dan komt het allemaal vast wel goedquote:Op maandag 27 juni 2016 11:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vriend van me heeft het al uitgetest die weet wel hoeveel ik ongeveer moet nemen voor een chille ervaring
Weet niet. Tot nu toe zijn ze niet echt getest nee. Tegen Italie was wel een dikke faal natuurlijk. Maar ze groeien nu wel lekker in het toernooi. Als ze halve finale Portugal uit komen dan zie ik ze er wel uitvliegen trouwens. Die gaan gewoon dik naaien.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een topploeg geeft niet zoveel ruimte, wellicht dat ze met geluk finale halen maar daarin worden ze volledig van mat af gespeeld
geen ek is teringsaai manquote:Op maandag 27 juni 2016 11:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was serieus. En zeg nou eerlijk: welke wedstrijd had ik nou echt moeten kijken?
Ben grote boi dus doe 40mgquote:Op maandag 27 juni 2016 11:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja 10 tot 15mg is de dosis die aangeraden wordt voor beginners geloof ik, zou dat aan proberen te houden. Of max 20
Geen. Al heb ik wel genoten van Spanje - Kroatië.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was serieus. En zeg nou eerlijk: welke wedstrijd had ik nou echt moeten kijken?
Niet daarover. Vind het vooral leuk als er iets voorbij komt waar ik weinig vanaf weet, maar wel irritant wijsneuzerig over kan doen.quote:
quote:
Dat heb jij volgens mij bij heel veel dingen.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet daarover. Vind het vooral leuk als er iets voorbij komt waar ik weinig vanaf weet, maar wel irritant wijsneuzerig over kan doen.
Ik vond Spanje - Kroatië en Duitsland - Polen heerlijk om te kijken.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke wedstrijden waren beter...
Ken je het boek 'Kool aid acid test'?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/topic/959641:2CB-Overdose-tripverslag
Dit tripreport is wel "vermakelijk" trouwens. Die kerel had per ongeluk 333mg afgewogen ipv 33 en kwam erachter nadat hij het al gepakt had.
Vrijwel alles dusquote:Op maandag 27 juni 2016 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet daarover. Vind het vooral leuk als er iets voorbij komt waar ik weinig vanaf weet, maar wel irritant wijsneuzerig over kan doen.
nee zegt me niksquote:Op maandag 27 juni 2016 11:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ken je het boek 'Kool aid acid test'?
Hey nelisquote:Op maandag 27 juni 2016 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
hehehequote:Op maandag 27 juni 2016 11:54 schreef Chai het volgende:
maar wel irritant wijsneuzerig over kan doen.
haha wat, ff lezenquote:Op maandag 27 juni 2016 11:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit tripreport is wel "vermakelijk" trouwens. Die kerel had per ongeluk 333mg afgewogen ipv 33 en kwam erachter nadat hij het al gepakt had.
Uh ja, Dui - Pol ook inderdaad. Al was ik die al weer een beetje vergetenquote:Op maandag 27 juni 2016 11:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vond Spanje - Kroatië en Duitsland - Polen heerlijk om te kijken.
Spa - Kro veredelde B-teams, Spanje gokte op gelijkspel. Werd er niet zo warm van. Dui - Pol was ook niet heel bijzonder. Defensief voetbal is manco tegenwoordig. Walgelijkquote:Op maandag 27 juni 2016 11:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vond Spanje - Kroatië en Duitsland - Polen heerlijk om te kijken.
Vrij bekend boek wel. Trippende hippies.quote:
Dacht dat wij het tot nu toe in grote lijnen wel eens waren over het EK. Zit er toch naast.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spa - Kro veredelde B-teams, Spanje gokte op gelijkspel. Werd er niet zo warm van. Dui - Pol was ook niet heel bijzonder. Defensief voetbal is manco tegenwoordig. Walgelijk
Oh ja, dat ken ik wel. Dat is uit die hele movement qua journalistiek waar ook Hunter S Thompson bij hoorde.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vrij bekend boek wel. Trippende hippies.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Electric_Kool-Aid_Acid_Test
Holy shitquote:Op maandag 27 juni 2016 11:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat je de moeite überhaupt neemtquote:Op maandag 27 juni 2016 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
In NWS telkens op inhoud proberen te sturen wordt niet gewaardeerd.
Geef mij maar toch Bayern - Juve, Barcelonaquote:Op maandag 27 juni 2016 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dacht dat wij het tot nu toe in grote lijnen wel eens waren over het EK. Zit er toch naast.
Wat kun je dan nog doen? Zou serieus in paniek raken waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik niet, hooguit je maag leeg laten pompen denk ik. Snap ook eigenlijk niet waarom hij dat niet heeft laten doen.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat kun je dan nog doen? Zou serieus in paniek raken waarschijnlijk.
Ga wel even goed zitten voor dat verslag. Tot zo.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik niet, hooguit je maag leeg laten pompen denk ik. Snap ook eigenlijk niet waarom hij dat niet heeft laten doen.
Have fun.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Ga wel even goed zitten voor dat verslag. Tot zo.
hij is wel een echtequote:Op maandag 27 juni 2016 12:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik niet, hooguit je maag leeg laten pompen denk ik. Snap ook eigenlijk niet waarom hij dat niet heeft laten doen.
een echte partyflocker jaquote:
ik snap het wel, als ik iets te eten maak verneuk ik de hoeveelheden ook zo vaakquote:Op maandag 27 juni 2016 12:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
een echte partyflocker ja
godtering, hoe krijg je het voor elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |