wat ga je doen ;s ;squote:Op maandag 27 juni 2016 11:34 schreef BozeHaas het volgende:
ga binnenkort denk ik weer eens drugs gebruiken, is zo lang geleden nu ;s ;s
Inderdaadquote:Op maandag 27 juni 2016 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Best netjes inderdaad, heeft Brands goed gedaan. Ook Depay voor mooi bedragje verkocht, als je ziet hoeveel hij nu nog waard is
We moeten ze ook niet allemaal over één kam scheren natuurlijk.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Straatdealers zijn niet relaxt. Straatdealers zijn teringmongolen die het juist enkel voor wat snel geld doen. Beter koop je je drugs in de krakersscene, dan zit je over het algemeen dicht bij de bron en dat zijn meestal geen mensen die het voor de dikke winst doen. En dan hoef je ook niet bang te zijn dat ze ook aan kinderen verkopen.
Vind het gwn beetje jammer dat er altijd gedaan wordt alsof dealers gewetenloze geldwolven zijn.
En ja, maar vanaf de middelbare school wordt het wel stuk makkelijker.
Weet ook nooit zo goed wat ik kan verwachten hier. Zullen we kleding en luchtjes introduceren in deze SC.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:35 schreef Chai het volgende:
Drugsbranche is wel echt iets anders dan de voetbalwereld, verfrissend hoeveel onderwerpen hier toch altijd aan bod komen.
Dima vindt dit leukquote:Op maandag 27 juni 2016 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ook nooit zo goed wat ik kan verwachten hier. Zullen we kleding en luchtjes introduceren in deze SC.
Haha misschien was dat alleen in mijn regio zo dan, jij woont in zo'n apart deel van Nederland toch?quote:
Dan mag het.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:36 schreef Germano het volgende:
[..]![]()
Heb geluk dat ik vandaag en morgen thuis zit.
Oké oké dan zijn we het wel eens.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
We moeten ze ook niet allemaal over één kam scheren natuurlijk.Ik beweer overigens niet dat ze allemaal, of grotendeels, gewetenloze geldwolven zijn. Ik zei alleen dat het geen pareltjes van de maatschappij zijn.
Crimineel is crimineel, daar kun je niet omheen.
Ik heb er geen problemen mee overigens, maar aan (te) jonge kinderen verkopen is gewoon not done, dan ben je ziek in je kop. Van mij mogen ze bakken geld verdienen en er slapend rijk van worden, ze doen over het algemeen niemand kwaad.
Waar praat jij liever over mee?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:35 schreef Chai het volgende:
Drugsbranche is wel echt iets anders dan de voetbalwereld, verfrissend hoeveel onderwerpen hier toch altijd aan bod komen.
moet er niet aan denken, drugs hoort geen werk te zijnquote:Op maandag 27 juni 2016 11:37 schreef Chai het volgende:
Denk dat de beste carrièreperspectieven voor dp ook die van drugsdealer zullen zijn en dat komt goed uit, want is duidelijk echt zijn passie.
thxquote:Op maandag 27 juni 2016 11:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet er niet aan denken, drugs hoort geen werk te zijn
maar er zitten onder mijn matties wel best een aantal dealers, dus vandaar dat ik het graag even voor ze opneem
Ja bij mij ook hoor, maar dat classificeer ik onder straatdealers.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet er niet aan denken, drugs hoort geen werk te zijn
maar er zitten onder mijn matties wel best een aantal dealers, dus vandaar dat ik het graag even voor ze opneem
Ja, vooral ik. Omdat geen ijzer uit vlees toch.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit ijzer in, dat heb je zo nu en dan nodig ja.
Ah ja. kloptquote:Op maandag 27 juni 2016 11:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja, vooral ik. Omdat geen ijzer uit vlees toch.
Paar vw golfjes maar meer nietquote:
bedoel je 'hjb' ?quote:
Ik wilde eigenlijk taco's maken vanavond, maar de plannen zijn gewijzigd.quote:
Heb wel een gezien met wimpers EN grote uitlaat.quote:
Awwwwquote:
ja tijdje terug gedaan maar was beetje te heftig. We wisten de dosering van de pillen niet en dachten dat het rond de 10mg zou zijn. Dat is qua effect nog een beetje te vergelijken met mdma, maar iets psychedelischer.quote:
Klinkt goed, ik moet nog boodschappen doen.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk taco's maken vanavond, maar de plannen zijn gewijzigd.
Nu ga ik voor gebakken aardappelen, sperziebonen met spekjes en schnitzel.
Oke Nielsquote:Op maandag 27 juni 2016 11:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk taco's maken vanavond, maar de plannen zijn gewijzigd.
Nu ga ik voor gebakken aardappelen, sperziebonen met spekjes en schnitzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |