Dan maar een obscure Braziliaan halen als Marcelo of Isimat Mirin in basisquote:Op maandag 27 juni 2016 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DIe heeft al getekend bij Zulte Waregem.
Ja dat is wel aardig van ze.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Hebben ze mij vroeger toch maar even mee geholpen hè.
Doen ze toch wel goed hoor. 15 mln vangen voor hem.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan maar een obscure Braziliaan halen als Marcelo of Isimat Mirin in basis
Ik moet het ook niet proberen. Heb al twee dagen chili con carne gegeten.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik liet vanmorgen ook een ongunstige wind. Vergaste mezelf ermee.
Ai, niet aan te raden om dan te schreeuwen uit je ster nee.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet het ook niet proberen. Heb al twee dagen chili con carne gegeten.
Maar je leeft nogquote:Op maandag 27 juni 2016 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik liet vanmorgen ook een ongunstige wind. Vergaste mezelf ermee.
quote:Op maandag 27 juni 2016 11:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet het ook niet proberen. Heb al twee dagen chili con carne gegeten.
15 miljoen ja? Echt niet, maximaal 3quote:Op maandag 27 juni 2016 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doen ze toch wel goed hoor. 15 mln vangen voor hem.
Heb nog een portie staan. Wellicht dat ik het als lunch weer pak.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ai, niet aan te raden om dan te schreeuwen uit je ster nee.
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 27 juni 2016 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
15 miljoen ja? Echt niet, maximaal 3
Rip Germanoquote:Op maandag 27 juni 2016 11:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb nog een portie staan. Wellicht dat ik het als lunch weer pak.
Straatdealers zijn niet relaxt. Straatdealers zijn teringmongolen die het juist enkel voor wat snel geld doen. Beter koop je je drugs in de krakersscene, dan zit je over het algemeen dicht bij de bron en dat zijn meestal geen mensen die het voor de dikke winst doen. En dan hoef je ook niet bang te zijn dat ze ook aan kinderen verkopen.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja straatdealers zijn relaxed. Hoe hogerop je komt hoe serieuzer die shit wordt en dat zijn geen relaxte mensen, draait alleen maar om geld. Zijn overigens allemaal criminelen natuurlijk maar dat terzijde. Is niet dramatisch doen, je bent op je pik getrapt nu omdat jij in dat wereldje zit ofzo.![]()
Het is nooit moeilijk om aan drugs te komen ongeacht welke leeftijd, dat is wel duidelijk ondertussen toch.
Nee, ho, wacht! Bedoelde de transfer van Bruma.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/sport/vo(...)annover-96-1.3952630
Best netjes inderdaad, heeft Brands goed gedaan. Ook Depay voor mooi bedragje verkocht, als je ziet hoeveel hij nu nog waard isquote:Op maandag 27 juni 2016 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ho, wacht! Bedoelde de transfer van Bruma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |