quote:
ja tijdje terug gedaan maar was beetje te heftig. We wisten de dosering van de pillen niet en dachten dat het rond de 10mg zou zijn. Dat is qua effect nog een beetje te vergelijken met mdma, maar iets psychedelischer.
bleek ongeveer 30mg te zijn, waar we dus totaal niet op voorbereid waren. Mijn fucking god dat was wazig. Tijd en ruimte bestonden gewoon niet meer, we konden die hele begrippen gewoon niet meer bevatten. Kon me ook echt op geen enkele manier meer voorstellen hoe de wereld normaal gesproken is. Het was echt zo'n ongelooflijke mindfuck, steeds als ik ook even het idee had dat ik de wereld weer een beetje begreep en ik dat dan zei tegen m'n vriendin, spatte het ook precies op dat moment weer in stukjes uit elkaar.
En dat ging uren zo door, we dachten steeds dat de piek wel geweest was en dan werd het wéér heftiger. En. Het. Hield. Maar. Niet. Op.

Uiteindelijk thuis maar south park gaan kijken met nog fucking hevige visuals, na 8 uur ofzo, dat was wel chill
Stop the violence
Down with the hate
Op
vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef
engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.