Serieus? Hoe was dat?quote:Op maandag 27 juni 2016 12:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb deze datura wel 'ns op. Is ook vrij makkelijk aan te komen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Doornappel
Ik neem nu geen enkele informatie meer tot mij behalve tourentallen, snelheden en hoogtesquote:Op maandag 27 juni 2016 12:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik vliegles had was in een Diamond DA40. In Oostende lessen ze daar mee.
wat een homoquote:Op maandag 27 juni 2016 12:36 schreef deadprez het volgende:
NWS / Paus vindt dat homo's excuses verdienen
hou je bek hansquote:
stel nie van die domme vragen dan ;squote:
je kuny er toch week tot jaren in blijven hangen?quote:Op maandag 27 juni 2016 12:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
die shit is echt ziek, 99% gaat door een absolute hel op die shit en het wordt eigenlijk alleen gebruikt door Amerikanen die niet weten wat ze doen en psychonauten die alles verder op aarde al geprobeerd hebben
Heb sws nooit gehoord van iemand in NL die dat gebruikt heeft
Poeh, lang geleden. Ik denk toch wel een jaar of 20 terug. Weet het eigenlijk niet meer. M'n maat had zo'n plant in z'n tuin.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Serieus? Hoe was dat?
Ik heb op Erowid eigenlijk alleen maar horrorverhalen erover gelezen.
geen idee, zou kunnen, maar dat zeggen ze wel over meer tripmiddelen en dat is meestal nogal overdreven of gewoon onwaarquote:Op maandag 27 juni 2016 12:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je kuny er toch week tot jaren in blijven hangen?
wat voor domme vragen? Hij zegt dat hij gebruikt heeft dan is vragen hoe het waa toch norma?..quote:Op maandag 27 juni 2016 12:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
stel nie van die domme vragen dan ;s
gwn combineren met salvia kan wel toch?quote:Op maandag 27 juni 2016 12:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee, zou kunnen, maar dat zeggen ze wel over meer tripmiddelen en dat is meestal nogal overdreven of gewoon onwaar
Oh dan denk ik dat het idd een andere vorm was, anders had je het je wel herinnerdquote:Op maandag 27 juni 2016 12:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Poeh, lang geleden. Ik denk toch wel een jaar of 20 terug. Weet het eigenlijk niet meer. M'n maat had zo'n plant in z'n tuin.
Ok cadet, of hoe heet dat.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik neem nu geen enkele informatie meer tot mij behalve tourentallen, snelheden en hoogtes
jaman swsquote:Op maandag 27 juni 2016 12:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gwn combineren met salvia kan wel toch?
maar dat vroeg je nietquote:Op maandag 27 juni 2016 12:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat voor domme vragen? Hij zegt dat hij gebruikt heeft dan is vragen hoe het waa toch norma?..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |