Ja was ook erg, maar het is gelukkig zo dat als het op is ik geen nieuwe ga halen. Het zijn een soort van uitspattingen.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik het ook best extreem vond hoe snel je die sos die je tijdje terug gekregen had erdoorheen had gejaagd![]()
niet dat ik de juiste persoon ben om daar kritiek op te hebben, maar toch
heb je wel eens datura gebruikt?quote:Op maandag 27 juni 2016 12:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm zit je de hele tijd zo moeilijk tegen me te doen ;s
[..]
dan nog
dat wil ik je kat en jou niet aandoenquote:Op maandag 27 juni 2016 12:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
mijn kat wil ook pics van jou in ruil
dat overleven mijn kat en ik welquote:Op maandag 27 juni 2016 12:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat wil ik je kat en jou niet aandoen
smoothquote:Op maandag 27 juni 2016 12:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
mijn kat wil ook pics van jou in ruil
ohquote:
nee gekquote:Op maandag 27 juni 2016 12:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je wel eens datura gebruikt?
;$quote:
ja begrijp ikquote:Op maandag 27 juni 2016 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb 15:15 proefvlucht. Niks te verliezen dus. Maar bang dat ik ook maar iets vergeet
ja, Doornappel toch?quote:Op maandag 27 juni 2016 12:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je wel eens datura gebruikt?
klopt ga je ookquote:Op maandag 27 juni 2016 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb 15:15 proefvlucht. Niks te verliezen dus. Maar bang dat ik ook maar iets vergeet
Laatste keer dat ik vliegles had was in een Diamond DA40. In Oostende lessen ze daar mee.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
dat zal het vast zijn jaquote:Op maandag 27 juni 2016 12:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
deadprez is knappe jongen hij wil jou niet hopeloos verliefd maken
nee ben normaal al lelijk maar nu ook nog een ingevallen kop met beetje te grote ogen en een ietwat vreemde huidskleurquote:
Hij schijnt een gouden piemel te hebben die snoepgoed spuit.quote:
niet zo bescheiden doen jijquote:Op maandag 27 juni 2016 12:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ben normaal al lelijk maar nu ook nog een ingevallen kop met beetje te grote ogen en een ietwat vreemde huidskleur
Hahaha.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ben normaal al lelijk maar nu ook nog een ingevallen kop met beetje te grote ogen en een ietwat vreemde huidskleur
die shit is echt ziek, 99% gaat door een absolute hel op die shit en het wordt eigenlijk alleen gebruikt door Amerikanen die niet weten wat ze doen en psychonauten die alles verder op aarde al geprobeerd hebbenquote:
Ik heb deze datura wel 'ns op. Is ook vrij makkelijk aan te komen.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
die shit is echt ziek, 99% gaat door een absolute hel op die shit en het wordt eigenlijk alleen gebruikt door Amerikanen die niet weten wat ze doen en psychonauten die alles verder op aarde al geprobeerd hebben
Heb sws nooit gehoord van iemand in NL die dat gebruikt heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |