oh cool zo even lezenquote:
dan heb ik niks gezegdquote:
hoe denk je dat het in de medische wereld gebruikt wordtquote:Op maandag 27 juni 2016 12:17 schreef Amarantha het volgende:
Keta spuiten? Dat heb ik nog nooit gehoord?
zat zaterdagnacht heel erg te twijfelen, werd me echt 10 keer aangeboden maar ben op zich wel blij dat ik t niet gepakt hebquote:
ben je naar drugsfeest gegaan?quote:Op maandag 27 juni 2016 12:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
zat zaterdagnacht heel erg te twijfelen, werd me echt 10 keer aangeboden maar ben op zich wel blij dat ik t niet gepakt heb
wil t misschien binnenkort keertje doen in chille thuissetting ergens
Goed punt.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe denk je dat het in de medische wereld gebruikt wordt
Lijkt me gewoon helemaal niets die drugs.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
zat zaterdagnacht heel erg te twijfelen, werd me echt 10 keer aangeboden maar ben op zich wel blij dat ik t niet gepakt heb
wil t misschien binnenkort keertje doen in chille thuissetting ergens
nja drugsfeest, was gewoon illegaal techno(quote:Op maandag 27 juni 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ben je naar drugsfeest gegaan?
in kleine hoeveelheden schijnt het een beetje te voelen als dronken zijn maar dan wel nog helder in je kop zijnquote:Op maandag 27 juni 2016 12:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon helemaal niets die drugs.![]()
Haha oké, dronken zijn vind ik over het algemeen al niet zo fijn.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
in kleine hoeveelheden schijnt het een beetje te voelen als dronken zijn maar dan wel nog helder in je kop zijn
weenie, ben wel benieuwd op zich
is ook alleen maar beter natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2016 12:21 schreef Kurovski het volgende:
Ben trouwens sowieso wel een beetje uitgekeken op dope. Kan het ook niet meer maken ivm medische keuringen.
Yeh. Moet maar een beetje normaal gaan doen inmiddels.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:21 schreef deadprez het volgende:
je bent ook al een dagje ouder hè niels ;s
ik moet zeggen dat ik het ook best extreem vond hoe snel je die sos die je tijdje terug gekregen had erdoorheen had gejaagdquote:Op maandag 27 juni 2016 12:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Yeh. Moet maar een beetje normaal gaan doen inmiddels.
Je had gisteren een vraag voor me, maar ik weet niet meer wat het antwoord daar op wasquote:
awwwwquote:
Hebbie drugs gebruikt?quote:Op maandag 27 juni 2016 12:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je had gisteren een vraag voor me, maar ik weet niet meer wat het antwoord daar op was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |