Kweenie maar iedere roltrap heeft hier gewoon SOS knop hoor.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je geld wil maken moet je goede sos naar oost-europa brengen
quote:Op maandag 27 juni 2016 00:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Kweenie maar iedere roltrap heeft hier gewoon SOS knop hoor.
truste kameraadquote:
nee omdat revolutie teneinde een systeem van arbeiderszelfbestuur te creërenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha kameraad omdat oostblok goeie
nee roken trekt mij sowieso nietquote:Op maandag 27 juni 2016 00:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
oja dan ik ook alleen drank
Heb je ook nog nooit een jointje gerookt?
o ja dat snap ik allemaal niet hoorquote:Op maandag 27 juni 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee omdat revolutie teneinde een systeem van arbeiderszelfbestuur te creëren
112quote:Op maandag 27 juni 2016 00:59 schreef JanCees het volgende:
🆘
Op welk sneltoets zit jullie coke mannetje
en dan ben je fuckedquote:Op maandag 27 juni 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
niffo van me wel gepakt in polen met sos
helaas.
why notquote:
dacht dat je daar wel meteen levenslang zou krijgenquote:
yehquote:
nee valt wel mee.quote:Op maandag 27 juni 2016 01:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
dacht dat je daar wel meteen levenslang zou krijgen
Goedzo, het is allemaal slecht voor jequote:Op maandag 27 juni 2016 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee roken trekt mij sowieso niet
heb weleens verhalen gehoord viavia van krakers daar die opgepakt werden en vervolgens in de cel halfdood geslagen werden door de andere bewoners van de cel, die het niet zo op linkse krakertjes hebbenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee valt wel mee.
wel kutcellen koekoek
Je moet daar gewoon de wouten omkopen en goed pools kunnenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb weleens verhalen gehoord viavia van krakers daar die opgepakt werden en vervolgens in de cel halfdood geslagen werden door de andere bewoners van de cel, die het niet zo op linkse krakertjes hebben
en dat dan nadat de politie al flink op je ingeslagen heeft
of er gewoon wegblijvenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet daar gewoon de wouten omkopen en goed pools kunnen
anders is het niks
quote:Op maandag 27 juni 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet daar gewoon de wouten omkopen en goed pools kunnen
anders is het niks
vind ik wel terecht voor een linkse krakerquote:Op maandag 27 juni 2016 01:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb weleens verhalen gehoord viavia van krakers daar die opgepakt werden en vervolgens in de cel halfdood geslagen werden door de andere bewoners van de cel, die het niet zo op linkse krakertjes hebben
en dat dan nadat de politie al flink op je ingeslagen heeft
je weet niet wat je moet verwachten maar toch vind je het niet interessant ;squote:Op maandag 27 juni 2016 01:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Weet niet wat ik moet verwachten, vind het ook niet interessant ofzo
gepakt worden is een keuzequote:
Gewoon doen, dp komt er toch niet achterquote:Op maandag 27 juni 2016 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil salvia maar mag niet van dp
ja weetje, ik ben inso gewend hè dus die halftamme trolletjes van jou gaan hem niet wordenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
vind ik wel terecht voor een linkse kraker
dan moet ie daarna ook niet jankenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gewoon doen, dp komt er toch niet achter
trolletjes?quote:Op maandag 27 juni 2016 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weetje, ik ben inso gewend hè dus die halftamme trolletjes van jou gaan hem niet worden
ja oké verander trolletjes met posts als je srs bentquote:
komen samen mag jij kijkenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gewoon doen, dp komt er toch niet achter
Hehe lijkt me ook geen pretje nee.quote:Op maandag 27 juni 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
maar liever oost-europa dan azie
heb boek gelezen toen ik van singapore naar bkk vloog over jilla in bali
KOEKOEK
Hoe ben jij begonnen?quote:Op maandag 27 juni 2016 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
je weet niet wat je moet verwachten maar toch vind je het niet interessant ;s
Maar nee is ook alleen maar beter
dp is niet werkloosquote:Op maandag 27 juni 2016 01:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
TS is een werkeloze junk maar sos doet ie niet
verkeerde toppa denk ikquote:Op maandag 27 juni 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
maar liever oost-europa dan azie
heb boek gelezen toen ik van singapore naar bkk vloog over jilla in bali
KOEKOEK
Als je een fatsoenlijke breakthrough hebt, is de "normale" tijd en ruimte gewoon weg hè. Gewoon echt weg.quote:Op maandag 27 juni 2016 01:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe ik ook wel als ik neit gebruik hoor
maar hso
kun je even kappen met mijn imago verneukenquote:
kan hij dus niet betalenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
TS is een werkeloze junk maar sos doet ie niet
betalen voor sosquote:
oh nice mijn leven in een notendop dusquote:Op maandag 27 juni 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
dat je honderden jaren op een verschrikkelijke plek bent
hehehquote:Op maandag 27 juni 2016 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh nice mijn leven in een notendop dus
en wat als je geen pech hebt maar geluk dan he dan watquote:Op maandag 27 juni 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je een fatsoenlijke breakthrough hebt, is de "normale" tijd en ruimte gewoon weg hè. Gewoon echt weg.
Dus als je pech hebt kun je in een trip van 15 minuten ervaren dat je honderden jaren op een verschrikkelijke plek bent
Doe sowieso niet aan drugsquote:Op maandag 27 juni 2016 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
betalen voor sos
alleen goed genoeg als het gratis is
weenie, salvia schijnt heel vaak niet zo positief uit te vallenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en wat als je geen pech hebt maar geluk dan he dan wat
lel, das lang geledenquote:
ja nou en iedereen koopt ook staatslotenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, salvia schijnt heel vaak niet zo positief uit te vallen
nou dan ga je het toch lekker doenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja nou en iedereen koopt ook staatsloten
ja voor goeie beschrijvingen en shit moet je bij trollscience zijn niet bij mij ;squote:Op maandag 27 juni 2016 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ga wel kijken op jellinek joh nepdruggie
dat vroeg ik toch nietquote:
nee ok dan is het goedquote:
begin ook gewoon met iets minder heftigs als je wil trippenquote:
Je bent zelf pauper kutkindquote:
weet jij wanneer ik de sets van de black stage kan verwachtenquote:
wat paddos ofzoquote:Op maandag 27 juni 2016 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
begin ook gewoon met iets minder heftigs als je wil trippen
salvia is een van de heftigste tripmiddelen die er zijn, ook al is het legaal
defqon1quote:Op maandag 27 juni 2016 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet jij wanneer ik de sets van de black stage kan verwachten
wrm is het legaal dan als jij zo paniekerig erover doetquote:Op maandag 27 juni 2016 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
begin ook gewoon met iets minder heftigs als je wil trippen
salvia is een van de heftigste tripmiddelen die er zijn, ook al is het legaal
jaquote:
Ik weet niksquote:Op maandag 27 juni 2016 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet jij wanneer ik de sets van de black stage kan verwachten
bedankt hier heb ik veel aanquote:
npquote:
verrassendquote:
alleen op zondag? wanne neppequote:Op maandag 27 juni 2016 01:20 schreef Nouri het volgende:
[..]
np
je moet zelf weten
maar drugs is niet goed voor je
jancees kan het weten
die hoor je op 5 km afstand nog niezen en elke zondag zijn neus ophalen
geen zin inquote:
oh omdat ik niet meteen op je muziek klik :squote:Op maandag 27 juni 2016 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jank dan ook niet over nachtbagger ;s
met se geen uurtje, infinityquote:Op maandag 27 juni 2016 01:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is het knuffeluurtje aangebroken?
Ik kan dat niet eens tijdens een normale afleveringquote:Op maandag 27 juni 2016 01:22 schreef Amarantha het volgende:
Poeh zou bij GoT (finale) niet live willen meekijken en FOK!ken.
jaquote:Op maandag 27 juni 2016 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
laatste aflevering seizoen?
Ik kijk dat niet live maar ik geef altijd gewoon achteraf mijn commentaarquote:Op maandag 27 juni 2016 01:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik kan dat niet eens tijdens een normale aflevering
jaquote:Op maandag 27 juni 2016 01:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kan jij serie kijken en tegelijkertijd fokken?
nou weenie maar ik las dat je kutmuziek zei ;squote:Op maandag 27 juni 2016 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh omdat ik niet meteen op je muziek klik :s
Omdat Fylax.quote:Op maandag 27 juni 2016 01:24 schreef deadprez het volgende:
waarom zou je GoT willen kijken tijdens het FOK!ken
dat kan ik nie helpen ;squote:Op maandag 27 juni 2016 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou weenie maar ik las dat je kutmuziek zei ;s
Oh heb die al afgerondquote:Op maandag 27 juni 2016 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe gaat het met die beschrijving die je aan het tikken was over boekhouden?
het was een grapjequote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 01:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
het was een grapje
got tijdens FOK!ken
snapje omdat got kut is
eheheh
omdat het kut isquote:Op maandag 27 juni 2016 01:24 schreef deadprez het volgende:
waarom zou je GoT willen kijken tijdens het FOK!ken
die braddie is wel een apaat hequote:Op maandag 27 juni 2016 01:27 schreef deadprez het volgende:
Chroestjov heeft het maar druk met dat topic over Braddie z'n vlogs
snap niet dat iedereen die filmpjes van hem zo interessant vindtquote:
snap niet dat iemand hem überhaupt interessant vindquote:Op maandag 27 juni 2016 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap niet dat iedereen die filmpjes van zo interessant vindt
haha jij zei anaalquote:Op maandag 27 juni 2016 01:28 schreef Fylax het volgende:
braddie is voor de 20e keer opnieuw gestart ofzo met zn kanaal
twitter:umarebru twitterde op zondag 26-06-2016 om 21:23:07KUTMOCROS IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE EN IK HAAT JULLIE MOSLIMBROEDERS EN ZUSTERS OOK> FUCK YOU ALL reageer retweet
Lijkt braddie weltwitter:umarebru twitterde op maandag 27-06-2016 om 00:49:01I LOVE Mocro's. Hun doorzettingsvermogen om Nederland te veranderen is bewonderenswaardig. Kunnen we wat van leren. Veel. Heel veel. reageer retweet
moet je eens tegen prof over beginnen, waarom hij die shit de hele dag zit te F5'enquote:
deed ik al tegen chai toen ik zei dat die filmpjes obsessie voor d'r warenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet je eens tegen prof over beginnen, waarom hij die shit de hele dag zit te F5'en
onophoudelijke stroom aan excuusjes en eromheen lullen
mooi man
ja maar heb nou nog nooit een goede reden gehoord waarom ze er wel naar kijkenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
deed ik al tegen chai toen ik zei dat die filmpjes obsessie voor d'r waren
helemaal in denial enzo
Dit ja, met een bak chips/popcorn erbijquote:Op maandag 27 juni 2016 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
got moet je gwn onder dekens 's avonds kijken met niets aan je kop verder
wtf is ditquote:Op maandag 27 juni 2016 01:29 schreef defokkingfoker het volgende:
twitter:umarebru twitterde op zondag 26-06-2016 om 21:23:07KUTMOCROS IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE EN IK HAAT JULLIE MOSLIMBROEDERS EN ZUSTERS OOK> FUCK YOU ALL reageer retweet
Lijkt braddie weltwitter:umarebru twitterde op maandag 27-06-2016 om 00:49:01I LOVE Mocro's. Hun doorzettingsvermogen om Nederland te veranderen is bewonderenswaardig. Kunnen we wat van leren. Veel. Heel veel. reageer retweet
je zoekt altijd mensen op waardoor jij je beter kan voelenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar heb nou nog nooit een goede reden gehoord waarom ze er wel naar kijken
heb beide nogquote:Op maandag 27 juni 2016 01:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dit ja, met een bak chips/popcorn erbij
maar dat willen ze dan weer niet toegevenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je zoekt altijd mensen op waardoor jij je beter kan voelen
hoop voor hem dat hij zich om een boom vouwtquote:Op maandag 27 juni 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
hoop voor die boi dat hij kkrijk wordt van advertentie-inkomsten door alle fans hier
Heb je het geretweet?quote:Op maandag 27 juni 2016 01:29 schreef defokkingfoker het volgende:
te kleine fanclubquote:Op maandag 27 juni 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
hoop voor die boi dat hij kkrijk wordt van advertentie-inkomsten door alle fans hier
nee maar wel lekker hautain doen dat bradley geen snijplankje gebruikt voor z'n broodquote:Op maandag 27 juni 2016 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar dat willen ze dan weer niet toegeven
doe normaal man idiootquote:Op maandag 27 juni 2016 01:32 schreef Nouri het volgende:
[..]
hoop voor hem dat hij zich om een boom vouwt
zou beter zijn voor hem en de rest van de wereld
doe normaalquote:Op maandag 27 juni 2016 01:32 schreef Nouri het volgende:
[..]
hoop voor hem dat hij zich om een boom vouwt
zou beter zijn voor hem en de rest van de wereld
quote:
ja weet ik veel omdat het braddie isquote:Op maandag 27 juni 2016 01:33 schreef Amarantha het volgende:
Maar waarom verwijderd hij telkens alles?!
oquote:Op maandag 27 juni 2016 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe normaal
is gewoon hele aardige jongen
wat maakt dat nou uitquote:Op maandag 27 juni 2016 01:33 schreef Amarantha het volgende:
Maar waarom verwijderd hij telkens alles?!
Ja leuk. Echt.quote:Op maandag 27 juni 2016 01:34 schreef Fylax het volgende:
gelukkog slaat iemand elke keer braddie zn videos op voordat ie ze delete
braddie.rar
leuk manquote:Op maandag 27 juni 2016 01:34 schreef Fylax het volgende:
braddie.rar
uhuhquote:
kk triest manquote:Op maandag 27 juni 2016 01:34 schreef Fylax het volgende:
braddie.rar
quoted for fucking truthquote:Op maandag 27 juni 2016 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zal me echt aan de kont oxideren verder
Vind meisjes die zich opmaken leuker om te kijkenquote:
net als jouw foto´s metquote:Op maandag 27 juni 2016 01:34 schreef Fylax het volgende:
braddie.rar
jullie?quote:Op maandag 27 juni 2016 01:35 schreef JanCees het volgende:
Die gozer is niet helemaal honderd en juliie werken hem nog meer de grond in
Net zoals bij badtripbob ripquote:Op maandag 27 juni 2016 01:35 schreef JanCees het volgende:
Die gozer is niet helemaal honderd en juliie werken hem nog meer de grond in
ik ook, rustgevend om dat te bekijkenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vind meisjes die zich opmaken leuker om te kijken
bob doet het helemaal zonder hulp van anderenquote:
tenminste veganquote:Op maandag 27 juni 2016 01:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
bob doet het helemaal zonder hulp van anderen
met een glimlach
maar dat maakt het niet minder sneu
ja fruitariër zelfs geloof ik tegenwoordigquote:
Iemand zei een x dat sommigen op fok hem tot uiterste dreven. was voor mijn tijd iig.quote:Op maandag 27 juni 2016 01:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
bob doet het helemaal zonder hulp van anderen
met een glimlach
maar dat maakt het niet minder sneu
Beetje zeuren dit dat maar ze parkeert dr mini wel steeds op de stoep op de admiraal de ruiterweg..twitter:umarebru twitterde op zondag 26-06-2016 om 20:40:41Mini volladen miljoenste keer https://t.co/M0f6VmA9EA reageer retweet
Oja heb jij ervaring meequote:Op maandag 27 juni 2016 01:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker vechten met hermelijntjes
jaquote:Op maandag 27 juni 2016 01:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja fruitariër zelfs geloof ik tegenwoordig
nee joh.quote:Op maandag 27 juni 2016 01:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Iemand zei een x dat sommigen op fok hem tot uiterste dreven. was voor mijn tijd iig.
Ja srs, vooral als ze een prettige stem hebbenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook, rustgevend om dat te bekijken
compleet gek als in wat?quote:Op maandag 27 juni 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee joh.
Hij is weleens naar een meet van Abusers geweest, maar daar werd men compleet gek van hem
Bob gebruikt met alle liefde en plezier bergen drugs, daar heeft ie FOK! niet voor nodig
ja nee maar bedoel ook gewoon echt meisje dat zich opmaakt voor spiegeltjequote:Op maandag 27 juni 2016 01:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja srs, vooral als ze een prettige stem hebben
als in incoherent psychotisch gelul dat alleen om de minuut onderbroken werd als hij een ballon paktequote:
niet als jij zelf ook helemaal van de kaart bent en gewoon wil chillenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:39 schreef Nouri het volgende:
zou iemand als badtripbob alleen maar grappig vinden wel
zal alsnog meer sense dan een docent op de hanze makenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
als in incoherent psychotisch gelul dat alleen om de minuut onderbroken werd als hij een ballon pakte
understatementquote:Op maandag 27 juni 2016 01:39 schreef Amarantha het volgende:
Bob is wel een beetje gek maar ik mag hem wel.
quote:Op maandag 27 juni 2016 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal alsnog meer sense dan een docent op de hanze maken
oh ja ik doe niet aan drugsquote:Op maandag 27 juni 2016 01:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet als jij zelf ook helemaal van de kaart bent en gewoon wil chillen
laten we niet overdrijven hèquote:Op maandag 27 juni 2016 01:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou liever met nuri meeten dan met btb
awwwquote:
Is dat je fetisj?quote:Op maandag 27 juni 2016 01:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja nee maar bedoel ook gewoon echt meisje dat zich opmaakt voor spiegeltje
al is dat beetje creepy maar gwn
wat is dit nou weer voor kk sneerquote:Op maandag 27 juni 2016 01:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou liever met nuri meeten dan met btb
quote:
ja mij ookquote:Op maandag 27 juni 2016 01:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
meeten lijkt me sws beetje awkward
badtripopsoquote:Op maandag 27 juni 2016 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh gvd dacht dat post van dp van jou was
whehehequote:
hans als in hplc?quote:Op maandag 27 juni 2016 01:41 schreef deadprez het volgende:ans als in
[..]
ja mij ook
vooral als ze zoals remqo hans en hork een beetje ergens bij iemand thuis bordspellen gaan spelen
ik ook nietquote:Op maandag 27 juni 2016 01:40 schreef Nouri het volgende:
[..]
oh ja ik doe niet aan drugs
moet je aan jancees vragen
nou oke misschien beetje danquote:Op maandag 27 juni 2016 01:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Geeft niet je mag eerlijk zijn, iedereen heeft zo z'n dingetje
weenie, ik ben eigenlijk wel gewoon hetzelfdequote:Op maandag 27 juni 2016 01:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hans als in hplc?
ja maar ook andere leeftijdscategorie, dus daar oordeel ik niet over
maar lijkt me gewoon kut omdat personage op fora vaak niet overeenkomt met werkelijkheid zeg maar
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 | ************* ***..... ..* +..+.. $*....... .. .* +..+... $$$.......... . .* +.+.++++ $$$....$$$$$$$.. .. .*.+++.***... $$$.$$$+++++++$$$... .*.+.*....+++ $$$$$$.+ +++++++ *.. ..*.*..+++..++ $$$$$$.+ + ++ *.. .**..+..****.. $$$$..+ ....... + *...*.++.**..+++++ $$$$..+ + +++++$$$$ + $$$$$$$$$++++ + $$$$.. + ... .....$$ $$$$$$$$$$....***** $$$$$. ..$$.........$$$$$$$$$$$$$.......* $ $++++. .$$$$$$$$$$$$$.....$$$$$$.. ....+ $ $+++++. .$$$... ..*$$$$$ ...+ $$ $$+++++. .$ ...$$$$. ...+ $*$$$$+++++*. .$.+++/. ...$$$$. ...+ $*++++++++**. .$. /// ++++/. ...$$$.. ...+ $++.+++++**$. .$. $$$$$ .+/+++..$$+.. ..+ $*******$*$++++$ ++ . . +++$$++.$$$+. ...+ $$$$$$$$+$$$$$$ . + + ..$$+.. ...+ $+++++++$$$$$. . + .$$.. ...* $****$$$$$... .. +/ .$$+ ...*.. $****$$$$$...... . ++++$$ ....$$ ...* .. $$$$**$$$.... . ....$$ ..**++.. $*****$$.. **.+**++. ....$...$$+++.. $$$$$ . +*$$$$++ ..$$..$$$$$$. $$$ +. ....$$$....$$. +++. ..$$$$$$$$$$$$ +.++++ ....$$$$$$ $$$$$ ++....+..+.$$$$$$$$$$$$$$+++ +++++++++......+..+..$$$$$$$$$$$$$...++++++++++ ++++++++++++.........+..+....+$$$$$$...+++++++++++++++++++++ ++++++++.... .++++......+..+...++++ .... +++....+++++++++++++++++ +++++.....+.... .++++....+..+..++..++++++...........++++++++++++++ +... .....+++... ..+++.+.....++++. ..................++++++++ +.. .......... ........... ........................+++++++ +. .........................................................+++++++ +. ....++.....................................................++++++++++ +.......+++++................................. .+++++++++++++++++++++++ +.......+++++.................................. .++++++++++++++++ *+......+++++.. ...................................... ++++++++++++++ *+......++++++. ................................. /.$.+++++++ *+......++++++. ........++..........................+ $.++++++ *+......+++*$+.. ...+++++++................... ...$*++++++ *+.....++++*$+. ..+++++++++... ..................+ ...$**+++++ *+.....++++*$... ...+++++++++. ...................+ ...........$***++++ *+.....++++*$.+. ...+++++++++ ............... ...........++*$**+++++ *+......+++$$... ....+++++++++. ..............................++++****$/***+++ *++.....+++*$.. .....+++++++++ ...............++++++++++++++++*******$$***+++ *+.....+++*$. .....++++++++++. ........... ......+******$$$$$$********$***+++ *++.....++*$. .....++++++++++.. ... .....++****$$$ $$*********$*****++ $+.....++$.. .....+++++++++++.. .....+++++$$$$ $$*********$$****++ *++....+*.. .........++++++++.. +++.....+++++$$$$ $$$***********$****+ *+....+*.. ...........++++**.... .+++++...++++++$$$$ $$****************+ *+....+*.. .........++++++*+..... ..+++$$++.++++++$$$$$ $****************++ *+...+*.. ........+++++$$++.........++$+++++++++$$$$$$$ $***************++ *+...*... .....++++++$$$++++........+++++++++$$$$$$$$ $**************** *+...*+.......++++.....++++++*$$$$$$++++++++++++++++++$$$$$$$$$$ **************** $+...*+.....++$$+....+++++++$$$$$$$$$$*++++++++++*$$$$$$$$$$$$$$ ************** *+...$+.....++$+..+++++++*$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$++$$$$$$$ *********** *+...$$$+...++++++++++*$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$*+++.+++**$$$$$ ***** +......$$*+++++++*$$$$................. ..$$$$$$*+........++$$$$$$ ** +......+*$$$$$$$*+.............. .......$+..... ...+++*$$$$$ ++.... ..........$$$$$ ....+**$$$$$ ++++... ...................... . ...++++*$$$ +++++........... ............................. . ...++++*$$ ++++++..................++++++++..................... . ..++++++*$ ++++++.....+++++++++++++$$$$$$$$$**.............$$.... . ...++++*$ +++++++++++++$$$$$$$$$$$$$$$$$$$**...........+..$$... .. ...++++*$ ++++ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$**.......*$$....$$.... ...++++*$ $$$$$$................**..$$++.$$$.... .. ...++++*$ $$$*+..... ....***.$$....$$... ... ....++++$$ $$*+++..... ***$$$$...$$$ ... .....+++*$ $*++++++..... *$$ ... .. .....+++$$ $$*+++++++.............. . ... ... ......+++$ $$$*++...++++++.............. ........ ......+++$$ $$$$*++................ ... ....... ......+++$$ $$$$$*++............. ++ ........ .......+++$$ $$$$$$*++............ + ....... . ......+++$$ $$$$$$*++.............. ..... . ....+++**$$ $$$$$$$*+................. ....... ....+++**$$ *$$$$$$*+++++....++++++...... ...... .....+++**$$ $$$$$$*+++............+++..... ...... .....+++**$$ $$$$$*+++................+++.........+.. .....+++**$$ $$$$*+++.................+++++....++.... .....+++**$$ $$$$$*++...... ........++++++++...... ......+++**$$ $$$$$*++...... ........++++$$+....... ......+++**$ $$$$$*++...... ......+++++$+....... ......+++**$ $$$$$*++..... .......+++*$$+....... .....+++**$$ $$$$$**++..... ......++++*$++...... .....+++**$ $$$$**++...... ......+++*$$++..... .....++**$$ $$$$**+++..... .....+++*$$$+.............++**$$ $$$$*+++...... .....+++*$$$*...........++**$$ $$$$$*+++..... .....+++*$$$$+..........++*$$ $$$$*+++..... .....+++*$$$$+..........++*$$ $$$$**++...... .....+++**$$$+.........+*$$ $$$$*+++..... ....++++*$$$$+........+*$$ $$$$*+++..... ....+++++*$$$++......+*$$ $$$$*+++.... ...+++++*$$$$++....++*$$ $$$$*+++.... ...+++++*$$$$++..++*$$ $$$$**++.... ...+++++**$$$+++++**$ $$$$**+++... ...++++**$$$$*+++**$ $$$$**+++... ....++++*$$$**++**$ $$$$**++.... ....++++*$$$*+$$$ $$$$**++... ....+++*$$$*+**$ $$$$**++... ...++++*$$***$$ $$$$**..... ..++++*$$**$$ $$$**+++.. ..+++*$$*$$ $$$**++... ..++*$$*$$ $$$$**+... .$$$$$$$ $$$**+.... ...$$$$$ $$$$+..............$$$$ $$$.....+++........$$ $$$... .+++........$$ $$..... ........*$$ $$$...++.. ......*$$* $$*......++.......*+$$ $*+...++....+......+*$$ $*+.....+..........++$$$ $*++... .+.........++$$$ $+*+++... ......+++$$$ $$*+++.... .....+++$$$$ $$*+++..... .....++$$$$$ $*+++..... .....+++$$$$$ $*+++...... ...+++++$$$$$$ $**+++...... ....++++$$$$$$$ $**++....... ....+++++$$$$$$$* $**++....... ....++++$$$$$$$$ $$*+++....... ....++++$$$$$$$* $**++....... ...+++++$$$$$$$$ $**++...... ...+++$$$$$$$$$$ $**++..... ...+++$$$$++*$$$$ $*++..... ...++++$$$$*++*$$ $**+..... ...++++$$$$++++$$$ +**..... +$$$$++++++$$ $...... +$$$$++++ ++$$ $...... +$$$$$+++ +$$ $...... +$$$$$*++ +$$ $..... +$$$$$$*++ ++$ $..... + $$$$$*+++ +$$ $..... + $$$$$*++ ++$ $..... + $$$$*++ ++$$ $.... + $$$*++ ++$ $$... + $$*+++ ++$$ $$... + $$+++ ++$ |
quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | _.._ ,------------. ,' `. ( IK BEN OPSO! ) / __) __` \ `-,----------' ( (`-`(-') ) _.-' /) \ = / ( /' |--' . \ ( ,---| `-.)__` )( `-.,--' _`-. '/,' ( Uu", (_ , `/,-' ) `.__, : `-'/ /`--' | `--' | ` `-._ / \ ( /\ . \. Ojo / |` \ ,-\ / \| .) / \ ( ,'|\ ,' : | \,`.`--"/ } `,' \ |,' / / "-._ `-/ | "-. "-.,'| ; / _/["---'""] : / |"- ' ' | / ` | |
deel nooit meer gevoelige info met jequote:Op maandag 27 juni 2016 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh gvd dacht dat post van dp van jou was
opso is wel echt vrome moslima jaquote:Op maandag 27 juni 2016 01:45 schreef Nouri het volgende:
[..]
deel nooit meer gevoelige info met je
niet te vertrouwen die moslims
sws niet hé kutvolkquote:Op maandag 27 juni 2016 01:45 schreef Nouri het volgende:
[..]
Echt weer die kkimoslims, opblazen met zequote:Op maandag 27 juni 2016 01:45 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik nietquote:Op maandag 27 juni 2016 01:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, ik ben eigenlijk wel gewoon hetzelfde
het is meer gewoon dat ik een beetje het idee heb dat ik een iets ander idee van een nacht chillen heb dan veel van de users, dus weenie of dat zo geslaagd zou worden
Onee toch nietquote:Op maandag 27 juni 2016 01:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja, volgens mij wel
ja met ifimquote:Op maandag 27 juni 2016 01:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had vrijdag nog een leuke FOK!meet.
Heb ik nietquote:Op maandag 27 juni 2016 01:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou oke misschien beetje dan
wat is jouw fetisj dan?
quote:Op maandag 27 juni 2016 01:45 schreef Nouri het volgende:
[..]
twitter:umarebru twitterde op maandag 27-06-2016 om 00:49:34Wacht wacht, ik bedoel: I LOVE moslims. Hun doorzettingsvermogen om Nederland te veranderen is bewonderenswaardig. Kunnen we VEEL van leren. reageer retweet
quote:Op maandag 27 juni 2016 01:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
en eindigen met witteboterhammenspel
Hmm vind hermelijntjes leuker dan steenmarter omdat ze zo klein zijnquote:Op maandag 27 juni 2016 01:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Onee toch niet
De hermelijn lijkt enigszins op de steenmarter. De hermelijn heeft ook een bruine vacht en een witte of lichtgele bef. De hermelijn is wel kleiner dan de steenmarter en bereikt een grootte van maximaal 30 centimeter en een gewicht van maximaal 500 gram. De hermelijn is slanker dan de steenmarter. Ook heeft de hermelijn een dunnere staart en een dunnere en langere nek. Hermelijne zijn zowel 's nachts als overdag actief. De hermelijn komt in heel Nederland voor.
gast dit is zo overduidelijk nep hèquote:Op maandag 27 juni 2016 01:46 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]twitter:umarebru twitterde op maandag 27-06-2016 om 00:49:34Wacht wacht, ik bedoel: I LOVE moslims. Hun doorzettingsvermogen om Nederland te veranderen is bewonderenswaardig. Kunnen we VEEL van leren. reageer retweet
Te veel tijd hebben ofzoquote:Op maandag 27 juni 2016 01:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
je zou zoiets ook maar maken
ga lekker om een steen lopen met een hoedje op joh mafkeesquote:Op maandag 27 juni 2016 01:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt weer die kkimoslims, opblazen met ze
en dan nogquote:Op maandag 27 juni 2016 01:47 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Is echt van dr twitter account.. op internte bestaat er geen sarcasme
meerquote:
Ik ga liever een rondje lopen om een bar nomnomnomquote:Op maandag 27 juni 2016 01:47 schreef Nouri het volgende:
[..]
ga lekker om een steen lopen met een hoedje op joh mafkees
ja kan ik wel gebruikenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga even een lkkre gezichtsmaskertje doen wie doet mee
Ik heb een kont fetisjquote:Op maandag 27 juni 2016 01:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voorspelbaar ook weer
vertel dan watje
ok :$quote:Op maandag 27 juni 2016 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
opkkrequote:
nee hoor rechts is niet per se domquote:Op maandag 27 juni 2016 01:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
linksen vinden altijd alles dom wat ze niet aanstaat hé
wij kunnen het ook niet helpen dat ons intellect verbleekt bij een genie als jijquote:
Probeer je reactie uit te lokken?quote:Op maandag 27 juni 2016 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
nee ben ontzettend dom hoorquote:Op maandag 27 juni 2016 01:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
wij kunnen het ook niet helpen dat ons intellect verbleekt bij een genie als jij
ik vind je wel slimme boiquote:Op maandag 27 juni 2016 01:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ben ontzettend dom hoor
ik vind jimmy ook slimme boiquote:Op maandag 27 juni 2016 01:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat ik soms zelfde ideeën heb als jij en jij eigenlijk je eigen intellect wil bevestigen
whyquote:
Beidequote:Op maandag 27 juni 2016 01:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vrouwenkonten, mannenkonten of beide?
mwahhquote:Op maandag 27 juni 2016 01:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
slim zijn is iets anders dan een boek kunnen lezen en dat presenteren als de waarheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |