als in incoherent psychotisch gelul dat alleen om de minuut onderbroken werd als hij een ballon paktequote:
niet als jij zelf ook helemaal van de kaart bent en gewoon wil chillenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:39 schreef Nouri het volgende:
zou iemand als badtripbob alleen maar grappig vinden wel
zal alsnog meer sense dan een docent op de hanze makenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
als in incoherent psychotisch gelul dat alleen om de minuut onderbroken werd als hij een ballon pakte
understatementquote:Op maandag 27 juni 2016 01:39 schreef Amarantha het volgende:
Bob is wel een beetje gek maar ik mag hem wel.
quote:Op maandag 27 juni 2016 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal alsnog meer sense dan een docent op de hanze maken
oh ja ik doe niet aan drugsquote:Op maandag 27 juni 2016 01:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet als jij zelf ook helemaal van de kaart bent en gewoon wil chillen
laten we niet overdrijven hèquote:Op maandag 27 juni 2016 01:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou liever met nuri meeten dan met btb
awwwquote:
Is dat je fetisj?quote:Op maandag 27 juni 2016 01:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja nee maar bedoel ook gewoon echt meisje dat zich opmaakt voor spiegeltje
al is dat beetje creepy maar gwn
wat is dit nou weer voor kk sneerquote:Op maandag 27 juni 2016 01:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou liever met nuri meeten dan met btb
quote:
ja mij ookquote:Op maandag 27 juni 2016 01:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
meeten lijkt me sws beetje awkward
badtripopsoquote:Op maandag 27 juni 2016 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh gvd dacht dat post van dp van jou was
whehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |