nee valt wel mee.quote:Op maandag 27 juni 2016 01:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
dacht dat je daar wel meteen levenslang zou krijgen
Goedzo, het is allemaal slecht voor jequote:Op maandag 27 juni 2016 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee roken trekt mij sowieso niet
heb weleens verhalen gehoord viavia van krakers daar die opgepakt werden en vervolgens in de cel halfdood geslagen werden door de andere bewoners van de cel, die het niet zo op linkse krakertjes hebbenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee valt wel mee.
wel kutcellen koekoek
Je moet daar gewoon de wouten omkopen en goed pools kunnenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb weleens verhalen gehoord viavia van krakers daar die opgepakt werden en vervolgens in de cel halfdood geslagen werden door de andere bewoners van de cel, die het niet zo op linkse krakertjes hebben
en dat dan nadat de politie al flink op je ingeslagen heeft
of er gewoon wegblijvenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet daar gewoon de wouten omkopen en goed pools kunnen
anders is het niks
quote:Op maandag 27 juni 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet daar gewoon de wouten omkopen en goed pools kunnen
anders is het niks
vind ik wel terecht voor een linkse krakerquote:Op maandag 27 juni 2016 01:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb weleens verhalen gehoord viavia van krakers daar die opgepakt werden en vervolgens in de cel halfdood geslagen werden door de andere bewoners van de cel, die het niet zo op linkse krakertjes hebben
en dat dan nadat de politie al flink op je ingeslagen heeft
je weet niet wat je moet verwachten maar toch vind je het niet interessant ;squote:Op maandag 27 juni 2016 01:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Weet niet wat ik moet verwachten, vind het ook niet interessant ofzo
gepakt worden is een keuzequote:
Gewoon doen, dp komt er toch niet achterquote:Op maandag 27 juni 2016 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil salvia maar mag niet van dp
ja weetje, ik ben inso gewend hè dus die halftamme trolletjes van jou gaan hem niet wordenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
vind ik wel terecht voor een linkse kraker
dan moet ie daarna ook niet jankenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gewoon doen, dp komt er toch niet achter
trolletjes?quote:Op maandag 27 juni 2016 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weetje, ik ben inso gewend hè dus die halftamme trolletjes van jou gaan hem niet worden
ja oké verander trolletjes met posts als je srs bentquote:
komen samen mag jij kijkenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gewoon doen, dp komt er toch niet achter
Hehe lijkt me ook geen pretje nee.quote:Op maandag 27 juni 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
maar liever oost-europa dan azie
heb boek gelezen toen ik van singapore naar bkk vloog over jilla in bali
KOEKOEK
Hoe ben jij begonnen?quote:Op maandag 27 juni 2016 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
je weet niet wat je moet verwachten maar toch vind je het niet interessant ;s
Maar nee is ook alleen maar beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |