Dat kwartiertje schijnt een eeuwigheid te duren, net zoals een droom ook tijdloos isquote:Op zondag 26 juni 2016 23:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
DMT duurt maar kwartiertje, als je lekker veel inhaleert.
wat?quote:
jaquote:Op zondag 26 juni 2016 23:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat kwartiertje schijnt een eeuwigheid te duren, net zoals een droom ook tijdloos is
Gezien dat mensen het door drinken deden, snap best dat het kan maar zie het weinig.quote:
Omgekeerde van pillen dus.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat kwartiertje schijnt een eeuwigheid te duren, net zoals een droom ook tijdloos is
weenie denk halve gram ofzo toen, ruim genomen :$quote:Op zondag 26 juni 2016 23:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoeveel pep heb je gehad?Effect is wel minder, maar je zou wel iets moeten merken.
Ja, dat doen mensen met pure mdma, kristallen dus.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezien dat mensen het door drinken deden, snap best dat het kan maar zie het weinig.
ging nog wel okee gelukkig had een normale slok gepakt maar was wel kutquote:Op zondag 26 juni 2016 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh zofucking hell, dat is wel echt genaaid als je moet werken
![]()
Jaquote:Op zondag 26 juni 2016 23:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
was mdma he schelequote:Op zondag 26 juni 2016 23:46 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wie de fuck doet er nou xtc door zn drinken. Wat een idiote manier om het in te nemen
ach ja, heb je dat ook keer ervaren jatochquote:Op zondag 26 juni 2016 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ging nog wel okee gelukkig had een normale slok gepakt maar was wel kut
soms echt 3x op en neer moeten lopen naar de koelcel omdat ik vergeten was wat er op de bon stond
Lekker het gevoel hebben alsof je flink zit te kwijlen.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie denk halve gram ofzo toen, ruim genomen :$
kan ook gewoon zijn dat ik het niet goed heb ingeademd ofzo
kristallen gvdquote:
Het is dat ik bekend ben met slaapverlammingquote:Op zondag 26 juni 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja
En dan ga je slecht
En dan zit je voor je gevoel letterlijk 400 jaar in een slechte trip
Voelde me 5 seconden een beetje licht in m'n hoofd, alsof je te snel opstaat zoals je weleens hebt nadat je jonko geklapt hebtquote:Op zondag 26 juni 2016 23:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Lekker het gevoel hebben alsof je flink zit te kwijlen.
oh nou ja als ik het over kristallen heb dan praat ik over mdma en als het gaat over pillen dan is het x, xtc of p'tjequote:
Dat is echt op geen enkele manier te vergelijkenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is dat ik bekend ben met slaapverlamming
Moet je keertje naar de Sligro gaan. Krijg je een hele doos voor een habbekrats.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voelde me 5 seconden een beetje licht in m'n hoofd, alsof je te snel opstaat zoals je weleens hebt nadat je jonko geklapt hebtDurfden ze gvd ook nog 2,50 te vragen voor één ballon
maar ja, toch nie zelf betaald
bij sommige mensen werkt dat verwarrendquote:Op zondag 26 juni 2016 23:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh nou ja als ik het over kristallen heb dan praat ik over mdma en als het gaat over pillen dan is het x, xtc of p'tje
elektrische sigaretquote:Op zondag 26 juni 2016 23:51 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoi junks!
Vraagje.. soms zie je van die vette filmpjes van dat mensen roken met fucking veel rook
Soort shihsapen maar dan 100x meer rook.. met wat doen ze dat??
Wil ook junk worden namelijk
ga bf2 proberenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe kun je zoveel over drugs lullen toch gwn zelfde of wat
ja maar is toch ook beetje zoquote:Op zondag 26 juni 2016 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
bij sommige mensen werkt dat verwarrend
die denken dat mdma iets anders is dan xtc
ja i know, dat is sws nog wel een keer het plan, om te combineren met mdma danquote:Op zondag 26 juni 2016 23:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet je keertje naar de Sligro gaan. Krijg je een hele doos voor een habbekrats.
Heb je echter wel ook zo'n slagroomspuit voor nodig.
jaquote:
kiddequote:Op zondag 26 juni 2016 23:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet je keertje naar de Sligro gaan. Krijg je een hele doos voor een habbekrats.
Heb je echter wel ook zo'n slagroomspuit voor nodig.
ja okéquote:Op zondag 26 juni 2016 23:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar is toch ook beetje zo
bij mdma zit geen bindmiddel
ja echt fantastisch goedjequote:Op zondag 26 juni 2016 23:53 schreef HPLC het volgende:
ik had laatst alcohol gedronken. Beste drugs ooit
kut voor jequote:
Ze hebben ooit aan een vriend en mij gevraagd waar we al die slagroompatronen voor nodig hadden. Heeft die vriend ter plekke verzonnen dat wij kinderfeesten organiseren.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja i know, dat is sws nog wel een keer het plan, om te combineren met mdma dan
ze verkochten het daar toevallig en een meisje ging er een kopen en vroeg of ik ook wilde, dus zodoende
Meh, als ik het echt wil gaan doen, dan lees is er meer over in en doe het sws niet alleen.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is echt op geen enkele manier te vergelijken
srs lees je echt heel goed in als je dat echt wil gaan doen
net nog alcohol gedronkenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:53 schreef HPLC het volgende:
quote:Op zondag 26 juni 2016 23:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze hebben ooit aan een vriend en mij gevraagd waar we al die slagroompatronen voor nodig hadden. Heeft die vriend ter plekke verzonnen dat wij kinderfeesten organiseren.
truequote:Op zondag 26 juni 2016 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké
maar bindmiddel heeft geen enkele invloed op de werking
Ja is sowieso altijd wel prettig om een tripsitter erbij te hebben. Maar vind het bij paddo's zelf eigenlijk niet zo nodigquote:Op zondag 26 juni 2016 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Meh, als ik het echt wil gaan doen, dan lees is er meer over in en doe het sws niet alleen.
Met paddo's en LSD wordt al aangeraden om een 'watcher' bij te hebben.
Verder is het slechts nieuwsgierigheid, niet dat ik het echt ga doen.
Ik gisteravond ook, vond ik vanochtend toch iets minder leukquote:Op zondag 26 juni 2016 23:53 schreef HPLC het volgende:
Ik had precies hetzelfdequote:Op zondag 26 juni 2016 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik gisteravond ook, vond ik vanochtend toch iets minder leuk
zag tijdje terug zelfs in een artikel van het AD (ja oké, AD, maar toch) dat ze het als verschillende shit neerzettenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
true
maarja meestal weten mensen wel wat je bedoelt
ging laatst tripsitten bij mensen die lsd gebruiktequote:Op zondag 26 juni 2016 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Meh, als ik het echt wil gaan doen, dan lees is er meer over in en doe het sws niet alleen.
Met paddo's en LSD wordt al aangeraden om een 'watcher' bij te hebben.
Verder is het slechts nieuwsgierigheid, niet dat ik het echt ga doen.
trustenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:55 schreef Germano het volgende:
Zo, is welletjes geweest voor vandaag. Duik m'n koffer in. Aju.
Wat toevallig, wilde ook net gaanquote:Op zondag 26 juni 2016 23:55 schreef Germano het volgende:
Zo, is welletjes geweest voor vandaag. Duik m'n koffer in. Aju.
Zou het bij paddo's wel kunnen waarderen maar niet gedaan die ene keer dat ik paddo's op heb.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja is sowieso altijd wel prettig om een tripsitter erbij te hebben. Maar vind het bij paddo's zelf eigenlijk niet zo nodig
quote:Op zondag 26 juni 2016 23:53 schreef HPLC het volgende:
neeeeeequote:Op zondag 26 juni 2016 23:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ging laatst tripsitten bij mensen die lsd gebruikte
wat is dat saai zeg
Zo was ik laatst ook de BOB, was te nuchter om al die lol te snappenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ging laatst tripsitten bij mensen die lsd gebruikte
wat is dat saai zeg
Ik kan wijn altijd wel goed hebben, wijntje bij het eten en dan rest van de avond ook lekker bellen tikken. Maar van bier krijg ik me toch altijd nare katersquote:
ja jij houdt wel van zuigen he, dat dacht ik alquote:Op zondag 26 juni 2016 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2 patronen erin en maar lurken aan dat ding
quote:Op zondag 26 juni 2016 23:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja jij houdt wel van zuigen he, dat dacht ik al
ik zuig je moederquote:Op zondag 26 juni 2016 23:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja jij houdt wel van zuigen he, dat dacht ik al
wtf is dat voor gayass smiley danquote:
vond er echt geen reet aanquote:Op zondag 26 juni 2016 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
neeeeee
tripsitten is kkrgrappig, maar wel met z'n tweeën doen
Zij jou niet? Echt gierigquote:
je moet ze ook wel een beetje kutten af en toe hèquote:Op zondag 26 juni 2016 23:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vond er echt geen reet aan
hoef echt niet 30x te horen dat je naar de klote bent
beetje bij mensen zitten die trippen, beetje in de gaten houden of alles goed gaatquote:
Laat ik eerst maar aan die spacecake beginnenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja is sowieso altijd wel prettig om een tripsitter erbij te hebben. Maar vind het bij paddo's zelf eigenlijk niet zo nodig
Mensen in de gaten houden die gaan trippen. Paddo's of wat dan ook.quote:
goed planquote:Op maandag 27 juni 2016 00:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar aan die spacecake beginnen
Dat sowieso.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar aan die spacecake beginnen
Oh dat doe ik altijdquote:Op maandag 27 juni 2016 00:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje bij mensen zitten die trippen, beetje in de gaten houden of alles goed gaat
dat probeerde een maat toen ik ook kenserhard aan het trippen was op paddo'squote:Op maandag 27 juni 2016 00:00 schreef Amarantha het volgende:
Zorgen dat ze niet uit het raam springen ineens enz.
wiet was er welquote:Op zondag 26 juni 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
je moet ze ook wel een beetje kutten af en toe hè
en zorgen voor genoeg wiet/bier/andere shit om zelf ook lol te hebben
heheh aighttquote:Op maandag 27 juni 2016 00:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wiet was er wel
en was voor alle 3 eerste keer dus was beetje voorzichtig met kutten
maar ze willen alle 3 niet meer doen dus dat scheelt weer met tripsitten
Pffquote:Op maandag 27 juni 2016 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat probeerde een maat toen ik ook kenserhard aan het trippen was op paddo's
ben nog nooit zo snel nuchter geweest, de tyfus
ach ja, kon hem nog op tijd terug naar achter trekken gelukkigquote:
lolwat hahahaquote:Op maandag 27 juni 2016 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat probeerde een maat toen ik ook kenserhard aan het trippen was op paddo's
ben nog nooit zo snel nuchter geweest, de tyfus
was vorige huis van m'n ouders en alles was daar helemaal open dus dat ging sws niet echtquote:Op maandag 27 juni 2016 00:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lolwat hahaha
beter op begane grond chillen dan
Zo dacht iemand met teveel ghb op ook dat hij wel 13 hoog kunstjes kon gaan doen bij de rand van het balkon. Gelukkig overleefd, naar achteren getrokken en vervolgens met zijn kop op kozijn beland achter hem. Wel bewusteloos, ook door de overdosis ghb (combi van de val en overdosis).quote:Op maandag 27 juni 2016 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach ja, kon hem nog op tijd terug naar achter trekken gelukkig
ghbquote:Op maandag 27 juni 2016 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo dacht iemand met teveel ghb op ook dat hij wel 13 hoog kunstjes kon gaan doen bij de rand van het balkon. Gelukkig overleefd, naar achteren getrokken en vervolgens met zijn kop op kozijn beland achter hem. Wel bewusteloos, ook door de overdosis ghb (combi van de val en overdosis).
Maar die jongen gaat ook nog een keer dood door drugs.. en dat gaat geen jaren meer duren gok ik zo.quote:
tsjaquote:Op maandag 27 juni 2016 00:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar die jongen gaat ook nog een keer dood door drugs.. en dat gaat geen jaren meer duren gok ik zo.
is ook echt een van de weinige drugs waarvan ik letterlijk nog nooit gedacht heb 'oh dat wil ik wel keertje proberen'quote:
Hij had ook best wel zware hersenschudding. Ging die 3 weken later gewoon dood leuk zwemmen in een meerquote:
je kan er wel viezzz geile seks op hebbenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook echt een van de weinige drugs waarvan ik letterlijk nog nooit gedacht heb 'oh dat wil ik wel keertje proberen'
trekt me echt totaal nie
is dat raar of gevaarlijk ofzo? :$ geen idee sryquote:Op maandag 27 juni 2016 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij had ook best wel zware hersenschudding. Ging die 3 weken later gewoon dood leuk zwemmen in een meer
quote:Op maandag 27 juni 2016 00:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je kan er wel viezzz geile seks op hebben
ja daar kan ik ook mdma voor pakkenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je kan er wel viezzz geile seks op hebben
leef je nogquote:Op maandag 27 juni 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
is dat raar of gevaarlijk ofzo? :$ geen idee sry
leven is een subjectief begripquote:
Nou ja het ging bijna mis dus was geen slim ideequote:Op maandag 27 juni 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
is dat raar of gevaarlijk ofzo? :$ geen idee sry
ja of 2cb of sos of of o fquote:Op maandag 27 juni 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar kan ik ook mdma voor pakken
of pep
sosquote:
ja mja s wel zoquote:Op maandag 27 juni 2016 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
sos
en op 2cb was seks wel het laatste waar we aan dachten![]()
godverdomme
ja gast wist ik veelquote:Op maandag 27 juni 2016 00:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja mja s wel zo
en ja komt omdat je teveel deed ei
''mattie van me''quote:Op maandag 27 juni 2016 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja gast wist ik veel
vannacht mattie van me, eerst dikke lijn keta, daarna heeft ie m'n halve zakje pep leeg zitten snuiven en weer paar uur later zat ie een gecrusht 2cb pilletje op te likkenEn dan nog allerlei drank tussendoor
ben benieuwd hoe dat afgelopen is
ja als ik het zelf was zat ik nu niet te FOK!ken denk je welquote:
snap k ook welquote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 00:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je en dat soort mensen moet je lekker met rust laten
die halen je alleen maar naar beneden
en over paar jaar zijn we 30quote:
Ik ga ook niet met dat soort mensen om hoor, maar ik ken ze welquote:Op maandag 27 juni 2016 00:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je en dat soort mensen moet je lekker met rust laten
die halen je alleen maar naar beneden
Dat soort klinkt mss wat lullig ja. Maar heb ik geen behoefte aan. Geen zin om te zien hoe mensen compleet kapot gaan door harddrugs enz.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
Waarom zou je niet met "dat soort mensen" omgaan?
waarom welquote:Op maandag 27 juni 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
Waarom zou je niet met "dat soort mensen" omgaan?
Ja beetje.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat soort klinkt mss wat lullig ja. Maar heb ik geen behoefte aan. Geen zin om te zien hoe mensen compleet kapot gaan door harddrugs enz.
mehhh, dan moet je alsnog ballon gebruikenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Iemand ervaring met dit?
http://www.lachgasaanbieding.nl/slagroompatrooncrackerprozwart
EBter dan zon spuit???
meen me te herinneren dat zo'n ding veiliger isquote:Op maandag 27 juni 2016 00:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Iemand ervaring met dit?
http://www.lachgasaanbieding.nl/slagroompatrooncrackerprozwart
EBter dan zon spuit???
En de meeste gedragen zich ook als een debiel.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja beetje.Nee snap ik ook wel hoor.
ja oké dat kanquote:Op maandag 27 juni 2016 00:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom wel
ik hoef me echt niet te begeven tussen mensen die destructief gedrag vertonen
dan zoek ik wel normale matties
dat vind ik wel meevallenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En de meeste gedragen zich ook als een debiel.
yup wordt alleen maar slechterquote:Op maandag 27 juni 2016 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
en over paar jaar zijn we 30
en dan wordt het allemaal nog kutter en kutter
drm gwn geniete zolang het kanquote:
oh ja oke dan ga je maar in een hoekje snijdenquote:
neequote:Op maandag 27 juni 2016 00:19 schreef SideEffect het volgende:
Volgens mij is mapima ook sanasoufi, ze zit al haar oude topics van haar vorige account omhoog te schoppen
Ook geen mod die er wat aan doet
jc ouwe alciquote:
sanasoufi is veel betere actquote:Op maandag 27 juni 2016 00:19 schreef SideEffect het volgende:
Volgens mij is mapima ook sanasoufi, ze zit al haar oude topics van haar vorige account omhoog te schoppen
ook heel andere manier van schrijvenquote:
Wel toevallig dat ze ook in haar oude topics postquote:Op maandag 27 juni 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee
bijna zeker van niet
maar mortie weet dat wel
wrm die obsessie?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:19 schreef SideEffect het volgende:
dat zal wel bewust zijnquote:Op maandag 27 juni 2016 00:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wel toevallig dat ze ook in haar oude topics post
veel vrije tijd nu en omdat ik weinig vrienden heb ga ik exponentieel meer fokkenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
jc ouwe alci
sinds wanneer ben jij hier op andere tijdstippen dan 5 uur 's ochtends
oh ja herkenbaarquote:Op maandag 27 juni 2016 00:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
veel vrije tijd nu en omdat ik weinig vrienden heb ga ik exponentieel meer fokken
omdat ik al MOD wordtquote:Op maandag 27 juni 2016 00:23 schreef deadprez het volgende:
mortieee wanneer word je weer blauw
klb heeft je nodig
wil je dan alsjeblieft wel eerst even werkwoorden leren vervoegenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
omdat ik al MOD wordt
Waarom denk je dat ik hier vaker kom
klb moet gewoon wegquote:Op maandag 27 juni 2016 00:23 schreef deadprez het volgende:
mortieee wanneer word je weer blauw
klb heeft je nodig
wordtquote:Op maandag 27 juni 2016 00:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
omdat ik al MOD wordt
Waarom denk je dat ik hier vaker kom
srs die fucking topiclijst wordt echt met de dag triesterquote:
vet is 'ie heh?quote:Op zondag 26 juni 2016 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ewa zeer ik ben met orphan black begonnen
zal wel beleid zijnquote:Op maandag 27 juni 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs die fucking topiclijst wordt echt met de dag triester
en die nieuwe blauwe doet niets anders dan een beetje schijtlollig meeposten in de bagger. Althans, zo lijkt het
jaquote:Op maandag 27 juni 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
en die nieuwe blauwe doet niets anders dan een beetje schijtlollig meeposten in de bagger. Althans, zo lijkt het
Positiviteit en zo allesquote:Op maandag 27 juni 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Positiviteit en alles maar open laten werkt niet in klbquote:Op maandag 27 juni 2016 00:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Positiviteit en zo alles
Maar ze overdrijven nu
komt omdat 'ie net nieuw is op KLB dan is dat nog grappigquote:Op maandag 27 juni 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehehehquote:Op maandag 27 juni 2016 00:27 schreef zeer het volgende:
[..]
komt omdat 'ie net nieuw is op KLB dan is dat nog grappig
still got love fo the streetzquote:Op maandag 27 juni 2016 00:28 schreef -supergirl- het volgende:
Still aint sleeping. Still not loving police.
views, reactiesquote:Op maandag 27 juni 2016 00:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is geen obsessie, vraag me af wrm ze mapima haar gang laten gaan
Wat stond er op *quote:Op maandag 27 juni 2016 00:27 schreef deadprez het volgende:
KLB / Presentatie maken
Deze vond ik wel mooi
Check die OP. 'kijken of er iets nuttigs uit gaat komen'
even voor de duidelijkheid hè, lachgas solo schijnt echt geen ene anus aan te zijnquote:Op maandag 27 juni 2016 00:28 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ga deze halen
http://www.lolgas.nl/product/n2o-goproego/
Die ego versie
de grote kquote:
heeft geen zinquote:Op maandag 27 juni 2016 00:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is geen obsessie, vraag me af wrm ze mapima haar gang laten gaan
Wil het ook gwn voor in de klas doenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid hè, lachgas solo schijnt echt geen ene anus aan te zijn
men gebruikt dat normaal op de piek van andere drugs
...quote:Op maandag 27 juni 2016 00:29 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wil het ook gwn voor in de klas doen![]()
ben je srs nuquote:Op maandag 27 juni 2016 00:29 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wil het ook gwn voor in de klas doen![]()
quote:
je gaat er niet van lachenquote:
Vind het altijd super raar dat je als mod eigenlijk alleen maar topics dicht kan doen en kan sluiten. 24 uur bans o.i.d. zouden w.m.b. prima mod rechten kunnen zijn, juist omdat rood veel te ver van de fora af staat om op dat niveau te kunnen modereren.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heeft geen zin
Kloon scan levert niets op en dan moet je als mod iedere keer heel dossier aanleggen. Duurt paar dagen en dan begint ze gewoon weer opnieuw
De roden geloven je niet op je blauwe ogen
ja is gewoon licht dissociatiefquote:
4 ogen principequote:Op maandag 27 juni 2016 00:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Vind het altijd super raar dat je als mod eigenlijk alleen maar topics dicht kan doen en kan sluiten. 24 uur bans o.i.d. zouden w.m.b. prima mod rechten kunnen zijn, juist omdat rood veel te ver van de fora af staat om op dat niveau te kunnen modereren.
ja dat schijnt dus wel mee te vallenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:32 schreef defokkingfoker het volgende:
iknow is wel fucking slecht voor je hersens heb ik gehoord
pak maar gelijk ghbquote:Op maandag 27 juni 2016 00:32 schreef defokkingfoker het volgende:
fuck deadprezz heeft me omgetypt/... fuck lachgas gwn begiinnen met wiet
ga naar Praag daar mag je legaal crystal meth gebruikenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:32 schreef defokkingfoker het volgende:
fuck deadprezz heeft me omgetypt/... fuck lachgas gwn begiinnen met wiet
het reddit model waar mods veel meer vrijheid hebben hoe ze hun sub leiden is stuk beter dan ditquote:Op maandag 27 juni 2016 00:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Vind het altijd super raar dat je als mod eigenlijk alleen maar topics dicht kan doen en kan sluiten. 24 uur bans o.i.d. zouden w.m.b. prima mod rechten kunnen zijn, juist omdat rood veel te ver van de fora af staat om op dat niveau te kunnen modereren.
gebruik is in nederland ook niet illegaal tochquote:Op maandag 27 juni 2016 00:33 schreef zeer het volgende:
[..]
ga naar Praag daar mag je legaal crystal meth gebruiken
sws is FOK! organisatorisch apart geregeld natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2016 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het reddit model waar mods veel meer vrijheid hebben hoe ze hun sub leiden is stuk beter dan dit
daar kunnen ze hier nog wat van lerenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:34 schreef defokkingfoker het volgende:
Beste zijn de viva mods.. hebben mij gwn in 10 minuten een perm ban gegeven![]()
![]()
in Nederland wordt alles gedoogd toch?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
gebruik is in nederland ook niet illegaal toch
ja jonge het gaat om een slap internet forumquote:Op maandag 27 juni 2016 00:34 schreef JanCees het volgende:
4 ogen principe is iets van middelbare school volgens jou?
reddit heb je ook vieze censuur door modjes hé door iedereen die andere mening heeft te bannenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:34 schreef zeer het volgende:
[..]
sws is FOK! organisatorisch apart geregeld natuurlijk
weet niet hoe reddit werkt
ken verder alleen /b
dit jaquote:Op maandag 27 juni 2016 00:34 schreef defokkingfoker het volgende:
Beste zijn de viva mods.. hebben mij gwn in 10 minuten een perm ban gegeven![]()
![]()
oh zo, nee bezit van harddrugs wordt niet gedoogd volgens mij, al zullen ze een paar pillen of wat pep niet afpakken. Maar gebruik zelf is niet verboden als ik het me goed herinnerquote:Op maandag 27 juni 2016 00:34 schreef zeer het volgende:
[..]
in Nederland wordt alles gedoogd toch?
hier is bezit iig legaal
zou jou echt direct bannen nu als dat konquote:Op maandag 27 juni 2016 00:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
reddit heb je ook vieze censuur door modjes hé door iedereen die andere mening heeft te bannen
Ja las van wel. Wel moker veel junks hieroquote:Op maandag 27 juni 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nice, net als portugal gedecriminaliseerd?
Ze kickt ook oude topics omhoog, daar kunnen ze haar ook op pakkenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heeft geen zin
Kloon scan levert niets op en dan moet je als mod iedere keer heel dossier aanleggen. Duurt paar dagen en dan begint ze gewoon weer opnieuw
De roden geloven je niet op je blauwe ogen
dat weet je dondersgoed maar je doet alsof je stom bentquote:Op maandag 27 juni 2016 00:35 schreef zeer het volgende:
[..]
ja jonge het gaat om een slap internet forum
waarom allemaal rare ethische shit er op loslaten
ik jou niet want ik laat anderen in hun waardequote:Op maandag 27 juni 2016 00:35 schreef zeer het volgende:
[..]
zou jou echt direct bannen nu als dat kon
In Portugal schijnt het aantal sinds de decriminalisatie wel aan het dalen te zijn.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja las van wel. Wel moker veel junks hiero.
daar krijg je hoogstens een note voorquote:Op maandag 27 juni 2016 00:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze kickt ook oude topics omhoog, daar kunnen ze haar ook op pakken
quote:Op maandag 27 juni 2016 00:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat weet je dondersgoed maar je doet alsof je stom bent
moest hierom lachenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik jou niet want ik laat anderen in hun waarde
dan kun je nieuwe sub beginnenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
reddit heb je ook vieze censuur door modjes hé door iedereen die andere mening heeft te bannen
Toen je vroeger bapple en nog wat van die kneusjes had. Die in een weekend ieder dertig topics opendenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze kickt ook oude topics omhoog, daar kunnen ze haar ook op pakken
Oh god ja, bapple.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen je vroeger bapple en nog wat van die kneusjes had. Die in een weekend ieder dertig topics openden
Zet dat alles netjes in notes, linkjes erbij. En dan zegt zo'n fa die nog nooit in klb heeft gepost dat ie het wel mee vindt vallen
Ben kk half uur daarmee bezig geweest
Maar klb is toch het afvalputje
10 feet higherquote:Op maandag 27 juni 2016 00:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet als default natuurlijk
Gelukkig is er wat tegengeluid in de vorm van /r/the_donald
je mag het niet in bezit hebben maar wel gebruiken?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh zo, nee bezit van harddrugs wordt niet gedoogd volgens mij, al zullen ze een paar pillen of wat pep niet afpakken. Maar gebruik zelf is niet verboden als ik het me goed herinner
Nice, net als portugal gedecriminaliseerd?
ja zoietsquote:Op maandag 27 juni 2016 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je mag het niet in bezit hebben maar wel gebruiken?
nouquote:
doe je niet meer die drugsquote:
welkom in Nederlandquote:Op maandag 27 juni 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar je kunt niet gebruiken zonder te bezitten?
zeg niet van die enge dingenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe je niet meer die drugs
binnen maandje ben je een PRODUCTIEVE burger
hoezo niet?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar je kunt niet gebruiken zonder te bezitten?
bedankt jcquote:Op maandag 27 juni 2016 00:46 schreef JanCees het volgende:
Als je pil slikt is pil weg toch
Wélk bezit
bezit bestaat toch niet jaquote:Op maandag 27 juni 2016 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
welkom in Nederland
gedoogbeleid omtrent wiet zit ook zo wazig in elkaar
shops mogen niet inkopen wel verkopen
je mag het wel kopen, niet vervoeren over straat en wel thuis bewaren
EIGENDOM IS DIEFSTALquote:
voor je slikt is het bezitquote:Op maandag 27 juni 2016 00:46 schreef JanCees het volgende:
Als je pil slikt is pil weg toch
Wélk bezit
Daarom is het een gedoogbeleidquote:Op maandag 27 juni 2016 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
welkom in Nederland
gedoogbeleid omtrent wiet zit ook zo wazig in elkaar
shops mogen niet inkopen wel verkopen
je mag het wel kopen, niet vervoeren over straat en wel thuis bewaren
neequote:
Goh geen wonder dat er dan zovaak modjes opstappen in klbquote:Op maandag 27 juni 2016 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen je vroeger bapple en nog wat van die kneusjes had. Die in een weekend ieder dertig topics openden
Zet dat alles netjes in notes, linkjes erbij. En dan zegt zo'n fa die nog nooit in klb heeft gepost dat ie het wel mee vindt vallen
Ben kk half uur daarmee bezig geweest
Maar klb is toch het afvalputje
slaaplekker sahbiquote:Op maandag 27 juni 2016 00:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh sorry was vergeten jullie weltrusten te wensen dus bij deze.
Weltrusten
Wanneer begin jij met vlogs?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:49 schreef deadprez het volgende:
godtering man wat is er zo fucking interessant aan die vlogs van braddie
johquote:Op maandag 27 juni 2016 00:49 schreef JanCees het volgende:
Verkoop is legaal
Mogen niet inkopen
Maar doen het wel
Gedogen inkoop
Ja las een of ander afval product van meth of zo wat ze hier gebruikenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
In Portugal schijnt het aantal sinds de decriminalisatie wel aan het dalen te zijn.
Maar ik geloof dat in Portugal ook vooral hetzelfde als hier in NL gebruikt wordt; dus pep pillen coke en zo
dat deel van europa heeft wel veel meth en rare drugs als krokodil -achtige junks ja, dat is wel wat heftiger lijkt me
dat wil ik de wereld niet aandoenquote:
beleid =/ wet en regelgevingquote:Op maandag 27 juni 2016 00:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
joh
maar gedoogbeleid hoeft niet op zo'n omslachtige manier
heel veelquote:Op maandag 27 juni 2016 00:50 schreef zeer het volgende:
En zal wel heroïne zijn ook, volgens mij heb je dat relatief veel in ex-Sovjet staten.
quote:Op maandag 27 juni 2016 00:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja las een of ander afval product van meth of zo wat ze hier gebruiken. En zal wel heroïne zijn ook, volgens mij heb je dat relatief veel in ex-Sovjet staten. Maarja, het fijne weet ik er ook niet van en het is ook weer wat om een die z'n roes uit licht te slapen te wekken voor nadere uitleg
.
mooi zoquote:Op maandag 27 juni 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heel veel
en nauwelijks goede sos
echt matig dat.
Ook die over dat hij er klaar mee is is weer weg?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Braddie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer al zijn vlogs weg.. en hij zei nog.. vanaf nu verwijder ik niks![]()
![]()
omdat het een kutdrug is waar alfamannetjes niet fatsoenlijk mee om kunnen gaanquote:Op maandag 27 juni 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat je het niet kan betalen skere tatta
echt he deadprez is werkeloze junkquote:Op maandag 27 juni 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat je het niet kan betalen skere tatta
gelukkig hebben we nog mensen als jou die geweldig met drugs om kunnen gaan maar niks productiefs uit de handen krijgenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat het een kutdrug is waar alfamannetjes niet fatsoenlijk mee om kunnen gaan
ja ach ik val tenminste geen chicks lastig met een gigantisch ego om daarna nog even lekker een vechtpartij uit te lokkenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelukkig hebben we nog mensen als jou die geweldig met drugs om kunnen gaan maar niks productiefs uit de handen krijgen
manmanman
Misschien wil hij niet met zijn lichaam in beeldquote:Op maandag 27 juni 2016 00:53 schreef Amarantha het volgende:
Hij moet die camera lager zetten, we kijken beetje naar een plafond.
waar wil jij het over hebbenquote:
leuk manquote:Op maandag 27 juni 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
het ego wat je krijgt van sos
maar dat chicks lastig vallen nooit gedaan
dat robbetje vechten wel altijd
Lekker generaliseren jijquote:Op maandag 27 juni 2016 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ach ik val tenminste geen chicks lastig met een gigantisch ego om daarna nog even lekker een vechtpartij uit te lokken
zo heeft iedereen wel iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |