Daarom is het een gedoogbeleidquote:Op maandag 27 juni 2016 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
welkom in Nederland
gedoogbeleid omtrent wiet zit ook zo wazig in elkaar
shops mogen niet inkopen wel verkopen
je mag het wel kopen, niet vervoeren over straat en wel thuis bewaren
neequote:
Goh geen wonder dat er dan zovaak modjes opstappen in klbquote:Op maandag 27 juni 2016 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen je vroeger bapple en nog wat van die kneusjes had. Die in een weekend ieder dertig topics openden
Zet dat alles netjes in notes, linkjes erbij. En dan zegt zo'n fa die nog nooit in klb heeft gepost dat ie het wel mee vindt vallen
Ben kk half uur daarmee bezig geweest
Maar klb is toch het afvalputje
slaaplekker sahbiquote:Op maandag 27 juni 2016 00:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh sorry was vergeten jullie weltrusten te wensen dus bij deze.
Weltrusten
Wanneer begin jij met vlogs?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:49 schreef deadprez het volgende:
godtering man wat is er zo fucking interessant aan die vlogs van braddie
johquote:Op maandag 27 juni 2016 00:49 schreef JanCees het volgende:
Verkoop is legaal
Mogen niet inkopen
Maar doen het wel
Gedogen inkoop
Ja las een of ander afval product van meth of zo wat ze hier gebruikenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
In Portugal schijnt het aantal sinds de decriminalisatie wel aan het dalen te zijn.
Maar ik geloof dat in Portugal ook vooral hetzelfde als hier in NL gebruikt wordt; dus pep pillen coke en zo
dat deel van europa heeft wel veel meth en rare drugs als krokodil -achtige junks ja, dat is wel wat heftiger lijkt me
dat wil ik de wereld niet aandoenquote:
beleid =/ wet en regelgevingquote:Op maandag 27 juni 2016 00:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
joh
maar gedoogbeleid hoeft niet op zo'n omslachtige manier
heel veelquote:Op maandag 27 juni 2016 00:50 schreef zeer het volgende:
En zal wel heroïne zijn ook, volgens mij heb je dat relatief veel in ex-Sovjet staten.
quote:Op maandag 27 juni 2016 00:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja las een of ander afval product van meth of zo wat ze hier gebruiken. En zal wel heroïne zijn ook, volgens mij heb je dat relatief veel in ex-Sovjet staten. Maarja, het fijne weet ik er ook niet van en het is ook weer wat om een die z'n roes uit licht te slapen te wekken voor nadere uitleg
.
mooi zoquote:Op maandag 27 juni 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heel veel
en nauwelijks goede sos
echt matig dat.
Ook die over dat hij er klaar mee is is weer weg?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Braddie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer al zijn vlogs weg.. en hij zei nog.. vanaf nu verwijder ik niks![]()
![]()
omdat het een kutdrug is waar alfamannetjes niet fatsoenlijk mee om kunnen gaanquote:Op maandag 27 juni 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat je het niet kan betalen skere tatta
echt he deadprez is werkeloze junkquote:Op maandag 27 juni 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat je het niet kan betalen skere tatta
gelukkig hebben we nog mensen als jou die geweldig met drugs om kunnen gaan maar niks productiefs uit de handen krijgenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat het een kutdrug is waar alfamannetjes niet fatsoenlijk mee om kunnen gaan
ja ach ik val tenminste geen chicks lastig met een gigantisch ego om daarna nog even lekker een vechtpartij uit te lokkenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelukkig hebben we nog mensen als jou die geweldig met drugs om kunnen gaan maar niks productiefs uit de handen krijgen
manmanman
Misschien wil hij niet met zijn lichaam in beeldquote:Op maandag 27 juni 2016 00:53 schreef Amarantha het volgende:
Hij moet die camera lager zetten, we kijken beetje naar een plafond.
waar wil jij het over hebbenquote:
leuk manquote:Op maandag 27 juni 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
het ego wat je krijgt van sos
maar dat chicks lastig vallen nooit gedaan
dat robbetje vechten wel altijd
Lekker generaliseren jijquote:Op maandag 27 juni 2016 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ach ik val tenminste geen chicks lastig met een gigantisch ego om daarna nog even lekker een vechtpartij uit te lokken
zo heeft iedereen wel iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |