ja dat schijnt dus wel mee te vallenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:32 schreef defokkingfoker het volgende:
iknow is wel fucking slecht voor je hersens heb ik gehoord
pak maar gelijk ghbquote:Op maandag 27 juni 2016 00:32 schreef defokkingfoker het volgende:
fuck deadprezz heeft me omgetypt/... fuck lachgas gwn begiinnen met wiet
ga naar Praag daar mag je legaal crystal meth gebruikenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:32 schreef defokkingfoker het volgende:
fuck deadprezz heeft me omgetypt/... fuck lachgas gwn begiinnen met wiet
het reddit model waar mods veel meer vrijheid hebben hoe ze hun sub leiden is stuk beter dan ditquote:Op maandag 27 juni 2016 00:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Vind het altijd super raar dat je als mod eigenlijk alleen maar topics dicht kan doen en kan sluiten. 24 uur bans o.i.d. zouden w.m.b. prima mod rechten kunnen zijn, juist omdat rood veel te ver van de fora af staat om op dat niveau te kunnen modereren.
gebruik is in nederland ook niet illegaal tochquote:Op maandag 27 juni 2016 00:33 schreef zeer het volgende:
[..]
ga naar Praag daar mag je legaal crystal meth gebruiken
sws is FOK! organisatorisch apart geregeld natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2016 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het reddit model waar mods veel meer vrijheid hebben hoe ze hun sub leiden is stuk beter dan dit
daar kunnen ze hier nog wat van lerenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:34 schreef defokkingfoker het volgende:
Beste zijn de viva mods.. hebben mij gwn in 10 minuten een perm ban gegeven![]()
![]()
in Nederland wordt alles gedoogd toch?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
gebruik is in nederland ook niet illegaal toch
ja jonge het gaat om een slap internet forumquote:Op maandag 27 juni 2016 00:34 schreef JanCees het volgende:
4 ogen principe is iets van middelbare school volgens jou?
reddit heb je ook vieze censuur door modjes hé door iedereen die andere mening heeft te bannenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:34 schreef zeer het volgende:
[..]
sws is FOK! organisatorisch apart geregeld natuurlijk
weet niet hoe reddit werkt
ken verder alleen /b
dit jaquote:Op maandag 27 juni 2016 00:34 schreef defokkingfoker het volgende:
Beste zijn de viva mods.. hebben mij gwn in 10 minuten een perm ban gegeven![]()
![]()
oh zo, nee bezit van harddrugs wordt niet gedoogd volgens mij, al zullen ze een paar pillen of wat pep niet afpakken. Maar gebruik zelf is niet verboden als ik het me goed herinnerquote:Op maandag 27 juni 2016 00:34 schreef zeer het volgende:
[..]
in Nederland wordt alles gedoogd toch?
hier is bezit iig legaal
zou jou echt direct bannen nu als dat konquote:Op maandag 27 juni 2016 00:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
reddit heb je ook vieze censuur door modjes hé door iedereen die andere mening heeft te bannen
Ja las van wel. Wel moker veel junks hieroquote:Op maandag 27 juni 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nice, net als portugal gedecriminaliseerd?
Ze kickt ook oude topics omhoog, daar kunnen ze haar ook op pakkenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heeft geen zin
Kloon scan levert niets op en dan moet je als mod iedere keer heel dossier aanleggen. Duurt paar dagen en dan begint ze gewoon weer opnieuw
De roden geloven je niet op je blauwe ogen
dat weet je dondersgoed maar je doet alsof je stom bentquote:Op maandag 27 juni 2016 00:35 schreef zeer het volgende:
[..]
ja jonge het gaat om een slap internet forum
waarom allemaal rare ethische shit er op loslaten
ik jou niet want ik laat anderen in hun waardequote:Op maandag 27 juni 2016 00:35 schreef zeer het volgende:
[..]
zou jou echt direct bannen nu als dat kon
In Portugal schijnt het aantal sinds de decriminalisatie wel aan het dalen te zijn.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja las van wel. Wel moker veel junks hiero.
daar krijg je hoogstens een note voorquote:Op maandag 27 juni 2016 00:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze kickt ook oude topics omhoog, daar kunnen ze haar ook op pakken
quote:Op maandag 27 juni 2016 00:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat weet je dondersgoed maar je doet alsof je stom bent
moest hierom lachenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik jou niet want ik laat anderen in hun waarde
dan kun je nieuwe sub beginnenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
reddit heb je ook vieze censuur door modjes hé door iedereen die andere mening heeft te bannen
Toen je vroeger bapple en nog wat van die kneusjes had. Die in een weekend ieder dertig topics opendenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze kickt ook oude topics omhoog, daar kunnen ze haar ook op pakken
Oh god ja, bapple.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen je vroeger bapple en nog wat van die kneusjes had. Die in een weekend ieder dertig topics openden
Zet dat alles netjes in notes, linkjes erbij. En dan zegt zo'n fa die nog nooit in klb heeft gepost dat ie het wel mee vindt vallen
Ben kk half uur daarmee bezig geweest
Maar klb is toch het afvalputje
10 feet higherquote:Op maandag 27 juni 2016 00:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet als default natuurlijk
Gelukkig is er wat tegengeluid in de vorm van /r/the_donald
je mag het niet in bezit hebben maar wel gebruiken?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh zo, nee bezit van harddrugs wordt niet gedoogd volgens mij, al zullen ze een paar pillen of wat pep niet afpakken. Maar gebruik zelf is niet verboden als ik het me goed herinner
Nice, net als portugal gedecriminaliseerd?
ja zoietsquote:Op maandag 27 juni 2016 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je mag het niet in bezit hebben maar wel gebruiken?
nouquote:
doe je niet meer die drugsquote:
welkom in Nederlandquote:Op maandag 27 juni 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar je kunt niet gebruiken zonder te bezitten?
zeg niet van die enge dingenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe je niet meer die drugs
binnen maandje ben je een PRODUCTIEVE burger
hoezo niet?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar je kunt niet gebruiken zonder te bezitten?
bedankt jcquote:Op maandag 27 juni 2016 00:46 schreef JanCees het volgende:
Als je pil slikt is pil weg toch
Wélk bezit
bezit bestaat toch niet jaquote:Op maandag 27 juni 2016 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
welkom in Nederland
gedoogbeleid omtrent wiet zit ook zo wazig in elkaar
shops mogen niet inkopen wel verkopen
je mag het wel kopen, niet vervoeren over straat en wel thuis bewaren
EIGENDOM IS DIEFSTALquote:
voor je slikt is het bezitquote:Op maandag 27 juni 2016 00:46 schreef JanCees het volgende:
Als je pil slikt is pil weg toch
Wélk bezit
Daarom is het een gedoogbeleidquote:Op maandag 27 juni 2016 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
welkom in Nederland
gedoogbeleid omtrent wiet zit ook zo wazig in elkaar
shops mogen niet inkopen wel verkopen
je mag het wel kopen, niet vervoeren over straat en wel thuis bewaren
neequote:
Goh geen wonder dat er dan zovaak modjes opstappen in klbquote:Op maandag 27 juni 2016 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen je vroeger bapple en nog wat van die kneusjes had. Die in een weekend ieder dertig topics openden
Zet dat alles netjes in notes, linkjes erbij. En dan zegt zo'n fa die nog nooit in klb heeft gepost dat ie het wel mee vindt vallen
Ben kk half uur daarmee bezig geweest
Maar klb is toch het afvalputje
slaaplekker sahbiquote:Op maandag 27 juni 2016 00:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh sorry was vergeten jullie weltrusten te wensen dus bij deze.
Weltrusten
Wanneer begin jij met vlogs?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:49 schreef deadprez het volgende:
godtering man wat is er zo fucking interessant aan die vlogs van braddie
johquote:Op maandag 27 juni 2016 00:49 schreef JanCees het volgende:
Verkoop is legaal
Mogen niet inkopen
Maar doen het wel
Gedogen inkoop
Ja las een of ander afval product van meth of zo wat ze hier gebruikenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
In Portugal schijnt het aantal sinds de decriminalisatie wel aan het dalen te zijn.
Maar ik geloof dat in Portugal ook vooral hetzelfde als hier in NL gebruikt wordt; dus pep pillen coke en zo
dat deel van europa heeft wel veel meth en rare drugs als krokodil -achtige junks ja, dat is wel wat heftiger lijkt me
dat wil ik de wereld niet aandoenquote:
beleid =/ wet en regelgevingquote:Op maandag 27 juni 2016 00:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
joh
maar gedoogbeleid hoeft niet op zo'n omslachtige manier
heel veelquote:Op maandag 27 juni 2016 00:50 schreef zeer het volgende:
En zal wel heroïne zijn ook, volgens mij heb je dat relatief veel in ex-Sovjet staten.
quote:Op maandag 27 juni 2016 00:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja las een of ander afval product van meth of zo wat ze hier gebruiken. En zal wel heroïne zijn ook, volgens mij heb je dat relatief veel in ex-Sovjet staten. Maarja, het fijne weet ik er ook niet van en het is ook weer wat om een die z'n roes uit licht te slapen te wekken voor nadere uitleg
.
mooi zoquote:Op maandag 27 juni 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heel veel
en nauwelijks goede sos
echt matig dat.
Ook die over dat hij er klaar mee is is weer weg?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Braddie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer al zijn vlogs weg.. en hij zei nog.. vanaf nu verwijder ik niks![]()
![]()
omdat het een kutdrug is waar alfamannetjes niet fatsoenlijk mee om kunnen gaanquote:Op maandag 27 juni 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat je het niet kan betalen skere tatta
echt he deadprez is werkeloze junkquote:Op maandag 27 juni 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat je het niet kan betalen skere tatta
gelukkig hebben we nog mensen als jou die geweldig met drugs om kunnen gaan maar niks productiefs uit de handen krijgenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat het een kutdrug is waar alfamannetjes niet fatsoenlijk mee om kunnen gaan
ja ach ik val tenminste geen chicks lastig met een gigantisch ego om daarna nog even lekker een vechtpartij uit te lokkenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelukkig hebben we nog mensen als jou die geweldig met drugs om kunnen gaan maar niks productiefs uit de handen krijgen
manmanman
Misschien wil hij niet met zijn lichaam in beeldquote:Op maandag 27 juni 2016 00:53 schreef Amarantha het volgende:
Hij moet die camera lager zetten, we kijken beetje naar een plafond.
waar wil jij het over hebbenquote:
leuk manquote:Op maandag 27 juni 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
het ego wat je krijgt van sos
maar dat chicks lastig vallen nooit gedaan
dat robbetje vechten wel altijd
Lekker generaliseren jijquote:Op maandag 27 juni 2016 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ach ik val tenminste geen chicks lastig met een gigantisch ego om daarna nog even lekker een vechtpartij uit te lokken
zo heeft iedereen wel iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |