ja dat schijnt dus wel mee te vallenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:32 schreef defokkingfoker het volgende:
iknow is wel fucking slecht voor je hersens heb ik gehoord
pak maar gelijk ghbquote:Op maandag 27 juni 2016 00:32 schreef defokkingfoker het volgende:
fuck deadprezz heeft me omgetypt/... fuck lachgas gwn begiinnen met wiet
ga naar Praag daar mag je legaal crystal meth gebruikenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:32 schreef defokkingfoker het volgende:
fuck deadprezz heeft me omgetypt/... fuck lachgas gwn begiinnen met wiet
het reddit model waar mods veel meer vrijheid hebben hoe ze hun sub leiden is stuk beter dan ditquote:Op maandag 27 juni 2016 00:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Vind het altijd super raar dat je als mod eigenlijk alleen maar topics dicht kan doen en kan sluiten. 24 uur bans o.i.d. zouden w.m.b. prima mod rechten kunnen zijn, juist omdat rood veel te ver van de fora af staat om op dat niveau te kunnen modereren.
gebruik is in nederland ook niet illegaal tochquote:Op maandag 27 juni 2016 00:33 schreef zeer het volgende:
[..]
ga naar Praag daar mag je legaal crystal meth gebruiken
sws is FOK! organisatorisch apart geregeld natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2016 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het reddit model waar mods veel meer vrijheid hebben hoe ze hun sub leiden is stuk beter dan dit
daar kunnen ze hier nog wat van lerenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:34 schreef defokkingfoker het volgende:
Beste zijn de viva mods.. hebben mij gwn in 10 minuten een perm ban gegeven![]()
![]()
in Nederland wordt alles gedoogd toch?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
gebruik is in nederland ook niet illegaal toch
ja jonge het gaat om een slap internet forumquote:Op maandag 27 juni 2016 00:34 schreef JanCees het volgende:
4 ogen principe is iets van middelbare school volgens jou?
reddit heb je ook vieze censuur door modjes hé door iedereen die andere mening heeft te bannenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:34 schreef zeer het volgende:
[..]
sws is FOK! organisatorisch apart geregeld natuurlijk
weet niet hoe reddit werkt
ken verder alleen /b
dit jaquote:Op maandag 27 juni 2016 00:34 schreef defokkingfoker het volgende:
Beste zijn de viva mods.. hebben mij gwn in 10 minuten een perm ban gegeven![]()
![]()
oh zo, nee bezit van harddrugs wordt niet gedoogd volgens mij, al zullen ze een paar pillen of wat pep niet afpakken. Maar gebruik zelf is niet verboden als ik het me goed herinnerquote:Op maandag 27 juni 2016 00:34 schreef zeer het volgende:
[..]
in Nederland wordt alles gedoogd toch?
hier is bezit iig legaal
zou jou echt direct bannen nu als dat konquote:Op maandag 27 juni 2016 00:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
reddit heb je ook vieze censuur door modjes hé door iedereen die andere mening heeft te bannen
Ja las van wel. Wel moker veel junks hieroquote:Op maandag 27 juni 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nice, net als portugal gedecriminaliseerd?
Ze kickt ook oude topics omhoog, daar kunnen ze haar ook op pakkenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heeft geen zin
Kloon scan levert niets op en dan moet je als mod iedere keer heel dossier aanleggen. Duurt paar dagen en dan begint ze gewoon weer opnieuw
De roden geloven je niet op je blauwe ogen
dat weet je dondersgoed maar je doet alsof je stom bentquote:Op maandag 27 juni 2016 00:35 schreef zeer het volgende:
[..]
ja jonge het gaat om een slap internet forum
waarom allemaal rare ethische shit er op loslaten
ik jou niet want ik laat anderen in hun waardequote:Op maandag 27 juni 2016 00:35 schreef zeer het volgende:
[..]
zou jou echt direct bannen nu als dat kon
In Portugal schijnt het aantal sinds de decriminalisatie wel aan het dalen te zijn.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja las van wel. Wel moker veel junks hiero.
daar krijg je hoogstens een note voorquote:Op maandag 27 juni 2016 00:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze kickt ook oude topics omhoog, daar kunnen ze haar ook op pakken
quote:Op maandag 27 juni 2016 00:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat weet je dondersgoed maar je doet alsof je stom bent
moest hierom lachenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik jou niet want ik laat anderen in hun waarde
dan kun je nieuwe sub beginnenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
reddit heb je ook vieze censuur door modjes hé door iedereen die andere mening heeft te bannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |