dat zal wel bewust zijnquote:Op maandag 27 juni 2016 00:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wel toevallig dat ze ook in haar oude topics post
veel vrije tijd nu en omdat ik weinig vrienden heb ga ik exponentieel meer fokkenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
jc ouwe alci
sinds wanneer ben jij hier op andere tijdstippen dan 5 uur 's ochtends
oh ja herkenbaarquote:Op maandag 27 juni 2016 00:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
veel vrije tijd nu en omdat ik weinig vrienden heb ga ik exponentieel meer fokken
omdat ik al MOD wordtquote:Op maandag 27 juni 2016 00:23 schreef deadprez het volgende:
mortieee wanneer word je weer blauw
klb heeft je nodig
wil je dan alsjeblieft wel eerst even werkwoorden leren vervoegenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
omdat ik al MOD wordt
Waarom denk je dat ik hier vaker kom
klb moet gewoon wegquote:Op maandag 27 juni 2016 00:23 schreef deadprez het volgende:
mortieee wanneer word je weer blauw
klb heeft je nodig
wordtquote:Op maandag 27 juni 2016 00:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
omdat ik al MOD wordt
Waarom denk je dat ik hier vaker kom
srs die fucking topiclijst wordt echt met de dag triesterquote:
vet is 'ie heh?quote:Op zondag 26 juni 2016 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ewa zeer ik ben met orphan black begonnen
zal wel beleid zijnquote:Op maandag 27 juni 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs die fucking topiclijst wordt echt met de dag triester
en die nieuwe blauwe doet niets anders dan een beetje schijtlollig meeposten in de bagger. Althans, zo lijkt het
jaquote:Op maandag 27 juni 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
en die nieuwe blauwe doet niets anders dan een beetje schijtlollig meeposten in de bagger. Althans, zo lijkt het
Positiviteit en zo allesquote:Op maandag 27 juni 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Positiviteit en alles maar open laten werkt niet in klbquote:Op maandag 27 juni 2016 00:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Positiviteit en zo alles
Maar ze overdrijven nu
komt omdat 'ie net nieuw is op KLB dan is dat nog grappigquote:Op maandag 27 juni 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehehehquote:Op maandag 27 juni 2016 00:27 schreef zeer het volgende:
[..]
komt omdat 'ie net nieuw is op KLB dan is dat nog grappig
still got love fo the streetzquote:Op maandag 27 juni 2016 00:28 schreef -supergirl- het volgende:
Still aint sleeping. Still not loving police.
views, reactiesquote:Op maandag 27 juni 2016 00:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is geen obsessie, vraag me af wrm ze mapima haar gang laten gaan
Wat stond er op *quote:Op maandag 27 juni 2016 00:27 schreef deadprez het volgende:
KLB / Presentatie maken
Deze vond ik wel mooi
Check die OP. 'kijken of er iets nuttigs uit gaat komen'
even voor de duidelijkheid hè, lachgas solo schijnt echt geen ene anus aan te zijnquote:Op maandag 27 juni 2016 00:28 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ga deze halen
http://www.lolgas.nl/product/n2o-goproego/
Die ego versie
de grote kquote:
heeft geen zinquote:Op maandag 27 juni 2016 00:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is geen obsessie, vraag me af wrm ze mapima haar gang laten gaan
Wil het ook gwn voor in de klas doenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid hè, lachgas solo schijnt echt geen ene anus aan te zijn
men gebruikt dat normaal op de piek van andere drugs
...quote:Op maandag 27 juni 2016 00:29 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wil het ook gwn voor in de klas doen![]()
ben je srs nuquote:Op maandag 27 juni 2016 00:29 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wil het ook gwn voor in de klas doen![]()
quote:
je gaat er niet van lachenquote:
Vind het altijd super raar dat je als mod eigenlijk alleen maar topics dicht kan doen en kan sluiten. 24 uur bans o.i.d. zouden w.m.b. prima mod rechten kunnen zijn, juist omdat rood veel te ver van de fora af staat om op dat niveau te kunnen modereren.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heeft geen zin
Kloon scan levert niets op en dan moet je als mod iedere keer heel dossier aanleggen. Duurt paar dagen en dan begint ze gewoon weer opnieuw
De roden geloven je niet op je blauwe ogen
ja is gewoon licht dissociatiefquote:
4 ogen principequote:Op maandag 27 juni 2016 00:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Vind het altijd super raar dat je als mod eigenlijk alleen maar topics dicht kan doen en kan sluiten. 24 uur bans o.i.d. zouden w.m.b. prima mod rechten kunnen zijn, juist omdat rood veel te ver van de fora af staat om op dat niveau te kunnen modereren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |