Dat soort klinkt mss wat lullig ja. Maar heb ik geen behoefte aan. Geen zin om te zien hoe mensen compleet kapot gaan door harddrugs enz.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
Waarom zou je niet met "dat soort mensen" omgaan?
waarom welquote:Op maandag 27 juni 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
Waarom zou je niet met "dat soort mensen" omgaan?
Ja beetje.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat soort klinkt mss wat lullig ja. Maar heb ik geen behoefte aan. Geen zin om te zien hoe mensen compleet kapot gaan door harddrugs enz.
mehhh, dan moet je alsnog ballon gebruikenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Iemand ervaring met dit?
http://www.lachgasaanbieding.nl/slagroompatrooncrackerprozwart
EBter dan zon spuit???
meen me te herinneren dat zo'n ding veiliger isquote:Op maandag 27 juni 2016 00:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Iemand ervaring met dit?
http://www.lachgasaanbieding.nl/slagroompatrooncrackerprozwart
EBter dan zon spuit???
En de meeste gedragen zich ook als een debiel.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja beetje.Nee snap ik ook wel hoor.
ja oké dat kanquote:Op maandag 27 juni 2016 00:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom wel
ik hoef me echt niet te begeven tussen mensen die destructief gedrag vertonen
dan zoek ik wel normale matties
dat vind ik wel meevallenquote:Op maandag 27 juni 2016 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En de meeste gedragen zich ook als een debiel.
yup wordt alleen maar slechterquote:Op maandag 27 juni 2016 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
en over paar jaar zijn we 30
en dan wordt het allemaal nog kutter en kutter
drm gwn geniete zolang het kanquote:
oh ja oke dan ga je maar in een hoekje snijdenquote:
neequote:Op maandag 27 juni 2016 00:19 schreef SideEffect het volgende:
Volgens mij is mapima ook sanasoufi, ze zit al haar oude topics van haar vorige account omhoog te schoppen
Ook geen mod die er wat aan doet
jc ouwe alciquote:
sanasoufi is veel betere actquote:Op maandag 27 juni 2016 00:19 schreef SideEffect het volgende:
Volgens mij is mapima ook sanasoufi, ze zit al haar oude topics van haar vorige account omhoog te schoppen
ook heel andere manier van schrijvenquote:
Wel toevallig dat ze ook in haar oude topics postquote:Op maandag 27 juni 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee
bijna zeker van niet
maar mortie weet dat wel
wrm die obsessie?quote:Op maandag 27 juni 2016 00:19 schreef SideEffect het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |