Ik had precies hetzelfdequote:Op zondag 26 juni 2016 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik gisteravond ook, vond ik vanochtend toch iets minder leuk
zag tijdje terug zelfs in een artikel van het AD (ja oké, AD, maar toch) dat ze het als verschillende shit neerzettenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
true
maarja meestal weten mensen wel wat je bedoelt
ging laatst tripsitten bij mensen die lsd gebruiktequote:Op zondag 26 juni 2016 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Meh, als ik het echt wil gaan doen, dan lees is er meer over in en doe het sws niet alleen.
Met paddo's en LSD wordt al aangeraden om een 'watcher' bij te hebben.
Verder is het slechts nieuwsgierigheid, niet dat ik het echt ga doen.
trustenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:55 schreef Germano het volgende:
Zo, is welletjes geweest voor vandaag. Duik m'n koffer in. Aju.
Wat toevallig, wilde ook net gaanquote:Op zondag 26 juni 2016 23:55 schreef Germano het volgende:
Zo, is welletjes geweest voor vandaag. Duik m'n koffer in. Aju.
Zou het bij paddo's wel kunnen waarderen maar niet gedaan die ene keer dat ik paddo's op heb.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja is sowieso altijd wel prettig om een tripsitter erbij te hebben. Maar vind het bij paddo's zelf eigenlijk niet zo nodig
quote:Op zondag 26 juni 2016 23:53 schreef HPLC het volgende:
ik had laatst alcohol gedronken. Beste drugs ooit
neeeeeequote:Op zondag 26 juni 2016 23:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ging laatst tripsitten bij mensen die lsd gebruikte
wat is dat saai zeg
Zo was ik laatst ook de BOB, was te nuchter om al die lol te snappenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ging laatst tripsitten bij mensen die lsd gebruikte
wat is dat saai zeg
Ik kan wijn altijd wel goed hebben, wijntje bij het eten en dan rest van de avond ook lekker bellen tikken. Maar van bier krijg ik me toch altijd nare katersquote:
ja jij houdt wel van zuigen he, dat dacht ik alquote:Op zondag 26 juni 2016 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2 patronen erin en maar lurken aan dat ding
quote:Op zondag 26 juni 2016 23:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja jij houdt wel van zuigen he, dat dacht ik al
ik zuig je moederquote:Op zondag 26 juni 2016 23:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja jij houdt wel van zuigen he, dat dacht ik al
wtf is dat voor gayass smiley danquote:
vond er echt geen reet aanquote:Op zondag 26 juni 2016 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
neeeeee
tripsitten is kkrgrappig, maar wel met z'n tweeën doen
Zij jou niet? Echt gierigquote:
je moet ze ook wel een beetje kutten af en toe hèquote:Op zondag 26 juni 2016 23:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vond er echt geen reet aan
hoef echt niet 30x te horen dat je naar de klote bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |