Dat kwartiertje schijnt een eeuwigheid te duren, net zoals een droom ook tijdloos isquote:Op zondag 26 juni 2016 23:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
DMT duurt maar kwartiertje, als je lekker veel inhaleert.
wat?quote:
jaquote:Op zondag 26 juni 2016 23:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat kwartiertje schijnt een eeuwigheid te duren, net zoals een droom ook tijdloos is
Gezien dat mensen het door drinken deden, snap best dat het kan maar zie het weinig.quote:
Omgekeerde van pillen dus.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat kwartiertje schijnt een eeuwigheid te duren, net zoals een droom ook tijdloos is
weenie denk halve gram ofzo toen, ruim genomen :$quote:Op zondag 26 juni 2016 23:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoeveel pep heb je gehad?Effect is wel minder, maar je zou wel iets moeten merken.
Ja, dat doen mensen met pure mdma, kristallen dus.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezien dat mensen het door drinken deden, snap best dat het kan maar zie het weinig.
ging nog wel okee gelukkig had een normale slok gepakt maar was wel kutquote:Op zondag 26 juni 2016 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh zofucking hell, dat is wel echt genaaid als je moet werken
![]()
Jaquote:Op zondag 26 juni 2016 23:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
was mdma he schelequote:Op zondag 26 juni 2016 23:46 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wie de fuck doet er nou xtc door zn drinken. Wat een idiote manier om het in te nemen
ach ja, heb je dat ook keer ervaren jatochquote:Op zondag 26 juni 2016 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ging nog wel okee gelukkig had een normale slok gepakt maar was wel kut
soms echt 3x op en neer moeten lopen naar de koelcel omdat ik vergeten was wat er op de bon stond
Lekker het gevoel hebben alsof je flink zit te kwijlen.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie denk halve gram ofzo toen, ruim genomen :$
kan ook gewoon zijn dat ik het niet goed heb ingeademd ofzo
kristallen gvdquote:
Het is dat ik bekend ben met slaapverlammingquote:Op zondag 26 juni 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja
En dan ga je slecht
En dan zit je voor je gevoel letterlijk 400 jaar in een slechte trip
Voelde me 5 seconden een beetje licht in m'n hoofd, alsof je te snel opstaat zoals je weleens hebt nadat je jonko geklapt hebtquote:Op zondag 26 juni 2016 23:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Lekker het gevoel hebben alsof je flink zit te kwijlen.
oh nou ja als ik het over kristallen heb dan praat ik over mdma en als het gaat over pillen dan is het x, xtc of p'tjequote:
Dat is echt op geen enkele manier te vergelijkenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is dat ik bekend ben met slaapverlamming
Moet je keertje naar de Sligro gaan. Krijg je een hele doos voor een habbekrats.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voelde me 5 seconden een beetje licht in m'n hoofd, alsof je te snel opstaat zoals je weleens hebt nadat je jonko geklapt hebtDurfden ze gvd ook nog 2,50 te vragen voor één ballon
maar ja, toch nie zelf betaald
bij sommige mensen werkt dat verwarrendquote:Op zondag 26 juni 2016 23:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh nou ja als ik het over kristallen heb dan praat ik over mdma en als het gaat over pillen dan is het x, xtc of p'tje
elektrische sigaretquote:Op zondag 26 juni 2016 23:51 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoi junks!
Vraagje.. soms zie je van die vette filmpjes van dat mensen roken met fucking veel rook
Soort shihsapen maar dan 100x meer rook.. met wat doen ze dat??
Wil ook junk worden namelijk
ga bf2 proberenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe kun je zoveel over drugs lullen toch gwn zelfde of wat
ja maar is toch ook beetje zoquote:Op zondag 26 juni 2016 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
bij sommige mensen werkt dat verwarrend
die denken dat mdma iets anders is dan xtc
ja i know, dat is sws nog wel een keer het plan, om te combineren met mdma danquote:Op zondag 26 juni 2016 23:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet je keertje naar de Sligro gaan. Krijg je een hele doos voor een habbekrats.
Heb je echter wel ook zo'n slagroomspuit voor nodig.
jaquote:
kiddequote:Op zondag 26 juni 2016 23:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet je keertje naar de Sligro gaan. Krijg je een hele doos voor een habbekrats.
Heb je echter wel ook zo'n slagroomspuit voor nodig.
ja okéquote:Op zondag 26 juni 2016 23:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar is toch ook beetje zo
bij mdma zit geen bindmiddel
ja echt fantastisch goedjequote:Op zondag 26 juni 2016 23:53 schreef HPLC het volgende:
ik had laatst alcohol gedronken. Beste drugs ooit
kut voor jequote:
Ze hebben ooit aan een vriend en mij gevraagd waar we al die slagroompatronen voor nodig hadden. Heeft die vriend ter plekke verzonnen dat wij kinderfeesten organiseren.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja i know, dat is sws nog wel een keer het plan, om te combineren met mdma dan
ze verkochten het daar toevallig en een meisje ging er een kopen en vroeg of ik ook wilde, dus zodoende
Meh, als ik het echt wil gaan doen, dan lees is er meer over in en doe het sws niet alleen.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is echt op geen enkele manier te vergelijken
srs lees je echt heel goed in als je dat echt wil gaan doen
net nog alcohol gedronkenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:53 schreef HPLC het volgende:
quote:Op zondag 26 juni 2016 23:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze hebben ooit aan een vriend en mij gevraagd waar we al die slagroompatronen voor nodig hadden. Heeft die vriend ter plekke verzonnen dat wij kinderfeesten organiseren.
truequote:Op zondag 26 juni 2016 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké
maar bindmiddel heeft geen enkele invloed op de werking
Ja is sowieso altijd wel prettig om een tripsitter erbij te hebben. Maar vind het bij paddo's zelf eigenlijk niet zo nodigquote:Op zondag 26 juni 2016 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Meh, als ik het echt wil gaan doen, dan lees is er meer over in en doe het sws niet alleen.
Met paddo's en LSD wordt al aangeraden om een 'watcher' bij te hebben.
Verder is het slechts nieuwsgierigheid, niet dat ik het echt ga doen.
Ik gisteravond ook, vond ik vanochtend toch iets minder leukquote:Op zondag 26 juni 2016 23:53 schreef HPLC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |