KOEKOEKquote:Op zondag 26 juni 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
1x bijgenomen toen xtc niet werkte na 2,5 uur. Toen deden beide halfjes het tegelijk ineens. Niet leuk
Hoeveel? En als pil of opgelost?quote:Op zondag 26 juni 2016 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik neem eigenlijk altijd bij na 2 uur
Ik normaal ook wel maar dan heeft de eerste halve ook zijn werk al gedaan.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik neem eigenlijk altijd bij na 2 uur
Wat een mafkees ben jij toch ook hèquote:Op zondag 26 juni 2016 23:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KOEKOEK
Ik keer 5 in drie uur en die eerste ging pas na 3.5 uur werken
halfje en daarna over op kwartjesquote:
Life goes on. Maar fijnquote:Op zondag 26 juni 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed eigenlijk. Leven gaat door hé.
Hangt ook af van de sterkte en je eigen gewicht natuurlijk. Doe het zelf ook niet extreem vaak, maar dan meestal wel 2 à 3 gedurende de avond, nacht en morgen.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was altijd halfjes gewend. Eerst 1 halve en als die ging uitwerken nog een halve. Is voor mij genoegDoe niet zo vaak xtc dus heb daar meer dan genoeg aan.
Oh ok dan is het goedquote:Op zondag 26 juni 2016 23:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh dat keek ik voor die ervaring ook al hoor.
ik bij mdma ook, gwn van 10 's avonds tot 6 uur ofzo en dan is het wel leuk geweestquote:Op zondag 26 juni 2016 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind een paar uur lang leip zijn wel mooi genoeg.
Normaal tegen sgquote:Op zondag 26 juni 2016 23:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan moet je ook je tyfussmoel houden met je bashen op drugs.
In thuissetting moet je eens klapthee maken. Werkt sneller.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
halfje en daarna over op kwartjes
gwn pil
Bedankt broederquote:Op zondag 26 juni 2016 23:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wow dat is echt kkhard ouwe
mad respectzzz
klapthee?quote:Op zondag 26 juni 2016 23:43 schreef Germano het volgende:
[..]
In thuissetting moet je eens klapthee maken. Werkt sneller.
ik neem ook altijd per ongeluk drugsquote:Op zondag 26 juni 2016 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
mdma heb ik 1x genomen maar dat was perongeluk en moest die avond daarna gewoon werken
dat was niet zo leuk
nee. je gaat nu doodquote:Op zondag 26 juni 2016 23:44 schreef deadprez het volgende:
Oh, noel of germano ofzo, is het normaal dat je niks voelt van een ballon lachgas nadat je al pep op hebt?
Klinkt wel geilquote:Op zondag 26 juni 2016 23:43 schreef HPLC het volgende:
Autonomous sensory meridian response (ASMR) is a euphoric experience characterized by a static-like or tingling sensation on the skin that typically begins on the scalp and moves down the back of the neck and upper spine, precipitating relaxation.
It has been compared with auditory-tactile synesthesia.
8 uur 's avonds tot 9 uur 's morgens de laatste keer.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik bij mdma ook, gwn van 10 's avonds tot 6 uur ofzo en dan is het wel leuk geweest
ja nee doe maar nietquote:Op zondag 26 juni 2016 23:44 schreef Remqo het volgende:
Ik ben wel stiekem benieuwd naar DMT, dat spul wat je hersenen ook aanmaken als je droomt.
Ik snap wel waarom jij dat wilt hebbenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:44 schreef Remqo het volgende:
Ik ben wel stiekem benieuwd naar DMT, dat spul wat je hersenen ook aanmaken als je droomt.
Aanrader, echt doenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:44 schreef Remqo het volgende:
jahahaquote:
hij heeft alleen ervaring met joints hèquote:
maatje van mij had het door zn drinken heen gedaan en ik had dorstquote:
Is lachgas dezelfde shit als er in slagroompatronen zit?quote:Op zondag 26 juni 2016 23:44 schreef deadprez het volgende:
Oh, noel of germano ofzo, is het normaal dat je niks voelt van een ballon lachgas nadat je al pep op hebt?
Nou zolang hoeft van mij echt niet hoor. Maar ik ben wat dat betreft misschien "saai". Ik kan mij prima vermaken met een glas cola (of blikje red bull) en een joint bij een feest.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:45 schreef Germano het volgende:
[..]
8 uur 's avonds tot 9 uur 's morgens de laatste keer.Werden enkele maten boos omdat we 'pas' om 8 uur begonnen.
haha ohquote:Op zondag 26 juni 2016 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij heeft alleen ervaring met joints hè
oh zoquote:Op zondag 26 juni 2016 23:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maatje van mij had het door zn drinken heen gedaan en ik had dorst
hij had niet gezegd dat hij het erdoor had gedaan en ik wist het niet
yesquote:Op zondag 26 juni 2016 23:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Is lachgas dezelfde shit als er in slagroompatronen zit?
Lijkt me sws verstandig onder begeleiding.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nee doe maar niet
srs
ga eerst maar andere tripervaringen opdoen
Wie de fuck doet er nou xtc door zn drinken. Wat een idiote manier om het in te nemenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maatje van mij had het door zn drinken heen gedaan en ik had dorst
hij had niet gezegd dat hij het erdoor had gedaan en ik wist het niet
ben jij kankerdom of wat? ooit gehoord van kristallen?quote:Op zondag 26 juni 2016 23:46 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wie de fuck doet er nou xtc door zn drinken. Wat een idiote manier om het in te nemen
DMT duurt maar kwartiertje, als je lekker veel inhaleert.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lijkt me sws verstandig onder begeleiding.
En het willen doen betekent nog niet dat ik het ga doen.
Ik meestal alleen bier en sigaret. Als we met de vrienden een weekend weg gaan dan hebben we altijd op vrijdag traditioneel onze drugsdag.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou zolang hoeft van mij echt niet hoor. Maar ik ben wat dat betreft misschien "saai". Ik kan mij prima vermaken met een glas cola (of blikje red bull) en een joint bij een feest.
Heb ik ook een keer meegemaakt bij iemand zijn verjaardag. Deed het ook door zijn drinken.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:46 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wie de fuck doet er nou xtc door zn drinken. Wat een idiote manier om het in te nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |