KOEKOEKquote:Op zondag 26 juni 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
1x bijgenomen toen xtc niet werkte na 2,5 uur. Toen deden beide halfjes het tegelijk ineens. Niet leuk
Hoeveel? En als pil of opgelost?quote:Op zondag 26 juni 2016 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik neem eigenlijk altijd bij na 2 uur
Ik normaal ook wel maar dan heeft de eerste halve ook zijn werk al gedaan.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik neem eigenlijk altijd bij na 2 uur
Wat een mafkees ben jij toch ook hèquote:Op zondag 26 juni 2016 23:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KOEKOEK
Ik keer 5 in drie uur en die eerste ging pas na 3.5 uur werken
halfje en daarna over op kwartjesquote:
Life goes on. Maar fijnquote:Op zondag 26 juni 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed eigenlijk. Leven gaat door hé.
Hangt ook af van de sterkte en je eigen gewicht natuurlijk. Doe het zelf ook niet extreem vaak, maar dan meestal wel 2 à 3 gedurende de avond, nacht en morgen.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was altijd halfjes gewend. Eerst 1 halve en als die ging uitwerken nog een halve. Is voor mij genoegDoe niet zo vaak xtc dus heb daar meer dan genoeg aan.
Oh ok dan is het goedquote:Op zondag 26 juni 2016 23:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh dat keek ik voor die ervaring ook al hoor.
ik bij mdma ook, gwn van 10 's avonds tot 6 uur ofzo en dan is het wel leuk geweestquote:Op zondag 26 juni 2016 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind een paar uur lang leip zijn wel mooi genoeg.
Normaal tegen sgquote:Op zondag 26 juni 2016 23:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan moet je ook je tyfussmoel houden met je bashen op drugs.
In thuissetting moet je eens klapthee maken. Werkt sneller.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
halfje en daarna over op kwartjes
gwn pil
Bedankt broederquote:Op zondag 26 juni 2016 23:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wow dat is echt kkhard ouwe
mad respectzzz
klapthee?quote:Op zondag 26 juni 2016 23:43 schreef Germano het volgende:
[..]
In thuissetting moet je eens klapthee maken. Werkt sneller.
ik neem ook altijd per ongeluk drugsquote:Op zondag 26 juni 2016 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
mdma heb ik 1x genomen maar dat was perongeluk en moest die avond daarna gewoon werken
dat was niet zo leuk
nee. je gaat nu doodquote:Op zondag 26 juni 2016 23:44 schreef deadprez het volgende:
Oh, noel of germano ofzo, is het normaal dat je niks voelt van een ballon lachgas nadat je al pep op hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |