Dat stukje rond 2:10 is wel kek.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:33 schreef Amarantha het volgende:
Nog even deze luisteren en dan weer BB kijken.
Moest je je maar gaan inlezen voordat je het ging gebruiken, mensen als jij geven drugs een slechte naamquote:Op zondag 26 juni 2016 23:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik reageer niet goed op wiet. Weet niet of het via roken anders is, maar van mijn eerste keer spacecake stond ik te kotsen op een vol perron en had ik serieuze angsten in de trein.
geen idee, nooit op gelet, denk t niequote:Op zondag 26 juni 2016 23:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan ik het ook in een shop halen? of kan iemand een recept geven?
2 dikke plakken had ik op. Ik had netjes een uur gewacht na een halve maar reageerde niet. Toen de rest opgegeten; nog steeds niks. Daarna kwam hij...quote:Op zondag 26 juni 2016 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en is veel heftiger
voor zover wiet heftig kan zijn
Is ook niet heel slim als je er verder geen ervaring mee hebtquote:Op zondag 26 juni 2016 23:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
2 dikke plakken had ik op. Ik had netjes een uur gewacht na een halve maar reageerde niet. Toen de rest opgegeten; nog steeds niks. Daarna kwam hij...
oh godquote:
Heb ik met pillen ook vaker gehad.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is ook niet heel slim als je er verder geen ervaring mee hebt
Dan moet je ook je tyfussmoel houden met je bashen op drugs.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
2 dikke plakken had ik op. Ik had netjes een uur gewacht na een halve maar reageerde niet. Toen de rest opgegeten; nog steeds niks. Daarna kwam hij...
Jawel ik had het uit shopquote:Op zondag 26 juni 2016 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee, nooit op gelet, denk t nie
google is je vriend
Nee helaas.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh god
je bent toch niet zo'n hakker hè
Oh aight.quote:
goed zoquote:
Yolo toch?quote:Op zondag 26 juni 2016 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is ook niet heel slim als je er verder geen ervaring mee hebt
trueequote:
Drugs are badquote:Op zondag 26 juni 2016 23:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan moet je ook je tyfussmoel houden met je bashen op drugs.
Is wel goed voor je hoor, dat bewegen op muziek.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
hakken is fucking gay
lekker ingestudeerde pasjes doen ga op ballet dan vieze fekkit
Lekker casual met de rug tegen de muur en met m'n hoofd knikken.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
hakken is fucking gay
lekker ingestudeerde pasjes doen ga op ballet dan vieze fekkit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |