ruikt juist lekkerder vind ikquote:
Ik reageer niet goed op wiet. Weet niet of het via roken anders is, maar van mijn eerste keer spacecake stond ik te kotsen op een vol perron en had ik serieuze angsten in de trein.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
het zou een redmiddel kunnen zijn, van een dikke jonko kan je aardig duf van worden.
Spacecake valt bij meer mensen wel slecht.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik reageer niet goed op wiet. Weet niet of het via roken anders is, maar van mijn eerste keer spacecake stond ik te kotsen op een vol perron en had ik serieuze angsten in de trein.
ja is heel andersquote:Op zondag 26 juni 2016 23:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik reageer niet goed op wiet. Weet niet of het via roken anders is, maar van mijn eerste keer spacecake stond ik te kotsen op een vol perron en had ik serieuze angsten in de trein.
wtf doe je uberhaupt ook op een vol perron als je spacecake gedaan hebtquote:Op zondag 26 juni 2016 23:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die kick is zo lekker bij die eerste. Direct vol erop.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
Ik vind die tweede ook best vet eigenlijk, germano
maar eerste is sws wel beter ja
Ik heb weer geen ervaring met spacecake, wil het wel nog steeds proberen.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja preciesquote:Op zondag 26 juni 2016 23:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Die kick is zo lekker bij die eerste. Direct vol erop.
Nou... naar huis gaanquote:Op zondag 26 juni 2016 23:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf doe je uberhaupt ook op een vol perron als je spacecake gedaan hebt![]()
skkltje
ja en is veel heftigerquote:Op zondag 26 juni 2016 23:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb weer geen ervaring met spacecake, wil het wel nog steeds proberen.
Het effect van een cake schijnt langer te duren dan het roken.
we leven niet allemaal op straat ;squote:
Kan ik het ook in een shop halen? of kan iemand een recept geven?quote:Op zondag 26 juni 2016 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en is veel heftiger
voor zover wiet heftig kan zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |