Misschien is dit ook wel het bewegen op muziek wat braddie bedoeld.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is wel goed voor je hoor, dat bewegen op muziek.
Ik ga van de week eens op zoek, ik ben wel benieuwd naar het effect van een spacecakequote:Op zondag 26 juni 2016 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee, nooit op gelet, denk t nie
google is je vriend
nee gaat toch gwn vanzelfquote:Op zondag 26 juni 2016 23:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Lekker casual met de rug tegen de muur en met m'n hoofd knikken.
Is uiteraard wel vervelend als het effect lang op zich laat wachten.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:38 schreef BozeHaas het volgende:
Bijnemen omdat je geen geduld hebten daarna neerkijken op iedereen die wel met drugs om kan gaan
Mietjequote:Op zondag 26 juni 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
1x bijgenomen toen xtc niet werkte na 2,5 uur. Toen deden beide halfjes het tegelijk ineens. Niet leuk
zo bijzonder is het nietquote:Op zondag 26 juni 2016 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga van de week eens op zoek, ik ben wel benieuwd naar het effect van een spacecake
echt hequote:Op zondag 26 juni 2016 23:38 schreef BozeHaas het volgende:
Bijnemen omdat je geen geduld hebten daarna neerkijken op iedereen die wel met drugs om kan gaan
Maar eentje valt nog wel mee.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
1x bijgenomen toen xtc niet werkte na 2,5 uur. Toen deden beide halfjes het tegelijk ineens. Niet leuk
ik neem eigenlijk altijd bij na 2 uurquote:Op zondag 26 juni 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
Oh dat keek ik voor die ervaring ook al hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:38 schreef BozeHaas het volgende:
Haha kan wel meer hebben dan eentjequote:Op zondag 26 juni 2016 23:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter prop jij je bek vol met x
kijken of je dan nog zo bijdehand bent
Was altijd halfjes gewend. Eerst 1 halve en als die ging uitwerken nog een halve. Is voor mij genoegquote:
joh, keistoerquote:
ASMR?quote:Op zondag 26 juni 2016 23:40 schreef HPLC het volgende:
Waarom plaatst Braddie allemaal filmpjes onder ASMR nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |