omdat het kut isquote:Op maandag 27 juni 2016 01:24 schreef deadprez het volgende:
waarom zou je GoT willen kijken tijdens het FOK!ken
die braddie is wel een apaat hequote:Op maandag 27 juni 2016 01:27 schreef deadprez het volgende:
Chroestjov heeft het maar druk met dat topic over Braddie z'n vlogs
snap niet dat iedereen die filmpjes van hem zo interessant vindtquote:
snap niet dat iemand hem überhaupt interessant vindquote:Op maandag 27 juni 2016 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap niet dat iedereen die filmpjes van zo interessant vindt
haha jij zei anaalquote:Op maandag 27 juni 2016 01:28 schreef Fylax het volgende:
braddie is voor de 20e keer opnieuw gestart ofzo met zn kanaal
twitter:umarebru twitterde op zondag 26-06-2016 om 21:23:07KUTMOCROS IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE EN IK HAAT JULLIE MOSLIMBROEDERS EN ZUSTERS OOK> FUCK YOU ALL reageer retweet
Lijkt braddie weltwitter:umarebru twitterde op maandag 27-06-2016 om 00:49:01I LOVE Mocro's. Hun doorzettingsvermogen om Nederland te veranderen is bewonderenswaardig. Kunnen we wat van leren. Veel. Heel veel. reageer retweet
moet je eens tegen prof over beginnen, waarom hij die shit de hele dag zit te F5'enquote:
deed ik al tegen chai toen ik zei dat die filmpjes obsessie voor d'r warenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet je eens tegen prof over beginnen, waarom hij die shit de hele dag zit te F5'en
onophoudelijke stroom aan excuusjes en eromheen lullen
mooi man
ja maar heb nou nog nooit een goede reden gehoord waarom ze er wel naar kijkenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
deed ik al tegen chai toen ik zei dat die filmpjes obsessie voor d'r waren
helemaal in denial enzo
Dit ja, met een bak chips/popcorn erbijquote:Op maandag 27 juni 2016 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
got moet je gwn onder dekens 's avonds kijken met niets aan je kop verder
wtf is ditquote:Op maandag 27 juni 2016 01:29 schreef defokkingfoker het volgende:
twitter:umarebru twitterde op zondag 26-06-2016 om 21:23:07KUTMOCROS IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE IK HAAT JULLIE EN IK HAAT JULLIE MOSLIMBROEDERS EN ZUSTERS OOK> FUCK YOU ALL reageer retweet
Lijkt braddie weltwitter:umarebru twitterde op maandag 27-06-2016 om 00:49:01I LOVE Mocro's. Hun doorzettingsvermogen om Nederland te veranderen is bewonderenswaardig. Kunnen we wat van leren. Veel. Heel veel. reageer retweet
je zoekt altijd mensen op waardoor jij je beter kan voelenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar heb nou nog nooit een goede reden gehoord waarom ze er wel naar kijken
heb beide nogquote:Op maandag 27 juni 2016 01:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dit ja, met een bak chips/popcorn erbij
maar dat willen ze dan weer niet toegevenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je zoekt altijd mensen op waardoor jij je beter kan voelen
hoop voor hem dat hij zich om een boom vouwtquote:Op maandag 27 juni 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
hoop voor die boi dat hij kkrijk wordt van advertentie-inkomsten door alle fans hier
Heb je het geretweet?quote:Op maandag 27 juni 2016 01:29 schreef defokkingfoker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |