dp is niet werkloosquote:Op maandag 27 juni 2016 01:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
TS is een werkeloze junk maar sos doet ie niet
verkeerde toppa denk ikquote:Op maandag 27 juni 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
maar liever oost-europa dan azie
heb boek gelezen toen ik van singapore naar bkk vloog over jilla in bali
KOEKOEK
Als je een fatsoenlijke breakthrough hebt, is de "normale" tijd en ruimte gewoon weg hè. Gewoon echt weg.quote:Op maandag 27 juni 2016 01:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe ik ook wel als ik neit gebruik hoor
maar hso
kun je even kappen met mijn imago verneukenquote:
kan hij dus niet betalenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
TS is een werkeloze junk maar sos doet ie niet
betalen voor sosquote:
oh nice mijn leven in een notendop dusquote:Op maandag 27 juni 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
dat je honderden jaren op een verschrikkelijke plek bent
hehehquote:Op maandag 27 juni 2016 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh nice mijn leven in een notendop dus
en wat als je geen pech hebt maar geluk dan he dan watquote:Op maandag 27 juni 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je een fatsoenlijke breakthrough hebt, is de "normale" tijd en ruimte gewoon weg hè. Gewoon echt weg.
Dus als je pech hebt kun je in een trip van 15 minuten ervaren dat je honderden jaren op een verschrikkelijke plek bent
Doe sowieso niet aan drugsquote:Op maandag 27 juni 2016 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
betalen voor sos
alleen goed genoeg als het gratis is
weenie, salvia schijnt heel vaak niet zo positief uit te vallenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en wat als je geen pech hebt maar geluk dan he dan wat
lel, das lang geledenquote:
ja nou en iedereen koopt ook staatslotenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, salvia schijnt heel vaak niet zo positief uit te vallen
nou dan ga je het toch lekker doenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja nou en iedereen koopt ook staatsloten
ja voor goeie beschrijvingen en shit moet je bij trollscience zijn niet bij mij ;squote:Op maandag 27 juni 2016 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ga wel kijken op jellinek joh nepdruggie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |