quote:Op maandag 27 juni 2016 01:45 schreef Nouri het volgende:
[..]
deel nooit meer gevoelige info met je
niet te vertrouwen die moslims
twitter:umarebru twitterde op maandag 27-06-2016 om 00:49:34Wacht wacht, ik bedoel: I LOVE moslims. Hun doorzettingsvermogen om Nederland te veranderen is bewonderenswaardig. Kunnen we VEEL van leren. reageer retweet
quote:Op maandag 27 juni 2016 01:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
en eindigen met witteboterhammenspel
Hmm vind hermelijntjes leuker dan steenmarter omdat ze zo klein zijnquote:Op maandag 27 juni 2016 01:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Onee toch niet
De hermelijn lijkt enigszins op de steenmarter. De hermelijn heeft ook een bruine vacht en een witte of lichtgele bef. De hermelijn is wel kleiner dan de steenmarter en bereikt een grootte van maximaal 30 centimeter en een gewicht van maximaal 500 gram. De hermelijn is slanker dan de steenmarter. Ook heeft de hermelijn een dunnere staart en een dunnere en langere nek. Hermelijne zijn zowel 's nachts als overdag actief. De hermelijn komt in heel Nederland voor.
gast dit is zo overduidelijk nep hèquote:Op maandag 27 juni 2016 01:46 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]twitter:umarebru twitterde op maandag 27-06-2016 om 00:49:34Wacht wacht, ik bedoel: I LOVE moslims. Hun doorzettingsvermogen om Nederland te veranderen is bewonderenswaardig. Kunnen we VEEL van leren. reageer retweet
Te veel tijd hebben ofzoquote:Op maandag 27 juni 2016 01:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
je zou zoiets ook maar maken
ga lekker om een steen lopen met een hoedje op joh mafkeesquote:Op maandag 27 juni 2016 01:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt weer die kkimoslims, opblazen met ze
en dan nogquote:Op maandag 27 juni 2016 01:47 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Is echt van dr twitter account.. op internte bestaat er geen sarcasme
meerquote:
Ik ga liever een rondje lopen om een bar nomnomnomquote:Op maandag 27 juni 2016 01:47 schreef Nouri het volgende:
[..]
ga lekker om een steen lopen met een hoedje op joh mafkees
ja kan ik wel gebruikenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga even een lkkre gezichtsmaskertje doen wie doet mee
Ik heb een kont fetisjquote:Op maandag 27 juni 2016 01:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voorspelbaar ook weer
vertel dan watje
ok :$quote:Op maandag 27 juni 2016 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga even een lkkre gezichtsmaskertje doen wie doet mee
opkkrequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |