hans als in hplc?quote:Op maandag 27 juni 2016 01:41 schreef deadprez het volgende:ans als in
[..]
ja mij ook
vooral als ze zoals remqo hans en hork een beetje ergens bij iemand thuis bordspellen gaan spelen
ik ook nietquote:Op maandag 27 juni 2016 01:40 schreef Nouri het volgende:
[..]
oh ja ik doe niet aan drugs
moet je aan jancees vragen
nou oke misschien beetje danquote:Op maandag 27 juni 2016 01:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Geeft niet je mag eerlijk zijn, iedereen heeft zo z'n dingetje
weenie, ik ben eigenlijk wel gewoon hetzelfdequote:Op maandag 27 juni 2016 01:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hans als in hplc?
ja maar ook andere leeftijdscategorie, dus daar oordeel ik niet over
maar lijkt me gewoon kut omdat personage op fora vaak niet overeenkomt met werkelijkheid zeg maar
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 | ************* ***..... ..* +..+.. $*....... .. .* +..+... $$$.......... . .* +.+.++++ $$$....$$$$$$$.. .. .*.+++.***... $$$.$$$+++++++$$$... .*.+.*....+++ $$$$$$.+ +++++++ *.. ..*.*..+++..++ $$$$$$.+ + ++ *.. .**..+..****.. $$$$..+ ....... + *...*.++.**..+++++ $$$$..+ + +++++$$$$ + $$$$$$$$$++++ + $$$$.. + ... .....$$ $$$$$$$$$$....***** $$$$$. ..$$.........$$$$$$$$$$$$$.......* $ $++++. .$$$$$$$$$$$$$.....$$$$$$.. ....+ $ $+++++. .$$$... ..*$$$$$ ...+ $$ $$+++++. .$ ...$$$$. ...+ $*$$$$+++++*. .$.+++/. ...$$$$. ...+ $*++++++++**. .$. /// ++++/. ...$$$.. ...+ $++.+++++**$. .$. $$$$$ .+/+++..$$+.. ..+ $*******$*$++++$ ++ . . +++$$++.$$$+. ...+ $$$$$$$$+$$$$$$ . + + ..$$+.. ...+ $+++++++$$$$$. . + .$$.. ...* $****$$$$$... .. +/ .$$+ ...*.. $****$$$$$...... . ++++$$ ....$$ ...* .. $$$$**$$$.... . ....$$ ..**++.. $*****$$.. **.+**++. ....$...$$+++.. $$$$$ . +*$$$$++ ..$$..$$$$$$. $$$ +. ....$$$....$$. +++. ..$$$$$$$$$$$$ +.++++ ....$$$$$$ $$$$$ ++....+..+.$$$$$$$$$$$$$$+++ +++++++++......+..+..$$$$$$$$$$$$$...++++++++++ ++++++++++++.........+..+....+$$$$$$...+++++++++++++++++++++ ++++++++.... .++++......+..+...++++ .... +++....+++++++++++++++++ +++++.....+.... .++++....+..+..++..++++++...........++++++++++++++ +... .....+++... ..+++.+.....++++. ..................++++++++ +.. .......... ........... ........................+++++++ +. .........................................................+++++++ +. ....++.....................................................++++++++++ +.......+++++................................. .+++++++++++++++++++++++ +.......+++++.................................. .++++++++++++++++ *+......+++++.. ...................................... ++++++++++++++ *+......++++++. ................................. /.$.+++++++ *+......++++++. ........++..........................+ $.++++++ *+......+++*$+.. ...+++++++................... ...$*++++++ *+.....++++*$+. ..+++++++++... ..................+ ...$**+++++ *+.....++++*$... ...+++++++++. ...................+ ...........$***++++ *+.....++++*$.+. ...+++++++++ ............... ...........++*$**+++++ *+......+++$$... ....+++++++++. ..............................++++****$/***+++ *++.....+++*$.. .....+++++++++ ...............++++++++++++++++*******$$***+++ *+.....+++*$. .....++++++++++. ........... ......+******$$$$$$********$***+++ *++.....++*$. .....++++++++++.. ... .....++****$$$ $$*********$*****++ $+.....++$.. .....+++++++++++.. .....+++++$$$$ $$*********$$****++ *++....+*.. .........++++++++.. +++.....+++++$$$$ $$$***********$****+ *+....+*.. ...........++++**.... .+++++...++++++$$$$ $$****************+ *+....+*.. .........++++++*+..... ..+++$$++.++++++$$$$$ $****************++ *+...+*.. ........+++++$$++.........++$+++++++++$$$$$$$ $***************++ *+...*... .....++++++$$$++++........+++++++++$$$$$$$$ $**************** *+...*+.......++++.....++++++*$$$$$$++++++++++++++++++$$$$$$$$$$ **************** $+...*+.....++$$+....+++++++$$$$$$$$$$*++++++++++*$$$$$$$$$$$$$$ ************** *+...$+.....++$+..+++++++*$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$++$$$$$$$ *********** *+...$$$+...++++++++++*$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$*+++.+++**$$$$$ ***** +......$$*+++++++*$$$$................. ..$$$$$$*+........++$$$$$$ ** +......+*$$$$$$$*+.............. .......$+..... ...+++*$$$$$ ++.... ..........$$$$$ ....+**$$$$$ ++++... ...................... . ...++++*$$$ +++++........... ............................. . ...++++*$$ ++++++..................++++++++..................... . ..++++++*$ ++++++.....+++++++++++++$$$$$$$$$**.............$$.... . ...++++*$ +++++++++++++$$$$$$$$$$$$$$$$$$$**...........+..$$... .. ...++++*$ ++++ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$**.......*$$....$$.... ...++++*$ $$$$$$................**..$$++.$$$.... .. ...++++*$ $$$*+..... ....***.$$....$$... ... ....++++$$ $$*+++..... ***$$$$...$$$ ... .....+++*$ $*++++++..... *$$ ... .. .....+++$$ $$*+++++++.............. . ... ... ......+++$ $$$*++...++++++.............. ........ ......+++$$ $$$$*++................ ... ....... ......+++$$ $$$$$*++............. ++ ........ .......+++$$ $$$$$$*++............ + ....... . ......+++$$ $$$$$$*++.............. ..... . ....+++**$$ $$$$$$$*+................. ....... ....+++**$$ *$$$$$$*+++++....++++++...... ...... .....+++**$$ $$$$$$*+++............+++..... ...... .....+++**$$ $$$$$*+++................+++.........+.. .....+++**$$ $$$$*+++.................+++++....++.... .....+++**$$ $$$$$*++...... ........++++++++...... ......+++**$$ $$$$$*++...... ........++++$$+....... ......+++**$ $$$$$*++...... ......+++++$+....... ......+++**$ $$$$$*++..... .......+++*$$+....... .....+++**$$ $$$$$**++..... ......++++*$++...... .....+++**$ $$$$**++...... ......+++*$$++..... .....++**$$ $$$$**+++..... .....+++*$$$+.............++**$$ $$$$*+++...... .....+++*$$$*...........++**$$ $$$$$*+++..... .....+++*$$$$+..........++*$$ $$$$*+++..... .....+++*$$$$+..........++*$$ $$$$**++...... .....+++**$$$+.........+*$$ $$$$*+++..... ....++++*$$$$+........+*$$ $$$$*+++..... ....+++++*$$$++......+*$$ $$$$*+++.... ...+++++*$$$$++....++*$$ $$$$*+++.... ...+++++*$$$$++..++*$$ $$$$**++.... ...+++++**$$$+++++**$ $$$$**+++... ...++++**$$$$*+++**$ $$$$**+++... ....++++*$$$**++**$ $$$$**++.... ....++++*$$$*+$$$ $$$$**++... ....+++*$$$*+**$ $$$$**++... ...++++*$$***$$ $$$$**..... ..++++*$$**$$ $$$**+++.. ..+++*$$*$$ $$$**++... ..++*$$*$$ $$$$**+... .$$$$$$$ $$$**+.... ...$$$$$ $$$$+..............$$$$ $$$.....+++........$$ $$$... .+++........$$ $$..... ........*$$ $$$...++.. ......*$$* $$*......++.......*+$$ $*+...++....+......+*$$ $*+.....+..........++$$$ $*++... .+.........++$$$ $+*+++... ......+++$$$ $$*+++.... .....+++$$$$ $$*+++..... .....++$$$$$ $*+++..... .....+++$$$$$ $*+++...... ...+++++$$$$$$ $**+++...... ....++++$$$$$$$ $**++....... ....+++++$$$$$$$* $**++....... ....++++$$$$$$$$ $$*+++....... ....++++$$$$$$$* $**++....... ...+++++$$$$$$$$ $**++...... ...+++$$$$$$$$$$ $**++..... ...+++$$$$++*$$$$ $*++..... ...++++$$$$*++*$$ $**+..... ...++++$$$$++++$$$ +**..... +$$$$++++++$$ $...... +$$$$++++ ++$$ $...... +$$$$$+++ +$$ $...... +$$$$$*++ +$$ $..... +$$$$$$*++ ++$ $..... + $$$$$*+++ +$$ $..... + $$$$$*++ ++$ $..... + $$$$*++ ++$$ $.... + $$$*++ ++$ $$... + $$*+++ ++$$ $$... + $$+++ ++$ |
quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | _.._ ,------------. ,' `. ( IK BEN OPSO! ) / __) __` \ `-,----------' ( (`-`(-') ) _.-' /) \ = / ( /' |--' . \ ( ,---| `-.)__` )( `-.,--' _`-. '/,' ( Uu", (_ , `/,-' ) `.__, : `-'/ /`--' | `--' | ` `-._ / \ ( /\ . \. Ojo / |` \ ,-\ / \| .) / \ ( ,'|\ ,' : | \,`.`--"/ } `,' \ |,' / / "-._ `-/ | "-. "-.,'| ; / _/["---'""] : / |"- ' ' | / ` | |
deel nooit meer gevoelige info met jequote:Op maandag 27 juni 2016 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh gvd dacht dat post van dp van jou was
opso is wel echt vrome moslima jaquote:Op maandag 27 juni 2016 01:45 schreef Nouri het volgende:
[..]
deel nooit meer gevoelige info met je
niet te vertrouwen die moslims
sws niet hé kutvolkquote:Op maandag 27 juni 2016 01:45 schreef Nouri het volgende:
[..]
Echt weer die kkimoslims, opblazen met zequote:Op maandag 27 juni 2016 01:45 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik nietquote:Op maandag 27 juni 2016 01:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, ik ben eigenlijk wel gewoon hetzelfde
het is meer gewoon dat ik een beetje het idee heb dat ik een iets ander idee van een nacht chillen heb dan veel van de users, dus weenie of dat zo geslaagd zou worden
Onee toch nietquote:Op maandag 27 juni 2016 01:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja, volgens mij wel
ja met ifimquote:Op maandag 27 juni 2016 01:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had vrijdag nog een leuke FOK!meet.
Heb ik nietquote:Op maandag 27 juni 2016 01:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou oke misschien beetje dan
wat is jouw fetisj dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |