Dat de SP puur een protestpartij is, is niet meer waar. Maar dat terzijde. Ik vind de SP ook niet op alle fronten even overtuigend en neig zelf meer naar de Partij voor de Dieren, hoewel ik dat dan weer teveel een one issue partij vind.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:52 schreef Cherna het volgende:
[..]
SP is een protest partij die mij een stap te ver gaat. GL heb ik nooit als een protest partij gezien. Hun partij programma beviel me. Natuurlijk zijn er punten waar ik me totaal niet in kon/kan(bepaalde subsidies) vinden. Maar er is niet een partij die aan al je wensen kan voldoen.
Ik heb GL altijd gezien als het linkse deel van D66.
Als mensen allerlei onzin uitbraken, dan mag dat somsquote:Op zondag 26 juni 2016 13:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het valt mij gewoon op. Jij bent zo apodictisch dat het iets weg heeft van belijdenis.
Je kunt beter je eigen kerkje op FOK! oprichten joh.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als mensen allerlei onzin uitbraken, dan mag dat soms
Alleen kraam ik geen onzin uit.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik zal mij nog wel goed informeren over het CDA. Een ding staat vast. Als Jesse zich werkelijk zou aansluiten en het gedachten goed van een Guy volgt is het over voor mij. GL heeft ook fel tegenstand geboden tegen TTIP. Daarom vind ik het vreemd dat Jesse zich nu zou aansluiten bij het kamp Guy.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat de SP puur een protestpartij is, is niet meer waar. Maar dat terzijde. Ik vind de SP ook niet op alle fronten evengoed en neig meer naar de Partij voor de Dieren, hoewel ik dat dan weer teveel een one issue partij vind.
Maar als ik jouw argumenten in de voorgaande posts zo lees dan maak jij je druk om sociaal-democratische standpunten. Dan moet je natuurlijk geen D'66 of CDA gaan stemmen, want dan krijg je voortzetting van het huidige neoliberale beleid dat we al decennia kennen.
Dit verbaast niemand.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:59 schreef BarryOSeven het volgende:
Er schijnt zwaar gefraudeerd te worden met de petitie.
Gisteren is er een JSON bestand uitgelekt waaruit bleek dat het merendeel van de stemmen uit het buitenland kwam (proxy voting)
Vandaag is deze JSON file gewijzigd en zijn de IP adressen veranderd naar IP addressen binnen de UK.
Er wordt dus vuil spel gespeeld. Zoals we ze kennen.
Je doet er dan ook vooral goed aan om die petitie net als alle online petities totaal niet serieus te nemen.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:59 schreef BarryOSeven het volgende:
Gisteren is er een JSON bestand uitgelekt waaruit bleek dat het merendeel van de stemmen uit het buitenland kwam (proxy voting)
Vandaag is deze JSON file gewijzigd en zijn de IP adressen veranderd naar IP addressen binnen de UK.
Dit willen ze gebruiken om een tweede referendum te starten.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je doet er dan ook vooral goed aan om die petitie net als alle online petities totaal niet serieus te nemen.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 | #!/usr/bin/env python #https://github.com/saippuakauppias/temp-mail/blob/master/tempmail.py import tempmail import mechanize, time, re import random, string def genname(): length = random.randint(3, 12) s = '' while len(s) < length: s += random.choice(string.lowercase) return s def doit(): print 'Generating TempMail...' tm = tempmail.TempMail() email = tm.get_email_address() url = 'https://petition.parliament.uk/petitions/131215/signatures/new' name = genname() + ' ' + genname() postcode = 'SW1A 0AA' print 'Signing as %s / %s (%s)' % (name, email, postcode) br = mechanize.Browser() br.set_handle_robots(False) br.open(url) br.form = list(br.forms())[0] c = br.form.find_control(type="checkbox") c.value = ['1'] br.form['signature[name]'] = name br.form['signature[email]'] = email br.form['signature[location_code]'] = ['GB'] br.form['signature[postcode]'] = postcode response = br.submit() html = response.read() #with open('temp.html', 'w') as f: f.write(html) badness = [ "Postcode not recognised", "disposable email address" ] for x in badness: if x in html: print x print 'Fuck.' exit() br.form = list(br.forms())[0] print 'Confirming...' response = br.submit() html = response.read() while True: print 'Checking mail...' mb = tm.get_mailbox(email) if not 'error' in mb: html = mb[0]['mail_html'] url = re.search('<p><a href="(.*?)">', html).group(1) break time.sleep(1) print 'Validating %s' % url response = mechanize.urlopen(url) html = response.read() #with open('temp2.html', 'w') as f: f.write(html) sigs = re.search('<h1 class="visuallyhidden">(.*?) signatures</h1>', html).group(1) print '%s total signatures' % sigs while True: doit() |
Volgens mij ben jij ook te stellig in je overtuigingen hoor. Libertariers zijn al net zo stellig. Die brengen hun ideologie alsof het een onwrikbare waarheid is, een natuurwet waar je niet onderuit kunt.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Cda was helemaal voor EU/Brussel hah.. Cda is tegen referenda hah..quote:Op zondag 26 juni 2016 13:59 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik zal mij nog wel goed informeren over het CDA. Een ding staat vast. Als Jesse zich werkelijk zou aansluiten en het gedachten goed van een Guy volgt is het over voor mij. GL heeft ook fel tegenstand geboden tegen TTIP. Daarom vind ik het vreemd dat Jesse zich nu zou aansluiten bij het kamp Guy.
Plus ze snappen het belang van privacy en doen niet krampachtig over drugs.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:42 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Daarnaast heeft de PvdD als enige partij echt een duurzame langetermijn visie die niet gericht is op geld of persoonlijke belangen. Van de PvdD weet je tenminste zeker dat ze er niet voor zichzelf zitten.
Dat tweede referendum komt er ook niet.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:02 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dit willen ze gebruiken om een tweede referendum te starten.
Heb inmiddels ook de broncode van het proxyvote systeem gevonden:
[ code verwijderd ]
http://pastebin.com/rgiiPbww
Fraude dus.
Ryan3 had dat gister ook gepost: NWS / Oproep tot tweede referendum Brexit.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:59 schreef BarryOSeven het volgende:
Simpel python scriptje. Die website is zo lek als een mandje zo te zien.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:02 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dit willen ze gebruiken om een tweede referendum te starten.
Heb inmiddels ook de broncode van het proxyvote systeem gevonden: (niet getest btw)
[ code verwijderd ]
http://pastebin.com/rgiiPbww
Fraude dus.
Yup, maar iemand bij die petitiewebsite heeft dus de IP adressen naar engelse IP adressen zitten veranderen. Lekker betrouwbaar.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ryan3 had dat gister ook gepost: NWS / Oproep tot tweede referendum Brexit.
[ afbeelding ]
Een droevig zootje is het gewoon, echt...quote:Op zondag 26 juni 2016 14:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup, maar iemand bij die petitiewebsite heeft dus de IP adressen naar engelse IP adressen zitten veranderen. Lekker betrouwbaar.
Haha nee joh. Dit is voor mij puur vermaak, ik ga kapot om al die figuren hierquote:Op zondag 26 juni 2016 14:03 schreef Terecht het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook te stellig in je overtuigingen hoor. Libertariers zijn al net zo stellig. Die brengen hun ideologie alsof het een onwrikbare waarheid is, een natuurwet waar je niet onderuit kunt.
Grappige is dat degene die hier initiatief voor heeft genomen een voorstander van Brexit is.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ryan3 had dat gister ook gepost: NWS / Oproep tot tweede referendum Brexit.
[ afbeelding ]
Dit initiatief wordt nauwelijks serieus genomen. Het Schotse onafhankelijkheidsreferendum is een ander verhaal, maar het duurt tijd voordat er zo'n referendum komt, als het er al komt. Men ruimt nu eerst de eigen scherven op zoals we nu bij Labour kunnen zien.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:59 schreef BarryOSeven het volgende:
De hele dag op fok mensen zitten uitlachen, en dan denken dat dat het ironische is.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha nee joh. Dit is voor mij puur vermaak, ik ga kapot om al die figuren hier
Gelukkig maar. Het bestuur dreigt een steeds meer kansloze weg in te slaan als ze zo door gaat. Dat levert uiteindelijk alleen nog maar meer problemen op.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:09 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dit initiatief wordt nauwelijks serieus genomen. Het Schotse onafhankelijkheidsreferendum is een ander verhaal, maar het duurt tijd voordat er zo'n referendum komt, als het er al komt. Men ruimt nu eerst de eigen scherven op zoals we nu bij Labour kunnen zien.
Zag vanmorgen een uitgebreid interview met Tony Blair. Natuurlijk teleurgesteld, maar tegelijkertijd vindt hij wel dat de gekozen weg moet worden vervolgd. Een meerderheid heeft immers voor een Brexit gekozen en daarmee slaat GB een andere weg in.
Zou je niet zeggen dat jij je vermaakt, gezien de verbetenheid waarmee je op iedereen reageert.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha dat schat je dan toch echt weer verkeerd inquote:Op zondag 26 juni 2016 14:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen dat jij je vermaakt, gezien de verbetenheid waarmee je op iedereen reageert.
Dit is ook weer een maniertje; doen alsof je onverschillig bent en het allemaal niet zo meent. Dat was ook de modus operandi van al die bronstige studentikoze jongetjes een paar jaar geleden op POL.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het was toch duidelijk dat het een erg dikke schedel heeft. Ten kost van inhoud.. En dat zit in de politiek!quote:Op zondag 26 juni 2016 14:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen dat jij je vermaakt, gezien de verbetenheid waarmee je op iedereen reageert.
Referenda hoeft op deze manier voor mij ook niet. Een referenda zou je moeten gebruiken als advies een voelspriet wat er leeft binnen je samenleving. Het blijkt iedere keer weer dat bij referendums het verschil te klein is om daar een besluit op te nemen. Je ziet het nu ook weer.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:04 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Cda was helemaal voor EU/Brussel hah.. Cda is tegen referenda hah..
Je hoort ziet toch wel hoe Buma draait?
Oh mij kawt wij zijn verloren
Jedi-mindtricks voor de spiegel ?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha dat schat je dan toch echt weer verkeerd in
'Het is echt heul niet zo!!'quote:Op zondag 26 juni 2016 14:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha dat schat je dan toch echt weer verkeerd in
Oh god dat meen je niet. Vandaarquote:Op zondag 26 juni 2016 14:13 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Het was toch duidelijk dat het een erg dikke schedel heeft. Ten kost van inhoud.. En dat zit in de politiek!
Hij zit niet in de politiek toch?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:13 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Het was toch duidelijk dat het een erg dikke schedel heeft. Ten kost van inhoud.. En dat zit in de politiek!
Nee precies, en daarom moet die media ook maar eens tot de grond toe afgebrand worden.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:17 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
Brexit-kamp toch 92% happy met de uitslag
Zoveel spijtoptanten zijn er ook weer niet, kennelijk.
Peilingen en verkezingen zijn frapant genoeg altijd nét aan. Zeg 50/50. Ik als conspiracy theorist vind dit natuurlijk te veel toeval. Sinds Brexit begrijp ik waarom dit is. Het is gewoon geen toeval.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:15 schreef Cherna het volgende:
[..]
Referenda hoeft op deze manier voor mij ook niet. Een referenda zou je moeten gebruiken als advies een voelspriet wat er leeft binnen je samenleving. Het blijkt iedere keer weer dat bij referendums het verschil te klein is om daar een besluit op te nemen. Je ziet het nu ook weer.
Je ziet het nu ook. Gelijk weer petities voor een tweede referendum. Gekker moet het niet worden. Dit terwijl artikel 50 nog niet is ingediend en er nog niet is onderhandeld.
Dit brengt alleen nog maar meer onrust en verdeeldheid.
Ja, die hebben een paar filmpjes die ze per toeval hadden opgenomen van wat gevallen van mensen die spijt hadden en dat behoorlijk opgeblazen wrs.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:18 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee precies, en daarom moet die media ook maar eens tot de grond toe afgebrand worden.
Ik denk dat twee eerdere referendums inzake de EU prima heeft duidelijk gemaakt waarom veel Nederlanders (weliswaar een meerderheid) een Nexit wil. Dan kun je als politiek hier telkens voor blijven weg rennen, maar dat lost het probleem niet op.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:15 schreef Cherna het volgende:
[..]
Referenda hoeft op deze manier voor mij ook niet. Een referenda zou je moeten gebruiken als advies een voelspriet wat er leeft binnen je samenleving. .
Wat is geen toeval?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:19 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Peilingen en verkezingen zijn frapant genoeg altijd nét aan. Zeg 50/50. Ik als conspiracy theorist vind dit natuurlijk te veel toeval. Sinds Brexit begrijp ik waarom dit is. Het is gewoon geen toeval.
Ja volgens het journaal heeft zo'n 80% van de leave stemmers spijt, en ze hebben 1 beetje tevreden leaver gevonden.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, die hebben een paar filmpjes die ze per toeval hadden opgenomen van wat gevallen van mensen die spijt hadden en dat behoorlijk opgeblazen wrs.
Viel me ook al op, maar waar denk jij dat het door komt?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:19 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Peilingen en verkezingen zijn frapant genoeg altijd nét aan. Zeg 50/50. Ik als conspiracy theorist vind dit natuurlijk te veel toeval. Sinds Brexit begrijp ik waarom dit is. Het is gewoon geen toeval.
80%, echt? Hebben ze dat gezegd.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:21 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja volgens het journaal heeft zo'n 80% van de leave stemmers spijt, en ze hebben 1 beetje tevreden leaver gevonden.
Niet te kijken meer dat journaal.
Nee nee niet zo.quote:
Linkje?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee nee niet zo.
Maar ze wisten wel in heel engeland maar 1 tevreden leave stemmer te vinden, en dan 4 beelden van wat jankende leavers. Rekensommetje maakt dan 80%
Ja, ik heb twee filmpjes gezein maar BBC staat hier niet op natuurlijk. Was een jonge Indiase vrouw die spijt had. En bijna iedereen van haar familie die ook Brexit hadden gekozen. Was 's middags op 24 juni, geloof ik.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee nee niet zo.
Maar ze wisten wel in heel engeland maar 1 tevreden leave stemmer te vinden, en dan 4 beelden van wat jankende leavers. Rekensommetje maakt dan 80%
Dat klopt. Daarom ook dat je die EU moet hervormen. Schijnbaar is de bevolking verdeeld. Dan heb je een probleem. Maar ga dat maar eens oplossen. Helaas kun je het niet iedereen naar de zin maken. Ik heb die oplossing ook niet. Gelukkig ook maar. Ik heb hoogstens kritiek op die neoliberale insteek, logheid en subsidie fraude.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:20 schreef Elzies het volgende:
Dan kun je als politiek hier telkens voor blijven weg rennen, maar dat lost het probleem niet op.
Ja, okee, lijkt me ook gortig. Ik zie echter dat sentiment: laagopgeleiden die zo maar wat stemmen, wel veel langskomen als argument echter.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:23 schreef Terecht het volgende:
[..]
Lijkt me onzin hoor. Spreekwoordelijke overdrijving van BoS.
Dat zie ik ook. Het deed mij denken aan Mitt Romney die 47% van de Amerikaanse kiezers onrendabel noemde. Er zijn kennelijk ook veel Europeanen die zo denken.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, lijkt me ook gortig. Ik zie echter dat sentiment: laagopgeleiden die zo maar wat stemmen, wel veel langskomen als argument echter.
Ja, net als du_ke idd, die het over een onrendabelenfeestje had.quote:Op zondag 26 juni 2016 14:28 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat zie ik ook. Het deed mij denken aan Mitt Romney die 47% van de Amerikaanse kiezers onrendabel noemde. Er zijn kennelijk ook veel Europeanen die zo denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |