Een patiënt die op het randje van terminaal ziek is, dat is toch een drama?quote:Op maandag 27 juni 2016 19:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een drama gaat ver maar het is wel een zieke patiënt die op het randje van terminaal ziek zit. Als de politici van de EU dit in de gaten zouden hebben en bereid zouden zijn om het aan te pakken met flinke hervormingen dan zou het goed kunnen komen maar dat zie ik niet gebeuren. Als een bedrijf een puinhoop is geworden terwijl het wel mogelijkheden biedt dan wordt er een manager van buiten dat bedrijf op gezet om het bedrijf gezond te maken, je laat dat niet over aan de bestuurders van het bedrijf zelf.
Ik begrijp werkelijk niet hoe en waarom er nog mensen zijn, die dénken dat de opzet van EU/Brussel voor de bestwil van het volk zou zijn. Waarom proberen zij niet bij wijze van experiment het tegenovergestelde te denken. EU is een ondemocratische dictatuur om de burger onder de duim te houden en uittezuigen. Ik weet zeker dat alle beslissingen die voorheen onbegrijprlijk leken voor debatters. Opeens doodsimpel en logisch worden.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een patiënt die op het randje van terminaal ziek is, dat is toch een drama?
Klopt, voor de Britten is het het gewone boze volk wat nu de pensioenen om zeep helpt.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:32 schreef Tamabralski het volgende:
Nog iets. Ik ben geen fan van Alex Jones. Maar hij heeft vaker geroepen dat de elite je pensioen komen afpakken. Wat een nutcase he?
En zo begrijp ik niet hoe jij kunt denken dat politici elke dag de deur uit stappen en denken: 'Zo, hoe kan ik Tamabralski en co vandaag eens lekker gaan pesten en uitzuigen?'quote:Op maandag 27 juni 2016 21:28 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet hoe en waarom er nog mensen zijn, die dénken dat de opzet van EU/Brussel voor de bestwil van het volk zou zijn. Waarom proberen zij niet bij wijze van experiment het tegenovergestelde te denken. EU is een ondemocratische dictatuur om de burger onder de duim te houden en uittezuigen. Ik weet zeker dat alle beslissingen die voorheen onbegrijprlijk leken voor debatters. Opeens doodsimpel en logisch worden.
Cameron en Dijselknuift worden als eu-sceptisch neergezet. Hoe de F komen mensen daarbij. Zijn die mensen echt zo verskrikkelijk simpel in hun hoofd?
Daar komen ze in Schotland wel achter als de migrantenstroom zich vanuit de UK gaat verplaatsen naar Schotland. Dan zullen ze uit frustratie weer een derde referendum willen.quote:Op maandag 27 juni 2016 18:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat ze het zelf in de gaten krijgen.
De grote vraag nu: wat is de fallout voor de relatie tussen Schotland en de UK? Een afsplitsing ligt nu voor de hand aangezien de Schotten wel graag lid willen blijven van de EU.
Ik heb een theorie over de reden van dit grote verschil: in Schotland hebben ze veel minder negatieve gevolgen gemerkt doordat ze daar een minder rechts beleid hebben, in de UK hebben mensen wel heel erg veel negatieve gevolgen gemerkt van de globalisering: regio's waarin heel veel banen verdwenen, studiekosten die belachelijk hoog werden (al hebben ze wel een regeling voor arme mensen), gezondheidszorgverzekeringsstelsel wat niet werkt...
Tevreden mensen zijn niet zo'n voorstander van verandering, ontevreden mensen wel.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:29 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)gverhoging~a6e035c8/
De bezuinigingen zullen vast de gezondheidszorg niet raken. Die krijgen een boost van maar liefst 350 miljoen per week
Godsammequote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:29 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)gverhoging~a6e035c8/
De bezuinigingen zullen vast de gezondheidszorg niet raken. Die krijgen een boost van maar liefst 350 miljoen per week
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |